גיוס: Mabaya הישראלית מגייסת 2.25 מיליון דולר

המוצר של Mabaya לוקח את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי סידור המוצרים בסופר אל אתרי מסחר אלקטרוניים, על ידי כך שמאפשר למותגים למקם את מוצריהם במיקום הטוב ביותר

מקור: Mabaya

מקור: Mabaya

לאופן שבו מסודרים מדפים בסופר או בחנות יש השפעה מכרעת על התנהגותו של הצרכן ועל המוצר שבסופו של דבר יחליט לרכוש. ידוע כי המדפים הבולטים ביותר בכל חנות הם אלו שנמצאים בגובה העיניים של הצרכן, ולכן מותגים מוכנים לשלם לא מעט כדי להציג את המוצרים שלהם על מדף זה. הסטארטאפ הישראלי Mabaya מביא את האופציה הזו למרחב המסחר האלקטרוני, על ידי כך שמאפשר לקמעונאים מקוונים קטנים כגדולים להציג את המוצרים הספציפיים שלהם לקונים רלוונטים, במיקומים הבולטים ביותר באתר.

כעת הודיעה החברה הישראלית על השלמת סבב גיוס סיד בסך 2.25 מיליון דולר כדי להרחיב את שירותי המסחר שלה ברחבי העולם. את סבב הגיוס הובילה Lool Ventures (שכן Mabaya היא חברת פורטפוליו שלה) לצד משקיעי אנג׳ל אנונימיים.

רווח כפול

הפתרון של Mabaya מנתח את ההעדפות של המבקרים בחנות המקוונת בזמן אמת, ומציג בפני הקונים הפוטנציאלים את הפריטים שסביר להניח שהכי יעניינו אותם. כך, פתוחה בפני קמעונאים ומשווקים האופציה להגדיל את רווחיהם (על ידי קידום בעזרת CPM או CPC), ומן הצד השני, מותגים וסוחרים יכולים לקדם את המוצרים שלהם בפני קהל קונים פוטנציאלי. סביר להניח שיצא לכם להיתקל במוצרים דומים של אמזון, Alibab, Etsy או eBay, שכבר משתמשים בטכנולוגיה דומה. Mabaya טוענת שהפתרון שלה עושה שימוש באותה הטכנולוגיה, תוך כדי ששומר על מחיר סביר ונגיש לאתרי מסחר בכל הגדלים.

מאז השקת המוצר של Mabaya בשנת 2014 הוא הוטמע כבר בקרב מספר אתרי מסחר אלקטרוניים כגון MercadolLibre, אתר המסחר האלקטרוני הגדול ביותר בדרום אמריקה ו-Shop Direct (שאחת החנויות המוכרות שלו היא Very.co.uk).

״המטרה של Mabaya היא לשפר את חווית הקניה לכולם. עם Mabaya, מותגים יכולים להציג את המוצרים שלהם בפני האנשים הנכונים; בפני קונים אקטיביים מוצגים מוצרים מקודמים מקוריים שמעניינים אותם; וקמעונאים מקוונים יכולים ליהנות מזרם הכנסות חדש, הן עבור קליקים על המוצרים המקודמים, והן על המכירות בפועל. השותפויות שלנו הן עדות נוספת לעובדה שהפלטפורמה שלנו משנה את העתיד של המסחר האלקטרוני״, אמר אבי רבינוביץ (מנכ״ל), שייסד את החברה ביחד עם יונתן קוגן (VP Product).

Mabaya – Sponsored Products

 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: