אקסלרטור חדש בברלין מחפש יזמים עם פתרון חדשני בתחום הקמעונאות

קבוצת הקמעונאות METRO מגיעה לישראל לחפש פתרונות חדשים לחוויית הקנייה, ומציעה ליזמים ישראלים לפתח את המוצר במשך שלושה חודשים בבירת גרמניה לצד מענק בגובה 20 אלף יורו

 Sean Gallup/ Getty Images Israel

צלם/תמונה: Sean Gallup / Getty Images Israel

בתחילת פברואר יתקיים בתל אביב אירוע שיתמקד בעתיד עולם הצרכנות והשפעת הטכנולוגיה והדיגיטל על חוויית הקנייה. הסטארטאפים שישתתפו באירוע יוכלו להצטרף לאקסלרטור החדש שמקימה חברת METRO בברלין ובמענק הצטרפות בגובה 20,000 יורו.

נציגי METRO יגיעו לישראל על מנת לאתר סטארטאפים ויזמים בעלי מוצר רלוונטי וחדשני שיכול להביא לשינוי משמעותי בכל שלב בשרשרת הקמעונאית – מפתרונות לעסקים קטנים ועד לרשתות ענק. הסטארטפים והיזמים שייבחרו יוכלו להשתלב באקסלרטור חדש של החברה, שייפתח בחודש מרץ בברלין, וכולל תוכנית של שלושה חודשים ומענק ראשוני של 20,000 יורו. המשתתפים בתוכנית יקבלו ליווי צמוד של מנטורים ויוכלו לנסות את המוצר שלהם על “שוק חי”: חנויות שירות קטנות, קיוסקים ומחסני ענק עם אלפי מבקרים ביום.

שער הכניסה לשוק האירופי

בתחילת שנות השישים ייבא היזם אוטו בייזהיים את הרעיון השיווקי האמריקאי “שלם וקח” (Chash & Cary) לגרמניה. למחסן הראשון שפתח קרא METRO וכך גם לשאר המחסנים שנפתחו במשך השנים. כיום METRO היא קבוצת הקמעונאות השלישית בגודלה בעולם, ובבעלותה רשתות מרכולי מזון, חנויות אלקטרוניקה ומחסני “שלם וקח” באירופה, באסיה ובאפריקה.

הבחירה בברלין להקמת האקסלרטור אינה מקרית. עיר הבירה הגרמנית נחשבת בשנים האחרונות לשער הכניסה של סטארטפים ישראליים לשוק האירופי, ובה גם ממוקמים מטה החברה ומרכז הפיתוח שלה. מאז הברקזיט התמקמו בברלין כ-500 סטארטאפים חדשים הנהנים מאיכות חיים גבוהה וסיוע רב של הממשל המקומי. עיריית ברלין מציעה לאנשי עסקים ויזות עבודה, מגורים וסיוע בחיבור למשקיעים פוטנציאליים ולאנשי מקצוע.

למפגש עם נציגי METRO יגיעו גם נציגי עיריית ברלין שבשנים האחרונות משקיעים מאמצים ניכרים לחיזוק הקשר ויצירת שיתופי פעולה עם קהילת הסטארטאפים הישראלית. בשנה האחרונה הצטרפו עשרה סטארטאפים ישראלים לתוכנית היזמות של עיריית ברלין וקיבלו תמיכה אדירה של משקיעים ברלינאים.

האירוע יתקיים ביום רביעי, 1 בפברואר, ב-RISE/Mindspace, רח’ אחד העם 54 תל אביב. ההשתתפות ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה on "אקסלרטור חדש בברלין מחפש יזמים עם פתרון חדשני בתחום הקמעונאות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אריה
Guest

נחמד מאוד… חבל שממשלת ישראל לא מעודדת פרוייקטים כאלה בארץ.. בתור “מדינת הסטראטאפים” כולם בורחים לחו”ל… עצוב…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: