מחקר חדש: יש הרבה יותר סיכוי שנשים יוציאו כסף על משחקים במובייל מאשר גברים

דוח חדש מעיד כי הסיכויים שנשים יבזבזו כסף על אפליקציות גבוהים ב-80% בהשוואה לגברים. וגם – מה ההבדלים בין משתמשי אנדרואיד ו-iOS?

מקור: Pixabay

מחקר חדש המנתח מגמות בעולם המובייל-גיימינג מציג ממצאים די מעניינים בנוגע להבדלים בין גברים לנשים. בשורה התחתונה, מתברר שלמרות שפשוט וזול יותר לגרום לגברים להוריד את היישומים שלכם, דווקא הנשים, שקצת יותר קשות להשגה, שוות את ההשקעה.

46% אחוז מהגיימרים – גיימריות

בדוח שפורסם על ידי חברת Liftoff, העוסקת בפרסום במובייל, עולה כי בעוד שההבדלים בין גברים לנשים בכל הקשור לעלות רכישת המשתמשים הם יחסית שוליים (3.66 דולר לגבר ו-3.84 דולר לאישה), כשבודקים מקרוב את שיעורי ההמרה מגלים כי הנשים הן הנכס המשמעותי ביותר של כל אפליקציה.

כשעוברים לשלב הבא במערכת היחסים משתמש-אפליקציה, רואים כי לא רק שכדי לגרום לנשים להירשם לאפליקציה מפתחים נדרשים לשלם 20% פחות (6.25% לעומת 7.51 דולר עבור גברים), שיעורי ההמרה של נשים גבוהים ב-26% מאלו של גברים (61.5% לעומת 48.8%).

כשמגיעים לאלמנט שמעניין ביותר את מפתחי האפליקציות, הכסף, רואים ש-16.7% מהנשים יבצעו רכישות בתוך האפליקציה (In-App Purchases) לאחר ההתקנה בעוד ששיעור הגברים שיעשו זאת עומד על 9.3%. במילים אחרות, הסיכויים שאישה תבצע רכישה באפליקציה גבוהים ב-79% מאשר גבר. מדובר בעלייה די מכובדת משנת 2017, בה שיעורי ההמרה עמדו על 9.39% לנשים ו-7.16% לגברים. אז מה אפשר ללמוד מכאן? נשים, הן ללא ספק פלח משתמשים ששווה השקעה וטיפוח, ואם יש לכם אפליקציה או שאתם עובדים עכשיו על אחת כזו – אל תשכחו לקחת את העובדה הזו בחשבון.

 

Liftoff

מקור: Liftoff

אנדרואיד לעומת iOS

השוואה מעניינת נוספת שעולה בדוח עוסקת בהבדלים בין המשתמשים במערכות ההפעלה השונות; על פניו, מפתחי אפליקציות נדרשים לשלם יותר על מנת לרכוש משתמשי iOS, אבל ברגע שהם ״דגים״ אחד כזה, הם גם זוכים לשיעורי מעורבות גבוהים יותר. עלות התקנת אפליקציה עבור כל משתמש iOS בודד עומדת על 5.31 דולר, מחיר הגבוה ביותר מ-60% ממה שתידרשו לשלם עבור משתמש אנדרואיד (3.31 דולר). אם תרצו לגרום לאותו משתמש לא רק להוריד את האפליקציה, אלא גם להירשם אליה, תצטרכו להיפגש כבר מ-11 דולר פר משתמש, 74% יותר ממה שתצטרכו להשקיע במשתמש אנדרואיד. הפערים מצטמצמים כשמגיעים לתחום ה-In App Purchases, ועומדים על 21.7% (לטובת iOS).

Liftoff

מקור: Liftoff

להורדת הדוח המלא

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: