אקזיט: Marketyze הישראלית נרכשת על ידי Revionics האמריקאית

Marketyze פיתחה פלטפורמה לאיסוף וניתוח מידע תחרותי לקמעונאים. כתוצאה מהמיזוג, קמעונאים יוכלו לגבש וליישם תמחור תחרותי ולקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לבחירת המוצרים שיוצעו ללקוחות

market

חברת Marketyze הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמת איסוף וניתוח מידע תחרותי לקמעונאים, נרכשת על ידי Revionics האמריקאית. סכום הרכישה לא פורסם, אך לפי הערכות מדובר בעסקה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. לאור הרכישה, Revionics האמריקאית תקים מרכז פיתוח ברעננה שם מועסקים כיום כ-6 עובדים, אליו תגייס עשרות עובדים במהלך 2016. Revionics הרוכשת נחשבת למובילה עולמית בתחום פתרונות התמחור לקמעונאים גדולים ומנהלת כיום את מחירם של למעלה מ-18 מיליון מוצרים במעל ל-40,000 חנויות ברחבי העולם.

״הפתרון של Marketyze עוזר לקמעונאים להבין בצורה טובה יותר את הסביבה התחרותית שלהם. כפי שצרכן כיום יכול להשוות מחירים ברשת בצורה קלה וברורה כך יכולים גם הקמעונאים לקבל את אותה תמונה לגבי עשרות ומאות אלפי פריטים. Marketyze היא ה-׳שופינג דוט קום של הקמעונאים׳״. הסביר לגיקטיים און מנזלון, אחד ממייסדי Marketyze ומנכ״ל החברה.

תמחור חכם יותר

הרכישה משלבת את יכולות שתי החברות בתחום התמחור בזמן אמת כאשר Marketyze תספק למערכות של Revionics את כל המידע בנוגע לשוק, לתחרות ולמחירים אשר ישמשו את מערכותיה לקביעת המחיר האופטימלי ליחידת מוצר בכל זמן. לאור המיזוג בין החברות, קמעונאים יוכלו לגבש וליישם תמחור תחרותי, לקדם את המוצרים שלהם ולקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לבחירת המוצרים שיוצעו ללקוחות בכל ערוצי המכירה.

שאלנו את מנלזון מה מייחד את הפתרון שלהם מאלו הקיימים בשוק. לדבריו, הייחוד בא לידי ביטוי ״באלגוריתם התאמת המוצרים שפיתחה החברה אשר מוביל לתוצאות המדויקות והמקיפות בשוק. בנוסף פתרון הביג-דאטה שפיתחה החברה מאפשר לה לעבד כמויות גדולות של מידע על גבי אלפי שרתים בעלויות מאוד נמוכות״.

אקזיט מרשים, לאחר גיוס של 2.1 מיליון דולר

Marketyze שהוקמה בשנת 2011 על ידי און מנלזון ונוה רונן היא בוגרת חממת איסנטיב שבבעלות קרן הון הסיכון Peregrine, ובין משקיעיה ניתן למצוא גם את קבוצת טראמפ ומשקיעים פרטיים. מהקמתה גייסה החברה 2.1 מיליון דולר.

ליאור שחורי, מנכ״ל חממת אינסנטיב שבבעלות קרן פרגרין, שמלווה את מרקטייז מהקמתה הגיב לעסקה: ״Marketyze היא דוגמא מעולה לחברות בהן אנחנו מחפשים להשקיע במסגרת אינסנטיב. מדובר בצוות יזמים חזק המשלב עוצמות בצד הטכנולוגי ובצד העסקי. היזמים הצליחו לפתח ולהציע מערכת אשר מצליחה לשקף לקמעונאים בזמן אמת ובדיוק של יותר מ-99% את מחיריהם ביחס למתחרים. בשלב זה, חברות קמעונאות שישלבו את המערכת הישראלית של מרקטייז יזכו ביתרון תחרותי קריטי מול מתחריהן ובשלב הבא היא תהפוך למערכת חובה עבור כל קמעונאי״.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: