חברת Market Beyond מגייסת 4 מיליון דולר כדי שתבינו למה בסוף קנו את המוצר של המתחרה שלכם

החברה מאפשרת ללקוחותיה ללמוד מה גרם ללקוח פוטנציאלי לקנות אצל המתחרה ולא אצלן

צוות המייסדים

חברת הסטארטאפeyond מספקת ניתוח נתונים מבוסס בינה מלאכותית ובזמן אמת, על מנת לסייע לחברות מסחר אונליין למקסם מכירות. כעת, מודיעה החברה כי גייסה 4 מיליון דולר בהובלת Hetz Ventures ובהשתתפות Digital Horizon VC ויהל זילכה. הגיוס ישמש את החברה לצמיחה ולהרחבת המכירות והשיווק בשוק הגלובאלי.

להקטין את זליגת המשתמשים לאמזון

כיום חברות רבות מנסות לייצר יתרון תחרותי אמיתי בעזרת דאטה משמעותי ויכולות AI מתקדמות. Market Beyond (מרקט ביונד) מנגישה את היכולות האלו לקמעונאיות ומאפשרת להן להגדיל את היתרון התחרותי שלהן בצורה משמעותית, ובמקביל ולהקטין את הזליגה ל-Amazon ודומותיה.

הפתרון של Market Beyond מספק פידבק מיידי על עסקאות שבוצעו באתרי מסחר אונליין, תוך הבנה מלאה של סביבת המשתמש; אם למשל משתמש צפה במוצר מסוים באתר של חברה א׳ ועבר לחברה ב׳ כדי להשלים את הרכישה בו – הפתרון שלהם יודע לספק לחברה א׳, שהפסידה את הלקוח, הבנה מעמיקה על פרופיל המוצר שבסופו של דבר זכה בחיבת הלקוח. כך, הם יכולים ללמוד האם מה שגרם לו לקנות את המוצר אצל המתחרה הוא המחיר, התיאור, חוסר זמינות במלאי ועוד סיבות רבות וטובות אחרות.

הפתרון שמספקת החברה נולד בעקבות צורך ממשי של המייסדים – יובל יפרח, ערן דרור ושחר ברימין, להבין את הרגלי הקניה של צרכנים אונליין. משהבינו שלא קיים בשוק כלי שיכול לספק את הנתונים האלו, הם פנו עם ההבנה הזו למותגים בינלאומיים מובילים והבינו שיש פה צורך אמיתי וחזק; לא רק להבין מה פרופיל הרכישות באונליין, אלא גם מהם המדדים הרלוונטיים למוצרים השונים (לדוגמא conversion to sale). עם ההבנה הזו הם בנו את המוצר, שמאפשר ללקוחות למדוד את הבעיה ולהפיק תובנות עסקיות ברמת המוצר הבודד, כדי למנוע זליגה ולהגדיל את הרווחים ואת נתח השוק במכירות.

יובל יפרח, מנכ״ל ומייסד משותף של Market Beyond התייחס להשקעה ואמר: “בימים אלו חברות קמעונאיות יכולות להישען רק על דאטה ברמת המאקרו ומחקרי שוק, שאינם ניתנים להם בזמן אמת ולא מספקים צעדים קונקרטיים להמשך, וזהו למעשה האתגר הנוכחי שעומד בפני הקפיצה הגדולה של רבות מהן. הפתרון שלנו מאפשר לריטיילרים הגדולים ביותר לפעול בצורה מיידית ואפקטיבית בפלטפורמות הקומרס שלהם כדי לאפשר לריטיילרים מעקב יומי לטובת מקסום רווחים והגדלת נתח שוק.״

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "חברת Market Beyond מגייסת 4 מיליון דולר כדי שתבינו למה בסוף קנו את המוצר של המתחרה שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
123
Guest

יזמים מוכשרים! המון בהצלחה :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל