מיקרוסופט מרעננת את בינג; לוגו חדש, פיצ’רים משופרים

מיקרוסופט מציגה לוגו חדש למנוע החיפוש שלה בינג, הכולל בתוכו שינויים קוסמטיים ומערכתיים, במטרה להעניק למשתמשים חווית שימוש טובה יותר מבעבר.

הללו את הלוגו החדש. מקור: יח"צ

הללו את הלוגו החדש. מקור: יח”צ

מיקרוסופט מרעננת את מנוע החיפוש שלה, בינג, ומציגה לוגו חדש לצד מספר אפשרויות ופיצ’רים חדשים שנועדו להפוך את חווית החיפוש לנוחה ונכונה יותר עבור המשתמשים.

המערכה המי יודע כמה מול גוגל

לאחר שיאהו החליטה לרענן את הלוגו שלה, מציגה מיקרוסופט עיצוב מחודש למנוע החיפוש שלה, המקבל גם הוא לוגו חדש התואם לסדרת המוצרים הקיימת של מיקרוסופט. אך עם כל הכבוד ללוגו, הוא אינו השינוי היחיד אותו מציגה החברה, ומנוע החיפוש כולו עוצב ואף נכתב מחדש במטרה לתמוך בעיצוב רספונסיבי המותאם לעבודה במחשבים, טאבלטים וכמובן, סמארטפונים.

במסגרת ההתחדשות, מיקרוסופט מביאה לקדמת הבמה מספר פיצ’רים קיימים שהמשתמשים לא שמו לב אליהם הודות לעיצוב הקיים, לצד קו חדש של אפשרויות ופיצ’רים חדשים שנועדו לעזור למשתמשים להגיע אל מידע טוב יותר, הרבה יותר מהר. לשם כך, הציגה החברה מספר אלמנטים חדשים, שייתכן וישמעו לכם מוכרים, המגיעים גם אליה.

הראשון הוא Snapshot, שמציג בתוצאות החיפוש את כל המידע הידוע אודות אובייקט החיפוש, בשילוב מידע מהרשתות החברתיות והמדיה הקיימת ברחבי הרשת. כלומר, במידה ותחפשו את שמו של שחקן מפורסם, תוצג בפניכם תיבה עם מידע בסיסי אודותיו, הסרטים בהם הוא שיחק וכמובן מספר תמונות רלוונטיות לצד ההודעות האחרונות שלו ברשתות החברתיות אליהן הוא רשום.

מקור: יח"צ

Snapshot, יופיע לצד תוצאות החיפוש. מקור: יח”צ

Page Zero יאפשר למשתמשים, לדברי החברה, “למצוא תוצאות ללא חיפוש”. כלומר, כבר בעת הקלדת מחרוזת תווים בשורת החיפוש, יוצגו התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור המשתמשים. כלומר, בזמן כתיבת המילה או המונח אותו אתם מחפשים, תוכלו לקבוע האם תרצו לקבל תמונות, חדשות או מידע טקסטואלי אודות האובייקט – עוד לפני שדף התוצאות הראשון יעלה ויוצג בפניכם.

מקור: יח"צ

בוחרים מה לחפש עוד לפני החיפוש. מקור: יח”צ

האפשרות השלישית אותה מציגה החברה, Pole Position, הינה למעשה עמודה קבועה שתופיע בראש תוצאות החיפוש ותציג את התוצאות שמיקרוסופט, או במקרה זה מנוע החיפוש בינג בטוח שיתאימו למשתמשים. לדוגמה, במידה והמשתמש כתב את המחרוזת “מזג אוויר בתל אביב” ניתן להגיד כמעט בוודאות שמעוניין במזג האוויר הנוכחי, וזה יוצג לו בעמודה העליונה, מבלי שיצטרך להכנס לאחד מהאתרים המופיעים בתוצאות החיפוש.

מקור: יח"צ

יודע למה אתה מתכוון. מקור: יח”צ

השראה מהמתחרים

אם האפשרויות הללו נשמעות לכם מעט מוכרות אין זה מפתיע, שכן מדובר על תצוגה המזכירה עד מאוד את תוצאות החיפוש וכפי שמוצגות בגוגל, המעוניינת להעניק כמה שיותר מידע במהירות וביעילות, לרווחת המשתמשים. עם זאת, מיקרוסופט מבהירה כי המיתוג המחודש של בינג נועד להביא את מנוע החיפוש אל קדמת הטכנולוגיה, לצד השיפור הטכני המשמעותי עבדה קשות גם על העיצוב החדש, הפונטים ופלטת הצבעים בהם משתמשת – כל זה להנאתו ורווחתו של המשתמש.

האם השיפורים והחידושים בבינג הם מה שיגרמו למשתמשים לזנוח את מנוע החיפוש המוכר, גוגל? בעוד שאנו חייבים להודות שהעיצוב החדש הוא שיפור משמעותי לעומת מה שהציע בינג עד היום, סביר להניח שיקח למיקרוסופט קצת יותר מכמה פיצ’רים, לוגו חדש ופונטים משופרים על מנת לצבור נתח שוק משמעותי, ולשכנע את המשתמשים לעבור אליה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "מיקרוסופט מרעננת את בינג; לוגו חדש, פיצ’רים משופרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
jofish
Guest

פרסמתם כאן בעבר אפשרות להעביר את כל היסטוריית הsms באייפון לאפליקציית mysms האם אפשר לקבל הסבר איך לעשות את זה?

ירון
Guest

נשמע טוב. תוצאות חיפוש הגיוניות גם כלולות בשינויים האלו ?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: