בדרך לבוסטון: הישראליות בתכנית ההאצה של MassChallenge

השלוחה הישראלית של האקסלרטור MassChallenge הודיעה על החברות שיזכו לשתתף בתכנית ההאצה, שתתחיל בחודש יולי הקרוב. הכירו את הישראליות.

mass-challenge-logo

לאחר שהשיקה את השלוחה הרשמית הראשונה שלה מחוץ לבוסטון, תכנית ההאצה MassChallenge מציגה את חברות הסטארטאפ הישראליות שיזכו לעבור לבוסטון ולקחת חלק במחזור החדש של התכנית שיפתח בחודש יולי הקרוב.

במסגרת תהליך המיון לקחו חלק כ-70 שופטים שהעריכו 100 חברות סטארטאפ שונות, כאשר מתוכן נבחרו שבע חברות בלבד שייצגו את ישראל מעבר לים. רגע לפני שהיזמים העומדים מאחורי החברות הללו אורזים את התיקים וטסים אל מעבר לים, בואו להכיר את החברות שיזכו לייצג את ישראל בתכנית ההאצה.

DialogWhizDialogWhiz

החברה מציגה דרך חדשה לניהול דיונים באינטרנט, במטרה להפוך אותם לאפקטיביים עבור המשתמשים ולעזור להם להשיג הרבה יותר מידע על מנת להגיע לכדי החלטה מושכלת.

GreenvolvedGreenvolved

החברה מציעה אבולוציה של מימון המונים (Crowdfunding) לפרוייקטים המתמקדים בסביבה, כך שמאפשרת למשתמשים פרטיים או לתאגידים לשתף פעולה יחדיו במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה בכל רחבי העולם.

MedAlertMedAlert

המטרה של החברה היא לשפר את שירותי הבריאות הקיימים, באמצעות הימנעות מטעויות הנובעות ממילוי מרשמים בצורה שגויה, שעלולה להוביל להחמרה במצבם של החולים.

MobiStineMobiStine

קהל היעד של החברה הם נשים בהריון ומטרתה לעזור למשתמשות המצפות לקבל את האפליקציות הרפואיות הרלוונטיות ביותר עבורן, במטרה לעזור להן לנהל אורח חיים בריא יותר בעת תקופת ההריון.

PixtrPixtr

מציעה דרך פשוטה לעצב את התמונות שמצלמים, ומאפשרת לעשות הרבה מעבר לתיקוני עין אדומה. החברה החליטה שבמקום לפתח פתרונות ייעודיים לצלמים מקצועיים בלבד, היא תפתח מערכת שתאפשר לכל משתמש לשפץ ולשפר את התמונות שלו.

Vecoy NanomedicinesVecoy Nanomedicines

חברה המתמקדת בפיתוחים בתחום הנאנו-רפואה, שיאפשרו לחולים להלחם בחזרה בוירוסים התוקפים את גופם. החברה פיתחה טיפול נגד נגיף האיידס ונגיפים אחרים התוקפים בשלב הרגיש ביותר בו הם מחפשים תא חי להשתלט עליו.

WizeoWizeo

החברה, שהתקבלה ישירות לתכנית בבוסטון, מציעה גם היא פלטפורמה המבוססת על גיוס המונים המיועדת לעזור לגייס כספים עבור ארגונים ללא מטרות רווח, על ידי העלאת האינטרקציה של המשתמשים עם הארגון באמצעות סרטוני וידאו מטעם הארגון עצמו.


במסגרת המחזור החדש של תכנית ההאצה, 128 חברות מרחבי העולם ישהו ארבעה חודשים במטה התכנית, במהלכם יקבלו תוכניות ליווי ואימון, גישה למשקיעים פוטנציאלים, ייעוץ משפטי, חשיפה למדיה וכדומה. בשונה מתכניות ההאצה הקיימות כיום בשוק התכנית אינה מעניקה לחברות הסטארטאפ המצטרפות אליה שום הטבה כספית ראשונית, אך גם אינה דורשת מהחברות מניות או תשלום על הצטרפותן. במקום, עובדת תכנית ההאצה במודל של תחרות, במסגרתה מעניקה פרסים לחברות המצטיינות של כל מחזור. אנו מאחלים הצלחה לכל החברות המשתתפות, וכמובן מעודדים לזכייתן של הישראליות.

חן אידן

אוהבת גאדג’טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: