Matomy הישראלית רוכשת את חברת Mediawhiz האמריקאית

חברת מטומי הישראלית רוכשת את אחת מחברות ה-CPA הבולטות בארצות הברית ומצהירה על כוונותיה לכניסה מהירה לשוק האמריקאי

מקור: יח”צ

חברת מטומי מדיה הישראלית הודיעה היום על רכישת סוכנות הדיגיטל האמריקאית מדיהוויז (MediaWhiz). היקף הרכישה ותנאי העיסקה הנוספים טרם פורסמו ונשארו חסויים. ל-Matomy העסקה מעניקה משטח נחיתה רך בארצות הברית לקראת הפעילות הרחבה שמתוכננת לחברה בצפון אמריקה, בעוד שחברת MediaWhiz תוכל להרחיב את פעילותה בשוק האירופאי.

המנכ”ל מתחלף, המותג נשאר

MediaWhiz תשמור את השם והמיתוג של החברה יישאר כמו שהוא בכדי ליהנות מהיתרונות של החברה בשוק האמריקאי, אך מנכ”ל חדש, Hakan Lindskog אשר היה בעבר מנכ”ל ברשת NeverBlue, אחת מהמתחרות הבולטות של MediaWhiz ו-Matomy יעמוד בראשה בעקבות הרכישה.

ההכנסות השנתיות של MediaWhiz, המעסיקה כ-100 עובדים, מוערכות בכ-75 מיליון דולר ובעקבות רכישה זו יגדל מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לכ-230 מיליון דולר, לא כולל האחזקה ב-Adeprio. כמו כן, בעקבות הרכישה מטומי הופכת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום התוצאות השיווקיות באינטרנט ומדורגת שלישית בגודלה באירופה.

זוהי לא הרכישה הראשונה של Matomy בשנים האחרונות. ביולי 2011 החברה רכשה את סוכנות השיווק Adperio בהיקף של 30 מיליון דולרים. הרכישה הנוכחית מהווה את הצעד הראשון של החברה בארצות הברית וב-MediaWhiz מרגישים כי יהיו תחנת העגינה של Matomy בצפון אמריקה בדרך למהלכים נוספים. בנוסף, בשנת 2011 Matomy Media Group נוצרה כתוצאה ממיזוג בין החברות Matomy, Adsmarket ו-Xtend, שהיו כולן בבעלות החברה, לשעבר Adsmarket Media Group.

פרסום מבוסס תוצאות

עופר דרוקר, מנכ”ל מטומי מדיה מסר: “התרשמנו מנוכחותה המרשימה של מדיהוויז בקרב מפרסמים וסוכנויות ומההכרה החיובית לה היא זוכה בענף. אני בטוח כי רכישה זו תניב עבור ללקוחותינו ערך רב על-ידי חשיפתם לקהלים רחבים יותר, לערוצי מדיה אטרקטיביים, לטכנולוגיות מעקב מתקדמות ומעל לכל לתוצאות אפקטיביות בקמפייני הפרסום”.

Matomy היא חברת פרסום דיגיטלית שמתמחה בפרסום מבוסס תוצאות (CPA). אחד היתרונות הגדולים של פרסום באינטרנט הוא שהלקוח יכול לעקוב אחרי התנהלות המודעה שלו. מי הקליק על המודעה, מי מילא פרטים, כמה הורידו את האפליקציה. המודל מתבסס על תשלום עבור התוצאה שהושגה, הלקוח מגדיר את היעדים ומשלם בהתאם. החברה מכוונת לשוק הבינלאומי בעיקר, והמתחרות העיקריות שלה נמצאות בארצות הברית ובאירופה.

חברת Matomy נוסדה בשנת 2006 ומעסיקה כ-250 עובדים בפריסה רחבה בעולם. לחברה סניפים במקסיקו, הולנד, גרמניה וספרד. בעלי המניות העיקריים בחברה הם אילן שילוח, יו”ר החברה המחזיק ב-29%, ויולה פרייבט אקוויטי המחזיקה ב-22%, עופר דרוקר, מנכ”ל החברה לו 9% וניר טרלובסקי המחזיק ב-8%. מטה החברה בישראל נמצא ברמת החייל, תל אביב.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: