BuzzSpice: ניהול דפי פייסבוק ללא דאגות [סטארטאפ]

יש לכם דף פייסבוק, ואתם פשוט לא מצליחים למצוא את הזמן להכנס ולעדכן אותו? הכירו את חברת הסטארטאפ הישראלית שתעשה זאת עבורכם : BuzzSpice

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

הקמתם עסק, ביססתם את הנוכחות שלכם בשלל הרשתות החברתיות וכעת אתם מגלים שתחזוק דף הפייסבוק שלכם הופך למשימה הרבה יותר קשה ממה שחשבתם.

בעוד שחברות רבות מעדיפות לשלם למנהלים חיצוניים שידאגו להלהיב ולעניין את קהל הקוראים, עסקים קטנים אינם יכולים או מעוניינים לעשות זאת, ומעדיפים לשמור את הניהול החברתי בתוך החברה עצמה, שכן הם יודעים יותר טוב מכולם מה הקהל שלהם אוהב, ומה גרם להם לאהוב את הדף מלכתחילה.

עם זאת, לעיתים אתם עלולים למצוא את עצמכם יושבים שעות ארוכות מול המסך ותוהים – איזה תמונה כדאי לי להעלות על מנת לצבור כמה שיותר לייקים? איזה פוסטים רלוונטים יכולים להתאים לקהל הקוראים שלי? ושאלות רבות ונוספות שיגרמו לכם לבזבז שעות ארוכות בנסיון להבין מה לפרסם ומתי. לשם כך הקימה חברת הסטארטאפ הישראלית BuzzSpice את השירות האידאלי, שיאפשר לכם לנהל בצורה אוטומטית את דף הפייסבוק שלכם.

מהאינטרנט אל הרשת החברתית

BuzzSpice הישראלית החליטה להפוך את ניהול עמוד הפייסבוק העסקי שלכם לתהליך הרבה יותר קל, המאפשר לכם להשקיע בסך הכל 4 דקות על מנת לבחור, לתזמן ואף לפרסם פוסטים בעמוד העסקי שלכם, הרלוונטים לקהל היעד שלכם. בפועל, המערכת שפיתחה החברה לומדת את עמוד הפייסבוק שלכם, ועל פי התכנים השונים יודעת להתאים ולהציע סרטוני וידאו, כתבות ותמונות מהאינטרנט – אותם תוכלו לשתף עם קהל הקוראים שלכם.

בכל הנוגע לתזמון התכנים, המערכת לומדת את השעות בהן האינטרקציה החברתית היא הגבוהה ביותר, ומתזמנת את הפרסומים השונים בהתאם למידע. בפועל, לאחר הרשמה לשירות, המוצע בחינם ומיועד בעיקר לעסקים קטנים, המערכת תמצא את המידע הרלוונטי לתחומי העניין של לקוחותיו, כגון תמונות משעשעות ומרגשות, אירועים או ימי הולדת רלוונטיים לצד כתבות ונושאים מרחבי האינטרנט.

בפועל, לאחר כניסה עם חשבון הפייסבוק הרלוונטי שלכם, יוצג בפניכם דף ויזואלי עם תאריכים ושעות שונות, כאשר הפוסטים המומלצים כבר מוטמעים בתוכו. כך, תוכלו לסמוך “בעיניים עצומות” על המערכת ולהיות בטוחים שאתם מכוסים לשבוע הקרוב בכל הנוגע לפוסטים, תמונות או ידיעות – או לחילופין, תוכלו לעבור יום יום ולבחור את המידע האידיאלי עבורכם, השעה בה תרצו לפרסם אותו והטקסט הנלווה שתרצו לחשוף לגולשים שלכם.

כמובן שבמידה ואינכם מרוצים מהפוסטים שהמערכת מציעה בצורה אוטומטית, תוכלו להוסיף את הקישורים המועדפים עליכם, גם בשפה העברית. לכל פוסט תוכלו לכתוב קטע טקסט קצר שיתלווה אליו, בתקווה שזה יעודד את הגולשים להכנס לקישור, להגיב לפוסט וכמובן לשתף אותו עם שאר חבריהם ברשת החברתית.

נכון להיום, BuzzSpice תומך בכ-250 סוגי עסקים קטנים ויודע להציע תכנים רלוונטים בתחומי מדיה חברתית, טכנולוגיה, טיפוח ועוד. חשוב להבהיר כי השירות מוצע בשפה האנגלית, ופונה בעיקר לשוק האמריקאי בכל הנוגע לתכנים האוטומטיים אותם המערכת מציעה, כך שבמידה ואתם אוחזים בקהל ישראלי דובר עברית, ייתכן כי המערכת (עדיין) אינה בשלה עבור הצרכים הספציפיים שלכם. עם זאת, החברה מבהירה כי מתכננת להתרחב אל מדינות ושפות נוספות בקרוב, כך שעתידה להגיע גם לישראל ולקהל דובר העברית.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

מענה חברתי לעסקים

מאחורי BuzzSpice עומדים מוטי רדומסקי ואלון לוין, שניהם עם רזומה הכולל נסיון בתחום המוצר, שיווק ומדיה וחברתית ואקזיטים בחברות אותן הקימו (Yadata ונט קשרי לקוחות). את הרעיון לחברה הנוכחית הגו לאחר שזיהו את הצורך הרחב אצל עסקים רבים, המתקשים לנהל את פעילות הפייסבוק שלהם בעצמם ואינם יכולים או מעוניינים לשכור חברה חיצונית שיעשו את העבודה עבורם.

בעוד שקיימים בשוק פתרונות דומים, כגון HootSuite ושירותים לניטור תוכן באינטרנט כגון Google Alerts, השניים מסבירים כי ההבדל העיקרי והיתרון של BuzzSpice הוא שמבצעים איסוף, ניתוח וריכוז תוכן המותאם אישית לעמוד הפייסבוק של המשתמש, באמצעות אלגוריתמים חכמים וטכניקות לעיבוד Big Data. מצד שני, השניים מציעים את הטכנולוגיה הזאת בממשק פשוט, מזמין וקל להפעלה, שמתרחק מתפיסת ה-Dashboard המאפיינת את רוב השירותים הקיימים כיום בקטגוריה. השניים מבהירים כי נמנעים בכוונה מהצגת גרפים ונתונים שאין בהם תועלת למשתמש, ומתרכזים בניתוח הפעילות ויישום אוטומטי של פעולות המשפרות את ביצועי העמוד.

בימים אלה מתרחבים השניים מבטא סגורה לבטא פתוחה בארצות הברית, ונמצאים בעיצומו של תהליך גיוס לתפקידי פיתוח. עד כה החברה מומנה מהון עצמי של היזמים, ומתכננת בקרוב לצאת לסבב גיוס ראשון שיאפשר להאיץ את הפיתוח, לבסס את החדירה לשוק האמריקאי וכמובן להתרחב אל שווקים בכל העולם. המטרה העיקרית של BuzzSpice היא להפוך לפתרון האידיאלי עבור עסקים קטנים בכל הנוגע לשיפור תוצאות השיווק שלהם, מבלי להשקיע זמן ניכר בכך.

[flagallery gid=115 name=Gallery]

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 תגובות על "BuzzSpice: ניהול דפי פייסבוק ללא דאגות [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Takeda Shingen
Guest

איזה דבר הזוי – סטארטאפ מיותר שקם בגלל דבר מיותר אחר. אנשים לא אמורים לחפש זמן לנהל את דף הפייסבוק שלהם – למה בכלל לפתוח חשבון ברשת הדבילית הזאת? הלוואי ונזכה לראות את צוקרברג מקבץ נדבות ברחובות. אמן ואמן.

הייטקיסט
Guest

אחלה רעיון
הייתי ממליץ לחברים היקרים להשקיע קצת יותר בממשק הגרפי
בהצלחה!

מוטי
Guest

אחלה ממשק, חוסך זמן תמשיכו ככה

Yarin Groiser
Guest

לייקים לפייסבוק בזול :
http://likeshop.co.il/

wpDiscuz

תגיות לכתבה: