חיישן אחד במקום עשרות מצלמות: Magos גייסה מיליון דולר

בזכות הטכנולוגיה של Magos חברות פרטיות יכולות לרכוש רדארים מתקדמים לצורכי אבטחה מבלי לשלם על כך הון תועפות

Magos

מקור: Magos

Magos (מאגוס) הישראלית, מקבוצת אפקון, המתמחה בפיתוח וייצור מערכות מכ״ם מתקדמות קיבלה השקעה של מיליון דולר מענקית האבטחה Tyco, חברת בת של Johnson Controls, בתמורה להקצאה של 8% מהחברה. העסקה צפויה להתבצע בימים הקרובים. מדובר בהשקעה אסטרטגית, שכן טייקו היא האינטגרטור הגדול בעולם בתחום מערכות הביטחון, ומשווקת מוצרים וטכנולוגיות שפותחו על ידה, כשבין היתר מטמיעה טייקו את מערכות המכ״מ של מאגוס.

יעיל וחסכוני

מאגוס מפתחת מכ”מים המיועדים להגנה היקפית על שטחים של מפעלים, בסיסים, נמלי תעופה וים, חוות מבנים אסטרטגיים ויישובים מבודדים. לחברה שני מוצרים עיקריים: SR500 –מכ”ם המגלה מטרות עד 500 מ’ ו-SCEPTER – מכ”ם המגלה מטרות עד קילומטר. המכ״מים כוללים תוכנת שו”ב (שליטה ובקרה) בשם MASS שמקבלת אותות מהמכ”ם, מפנה מצלמות למטרה ועוקבת אחריה.

לטענת החברה, למוצרים שלה יש מספר יתרונות; ראשית, הם חוסכים הצבה של עשרות מצלמות אבטחה ולכן מספקים פתרון זול ויעיל לשוק האזרחי; הם קלים להתקנה ולא דורשים כוונון לכל מכ״ם; צריכת החשמל שלהם מסתכמת בפחות מ-5 וואט וניתן לצוות להם פאנל סולארי קטן שיהווה מקור כח חשמלי; בכל הקשור לעיבוד ומעקב האות – פעולות אלו אינן מצריכות חומרה חיצונית נוספת בניגוד לפתרונות מתחרים המחייבים מודול חומרה חיצוני שמבצע את עיבוד האותות ובונה את מסלול המעקב מנתוני הגלם; המכ״מים עמידים בכל תנאי מזג האוויר ובכל סביבת תאורה, שיעור התראות השווא שלהם נמוך משמעותית בהשוואה למתחרים וניתן לחבר מצלמות מעקב באופן אוטומטי למכ״מ לצורך מעקב שוטף אחר אוביקט המטרה (מצלמות המעקב מופעלות רק בעת גילוי מטרה).

Magos Systems הוקמה בשנת 2008 על ידי אביאל קיסליאנסקי וגיא פחימה. לפני קצת יותר מחצי שנה מאגוס לקחה חלק בתכנית החדשנות של תאגיד הענק Johnson Controls Open Innovation בישראל (לשעבר Tyco Innovation), המלווה מיזמים משלבים מוקדמים ועד חברות בצמיחה, במטרה להטמיע טכנולוגיות בקרב לקוחותיה ולייצר שיתופי פעולה מסחריים.

אופיר בר לבב, סמנכ”ל השקעות ופיתוח עסקי ב-Johnson Controls, מסר: מאגוס היא מהחברות הראשונות שהצטרפו ל-Johnson Controls Open Innovation, תכנית שיתופי הפעולה של התאגיד עם סטארטאפים, שמטרתה להטמיע טכנולוגיות חדשניות בקרב לקוחותינו ולייצר הסכמים מסחריים. לאחר פיילוטים מוצלחים עם מאגוס הוחלט לחתום על הסכם שיווק גלובלי, ועתה לאור ההצלחה במכירות והביקוש הרב, תכנית החדשנות מבצעת את ההשקעה ומעמיקה עוד יותר את מחויבות התאגיד לקידום החברה.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: