סטארטאפים, קחו את זה מכאן: קרן מאגמה מגייסת קרן רביעית בהיקף של 150 מיליון דולר

אנחנו רק נניח את זה כאן: קרן מאגמה גייסה 150 מיליון דולר לקרן חדשה שצפויה להשקיע במיזמים משלב הסיד ועד ה-Round A. אז בכמה מיזמים היא צפויה להשקיע ומה סכום ההשקעה בכל אחד מהם?

MAGMA

כל קרן הון סיכון חדשה היא סיבה למסיבה בסצנת הסטארטאפים והטכנולוגיה המקומית. כשההיקף שלה עומד על 150 מיליון דולר והקרן שעומדת מאחוריה כבר חתומה על שמות אלמוניים ולא מוכרים כמו Waze, Onavo או Magisto, הסיבה היא כפולה.

עד 6 מיליון דולר למיזמים בשלב הסיד

מקרן מאגמה נמסר כי הקרן החדשה תתחיל את השקעותיה בתחילת 2015, לאחר השלמת ההשקעות של מאגמה III. המיזמים אליהם מכוונת הקרן הינם מיזמים בתחומים של טכנולוגיית התקשורת והמידע ביניהם מסחר אלקטרוני, מובייל, מחשוב ענן, ניו מדיה, SaaS, User Generated Content, וסייבר סקיוריטי. הקרן מחפשת מיזמים בשלב הסיד ו-Round A, הממוקמים בישראל, כשמיזמים שיעברו את המסננת של השותפים, יזכו בהשקעה שמוערכת בין חצי מיליון דולר ועד 6 מיליון דולר. בסך הכל, מתכננת הקרן השקעה ב-25 עד 30 מיזמים.

מאז הקמתה ב-1999, השקיעה קרן מאגמה לאורך השנים במגוון רחב של חברות כשהבולטות מביניהן הן Waze, שנרכשה על ידי גוגל תמורת יותר ממיליארד דולר; Onavo, שנרכשה על ידי פייסבוק תמורת כ-150 עד 200 מיליון דולר ו-DesignArt שנרכשה על ידי Qualcomm תמורת 140 מיליון דולר. הקרן מנוהלת על ידי יהל זילקה ומודי רוזן, מייסדי הקרן ועל ידי שרגא כץ, צבי לימון, שחר צפריר, רן אחיטוב ועדי יראל-טולדנו. כיום מנהלת הקרן הון בהיקף של כ-500 מיליון דולר.

בתגובה להשקת הקרן החדשה, אמר יהל זילקה, שותף מנהל ומייסד משותף של מאגמה: “אנחנו מרוצים מאד מרמת העניין, האמון והתמיכה שקיבלנו מהמשקיעים של מאגמה ומהפעילות שלנו לטובת היזמים”. זילכה הוסיף: “קיבלנו תמיכה חזקה מאד ממשקיעים קיימים, שהתבטאה בביקוש יתר ומשכה אלינו משקיעים איכותיים חדשים, אשר הצטרפו לראשונה למאגמה. העניין הרב שלהם האיץ מאד את תהליך גיוס ההון ואנחנו ברי מזל שהתחברנו עם המשקיעים המתוחכמים ביותר בעולם הטכנולוגי בארה”ב, אירופה, אסיה וישראל”.

שותפו של זילקה, מודי רוזן, שמשמש כשותף ומנהל מייסד בקרן אמר ש”הקרן החדשה והצוות המורחב יאפשרו לנו להמשיך ולהאיץ את מה שאנחנו עושים באופן הטוב ביותר: לזהות יזמים מבריקים ויוצאי דופן, ולעבוד יחד איתם במטרה ליצור קטגוריות עסקיות חדשות ולבנות חברות חזקות וגדולות, אשר יעמדו בחוד החנית של קטגוריות אלה”.

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: