סטארטאפ ישראלי מגייס יותר מ-3 מיליון דולר כדי להמציא מחדש את הקלנדר שלנו
בין המשקיעים ב-Magical נמצאת גם הקרן שהשקיעה בסנסציית הרשת קלאבהאוס והקרן שהשקיעה באפליקציית יומן שנמכרה למיקרוסופט ב-100 מיליון דולר
כשחושבים על זה, אפליקציות היומנים השונות לא באמת השתנו במהלך השנים למרות כל הפיתוחים והטרנדים הטכנולוגיים. יזמים ישראלים, שנמאס להם לבזבז את הזמן בפגישות מיותרות ואפליקציות לא מוצלחות, החליטו לפתח יומן חדש, שיהיה מותאם לאורח החיים כיום, וטוענים שהם יכולים לעזור לכם להתפקס יותר בעבודה. הכירו את את Magical.
קלנדר ל-Power Users
Magical הוא סוג של אפליקציית יומן על סטרואידים וריטלין בו-זמנית, ונראה שהיא מנסה לעשות את מה ש-monday.com מנסה לעשות לאפליקציות הפרויקטים וניהול המשימות. מג'יקל משתמשת בכלי אוטומציה והתממשקות אל מול מערכות אחרות כמו Zoom, Slack, Salesforce ועוד, מה שאמור לדברי החברה להעלות את רמת הפרודקטיביות שלכם.
מאחורי Magical עומדים מנהלי קהילת Supertools הפופולארית בפייסבוק שמונה כבר יותר מ-30 אלף חברים: תומי בראב (CEO), לשעבר מנהל השיווק של Argus, שנמכרה לקונטיננטל תמורת 450 מיליון דולר; טל פרץ (CTO), שהקים את תחום ה-Data Science ביחידת המודיעין של חיל האוויר. לדברי השניים, העבודה על Magical נוצרה סביב פידבקים מחברי הקהילה.
"יש כאן סטארטאפ שנבנה בצורה הפוכה"
"אותם משתמשים בקהילה אמרו לנו שהקלנדר שבור. שהוא דורש חשיבה מחדש. הבנו שהם נמצאים בפני בחירה – או להטמיע בצוות שלהם כלים רבים ומסורבלים בשביל לנהל את הזמן או להביא עוזרים אישיים ויועצים לניהול זמן, שהיו לוקחים להם כסף ומשאבים ולא בהכרח היו פותרים את הבעיה בטווח הארוך. לכן – החלטנו לבנות בשבילם את הקלנדר שהם צמאים לו", מסביר בראב בשיחה עם גיקטיים.
"יש כאן סטארט-אפ שנבנה בצורה הפוכה, קודם קהילת יוזרים חזקה ולאחר מכן פיתוח מוצרים ושירותים שיענו על הצרכים הספציפיים שלהם". הוא מוסיף. לטענתו, עובד ממוצע יבזבז 31 שעות בחודש על פגישות מיותרות, ולכן מג'יקל משתמשת ב-ML כדי להמליץ למארגני פגישות מתי הוא הזמן הנכון ביותר לעשות פגישה צוותית, מבלי שהדבר יפגע ברצף העבודה של העובדים.
מצטרפים לפגישה, אחרי שהיא הסתיימה
בנוסף, המערכת מאפשרת לכם להיות חלק מהפגישה, בלי להיות בה בכלל. "משתתף בפגישה יכול להמיר את עצמו להיות 'עוקב' בפגישה ולקבל את כל המידע אחרי שפגישה מסתיימת, מבלי להיות נוכח בפגישה בזמן-אמת", מסביר בראב. "אנחנו רוצים לאפשר לצוותים לא רק לקבוע את הפגישות שלהם דרך הקלנדר, אלא גם לנהל את כל הפגישה דרך הקלנדר. צוותים יכולים, בפעם הראשונה, ללכוד סיכומי פגישה ואג׳נדה בצורה שיתופית דרך דף האירוע בקלנדר, תוך שימוש בכלי אוטומציה וחיבורים לכלי העבודה שהם כבר משתמשים", הוא מוסיף.
החברה בנתה ארכיטקטורה שהיא מכנה Timeblock שמאפשר לחבר לדף הפגישה מידע מאפליקציות חיצוניות שיתנו לכם את המידע הכי רלוונטי לזמן שבו הפגישה מתקיימת בפועל. "לדוגמה, צוות מכירות שעושה פגישת עדכון יכול לחבר בלוק של סיילספורס ולראות בצורה אוטומטית את המידע על הביצועים של אנשים המכירות מתעדכן לפי הזמן שבו האירוע קורה", מסביר בראב.
לטענתו של בראב, כל דבר שנבנה במג'יקל הותאם מראש מראש כדי לעזור למשתמשיה להיות יותר מפוקסים. "לדוגמא, עובדים יכולים להפוך חלקים ריקים בקלנדר שלהם לזמני עבודה, שיעזרו להם להיכנס לפוקוס. מג׳יקל מטמיעה כלי אוטומציות וסנכרון עם כלים לניהול משימות ופרויקטים בשביל לעזור לעובדים בצוותים לתעדף את המשימות שלהם ולתכנן את היום ללא עבודה מאומצת או ידנית", הוא מסביר.
Magical פועלת במודל SaaS קלאסי, ובניגוד לאפליקציות יומן קלאסיות, היא תגבה מצוותים תשלום חודשי בעבור השימוש. "אולי זה ישמע מפתיע, אבל אנחנו הולכים לדרוש כסף על מוצר שבנינו", מתלוצץ בראב. בהמשך, כך לפי דברי בראב, החברה מתכננת להפוך לאקוסיסטם של "אפליקצית שקשורות לזמן… אנחנו רוצים להיות הסלאק של ניהול הזמן בארגון".
שואפים להפוך לאקוסיסטם של אפליקציות זמן
Magical פותחה במשך השנה האחרונה, וכעת מתחילה בקבלת משתמשים לתוכנית בטא סגורה. "יש לנו roadmap מוצרי לחמש שנים הקרובות ותוכניות לתעדף טכנולוגיות מתקדמות ואינטגרציות עם כלי העבודה הפופולריים בעבודה, הכל בשביל להפוך את מג׳יק להיות הדור הבא של הקלנדר בעבודה", מסכם בראב.
היום (ה'), Magical יוצאת מ-Stealth ומכריזה על השלמת גיוס Seed של 3.3 מיליון דולר בהובלת Resolute Ventures, שהשקיעה בין היתר ב-Clubhouse וגם באפליקציית היומן Sunrise, שנמכרה למיקרוסופט ב-2015 תמורת 100 מיליון דולר. עוד השתתפו בסבב Ibex Investors ו-Aviv Growth Partners. מג'יקל גם גייסה כספים ממספר משקיעים פרטיים ומ-Fusion LA ו-Homeward Ventures במסגרת Pre-Seed. בחברה טוענים כי ישתמשו בכספי הגיוס לצורך הגדלת צוות הפיתוח.
ניתן להירשם לבטא של Magical כאן
הגב
4 תגובות על "סטארטאפ ישראלי מגייס יותר מ-3 מיליון דולר כדי להמציא מחדש את הקלנדר שלנו"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
בהצלחה! תומי תותח על ואני בטוח שאתם תעשו חייל.
גאוני ונחוץ!! בהצלחה לטל פרץ והצוות!
לרוב כשחברות שמות את המנכל בחזית אין להם מוצר וואו
שמעתם על teams?!?! נראה לי המשקיעים שפכו את הכסף מבלי לבדוק את התחרות…