עולים למגרש: עכשיו גם למכבי חיפה יש אקסלרטור

עוד אקסלרטור לאוסף: מכבי חיפה מחפשת אחר סטארטאפים ספורטיביים, לאו דווקא מעולם הכדורגל

מקור: Pixabay

מעקב אחר כמות האקסלרטורים שקמו בשנים האחרונות הוא משימה כמעט בלתי אפשרית. אותן תוכניות האצה אשר לוקחות תחת חסותן סטארטאפים הנמצאים לרוב בתחילת הדרך ומסייעות להם להגיע לשלב הבא. אחרי ששבוע שעבר סיפרנו לכם על אקסלרטור שמחפש לגייס לשורותיו יזמים שנכשלו ואף אקסלרטור אחר לא הסכים לקבל אותם, כעת חשבנו שתרצו לדעת שגם למכבי חיפה יש אקסלרטור משלה.

לא רק כדורגל

אמנם מכבי חיפה מזוהה בעיקר בתחום כדורגל, אבל האקסלרטור, שנוצר בשיתוף פעולה עם ארגון HYPE Sports Innovation, פונה למגוון תחומים, ובהם טכנולוגיה לבישה, איצטדיונים חכמים, מדיה ו-eSports. הפנייה היא אמנם לסטארטאפים מכל העולם, אבל ישנה עדיפות לישראלים. על החברות להימצא לפחות בשלב האלפא או תחילת-אמצע בטא, כלומר – שיהיה משהו שכבר ניתן לעבוד איתו.

אם אתם תוהים מדוע מועדון כדורגל צריך בכלל אקסלרטור, ומה הקשר בין השניים, אופיר זרדוק, מנהל תחום חדשות טכנולוגית במועדון, הסביר לנו: בעזרת טכנולוגיה, ניתן ללמוד על ביצועי השחקנים ולשפר אותם במידת הצורך. ראו ערך Playsight: סטארטאפ ישראלי שמפתח מגרשי ספורט חכמים הודות למצלמות המקליטות באופן אוטומטי, מנתחות ומשדרות את פעילות השחקנים במגרש. אופציה אחרת היא כדי לחזק את הקשר של המועדון עם הקהל שמגיע לעודד ועם אלה שצופים בבית. דוגמא לסטארטאפ שפועל בנישה זו היא HEED הישראלית שמשדרגת את חווית הצפייה באירועי ספורט והופכת אותה לאינטראקטיבית יותר. דוגמא נוספת לתחום עיסוק שהאקסלרטור מחפש הם כאלו שמסייעים ל-Eco System המקומי והבינלאומי שנוצר סביב טכנולוגיה וספורט, למשל כאלו שעושים שימוש ב-AR/VR.

שותפה נוספת של האקסלרטור הירוק היא מיקרוסופט, שתתרום מהידע שלה למשתתפים בתוכנית. כמו בכל אקסלרטור, גם כאן תמצאו מנטורים בהם מו אלאך, המנהל הטכני של מכבי חיפה ודוויד פולר לשעבר ה-CMO של FIFA. חברות שישתפו בתוכנית יקבלו גישה ישירה לנכסי המועדון כדי לבדוק את המוצר שלהם. בהתחשב בכך שלמכבי חיפה יש למעלה מ-250,000 אוהדים במגוון מדיות ומתקני ספורט בהם אצטדיון סמי עופר, יש בהחלט עם מה לעבוד. התוכנית, שתימשך 4 חודשים, מורכבת משיעורים אונליין ושיעורים פרונטליים שיערכו בקמפוס של מיקרוסופט בתל אביב.

מקור: מכבי חיפה

יש לציין שמכבי חיפה לא רק מדברת אלא גם עושה; כבר היום הליגה הישראלית עושה שימוש במערכת למעקב אחר השחקנים כך שכל אוהד הצופה במשחק בטלוויזיה או דרך אתר האינטרנט יכול לראות את כל הסטטיסטיקות של השחקנים. בנוסף, כל שחקן עושה שימוש במערכת המנטרת את מדדי השחקן (כמה רץ, מאיזה כיוון, דופק), ואנליסט שיושב בזמן אמת מעביר את הנתונים למאמן על מנת לעזור לו לקבל החלטות על בסיס מידע זה.

אם הסטארטאפ שלכם עונה על הדרישות, תוכלו להירשם לתוכנית עד ה-20 באוקטובר, ואולי אחד משחקני מכבי חיפה יעשה שימוש בטכנולוגיה שלכם. בסופו של דבר ייבחרו 11 חברות שישתתפו במחזור הראשון שיסתיים בפברואר. פרט חשוב שיש לדעת הוא שלצורך השתתפות באקסלרטור תיאלצו להעניק אקווטי של כמה אחוזים בודדים (משתנה בהתאם לשלבש בו נמצאת החברה).

היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כאן

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: