Outlook.com, שירות המייל החדש של מיקרוסופט הושק באופן רשמי

מיקרוסופט משיקה באופן רשמי ופתוח לכולם את שירות Outlook.com, לצד שני סרטוני פרסומת המציגים את הפיצ’רים החדשים שמציעה למשתמשים

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מיקרוסופט הכריזה על מעברו של שירות Outlook.com משלב ה-Preview, ולשם ההשקה הרשמית מתכננת לצאת במסע פרסום גדול במיוחד שיציג את שירות הדואר האלקטרוני החדש של החברה במגוון רחב של מדיומים, ביניהם אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, לוח חוצות ואפילו אוטובוסים.

נראה שמיקרוסופט מוכנה להמר בגדול על השירות החדש, שכן על פי ההערכות השקיעה בין 30 ל-90 מיליון דולרים על מנת להסביר למשתמשים בארצות הברית כי שירות האימייל שלה טוב יותר משל מתחרותיה.

הקמפיין של מיקרוסופט עתיד להציג את מגוון היתרונות של השירות החדש ביחס לשירותי הדואר האלקטרוני הקיימים של יאהו, גוגל, AOL ושאר הספקיות השונות בשוק.

אז מה התחדש?

הקמפיין הנוכחי, שמסתמן כקמפיין הפרסום הגדול ביותר בהיסטוריית שירותי הדואר האלקטרוניים, כבר עושה את צעדיו הראשונים ומיקרוסופט הספיקה לשחרר שני סרטונים חדשים המציגים את הפיצ’רים החדשים של השירות: היכולת לשלוח קבצים בנפחים גדולים במיוחד, הכוללים מאות תמונות בו זמנית בהודעה אחת, עדכון אוטומטי של פרטי אנשי הקשר המבוסס על העדכונים מהרשתות החברתיות בהם מנויים, שירותי ניהול משודרגים לכמות גדולה של הודעות ו-60 אחוזים פחות פרסומות מבעבר.

וידאו: Outlook.com – Get going

דהארמש מטה (Dharmesh Mehta), המנהל הבכיר ב-Outlook.com מבהיר כי מטרת הקמפיין החדש היא לעורר מוטיבציה אצל המשתמשים בכל הנוגע למעבר ושימוש בשירותי הדואר האלקטרוניים של החברה, והחברה מתכננת להשיק בעתיד סרטוני פרסומת נוספים שיבהירו מה Outlook יכול לעשות עבורם, ולהסביר להם כיצד יכולים למשש את הפיצ’רים הללו בעבודה היום-יומית עם שירות הדואר החדש אליו נרשמו.

לצד הקמפיין וכחלק מההשקה של שירות Outlook.com, כל משתמשי שירותי הדואר האלקטרוני של מיקרוסופט, כגון הוטמייל, MSN ונוספים יאוחדו תחת שם המותג Outlook. התהליך, שצפוי להסתיים עד הקיץ הקרוב, יבוצע בצורה אוטומטית עבור המשתמשים, כאשר אלה יכולים לבצע את המעבר בצורה ידנית כבר עכשיו. מיקרוסופט מבהירה כי אנשי הקשר, ההודעות הישנות וכל ההגדרות הקיימות יעברו כמו שהם אל התיבת המחודשת, והמשתמשים אף יוכלו לשמור על כתובות המייל הישנות שלהם.

תשיב את הכתר?

מיקרוסופט השיקה את גרסת ה-Preview של Outlook.com ב-31 ביולי, כאשר על פי נתוני החברה מאז ועד היום נרשמו לא פחות מ-60 מיליון משתמשים לשירותי הדואר החדשים של החברה, כאשר כ-20 מיליון מהם הגיעו ישירות מג’ימייל. לאור נתונים אלה, מאמינה מיקרוסופט כי יכולה להציע תחרות ראוייה בשוק הדואר האלקטרוני, למרות שהפיצ’רים שמציגה בסרטוני הפרסומת שלה אינה מהפכניים או אפילו חדשים לעומת השירותים הקיימים כיום.

האם היא תצליח להשתלט על השוק? סביר להניח שגם אם כן, ייקחו לה כמה שנים טובות עד שתצליח לשחזר את ההצלחה שהייתה לה עם שירות Hotmail בזמני התהילה שלה, במיוחד לאור העובדה שאז לא היו לה יותר מידי מתחרים. להערכתנו, אחד מהיתרונות המשמעותיים שכן מוצגים בסרטוני הפרסומת החדשים ובשירות עצמו הוא העיצוב החלק והמינימליסטי, שיכול למשוך משתמשים בעלי חוש עיצובי גבוה במיוחד. מבחינת מיקרוסופט, ההתמקדות העיקרית שלה כרגע צריכה להיות על השימושיות והביצועים הנלווים, במידה ואכן רוצה לכבוש את השוק.

וידאו: Outlook.com – Get Sweep: Automate your inbox

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 תגובות על "Outlook.com, שירות המייל החדש של מיקרוסופט הושק באופן רשמי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלי
Guest

אכן שירות מייל מצויין. שם את ג’ימייל מאחור ובגדול.

vc
Guest

אני מאלה שניסו להגר מהגימייל אבל אחרי שבוע של נסיון חזרתי חגימייל. בOutlook יש עדין הרבה בגין וכמה חסרונות למשל החיפוש שלהם לא עובד טוב כמו של gmail, אם אתם מוסיפים תיבות דואר חיצוניות אז הוא מתעדכן כל הרבה מאוד זמן ולא זמן אמת כמו gmail וזה ממש מעצבן. ואם יוצרים הרבה תיקיות אז הוא מתבלבל בשמות ולא תמיד יודע איזו תיקיה פתוחה ואיזו סגורה. קיצר יש להם עוד על מה לעבוד, אבל חוץ מזה הכל עובד ממש יפה ומהר.

Ory Naor
Guest

ני מרגיש מסתבך עם השדרוג החדש לאווט לוק..חשבונות בזק שאני מקבל כל הזמן מתריע שהם מסוכנים..הוא מורכב מידי ומסורבל..ניסיתי לסדר הכל לא הולך חשבונות בזק אינם זבל..! והמערכת סמרט תמיד מפנה למשהו חשוד..אין עם מי לדבר..

Ory Naor
Guest

ני מרגיש מסתבך עם השדרוג החדש לאווט לוק..חשבונות בזק שאני מקבל כל הזמן מתריע שהם מסוכנים..הוא מורכב מידי ומסורבל..ניסיתי לסדר הכל לא הולך חשבונות בזק אינם זבל..! והמערכת סמרט תמיד מפנה למשהו חשוד..אין עם מי לדבר..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: