אחרי 5 שנות בוטסטראפ: Lusha מגייסת 40 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Lusha, שמפתחת פלטפורמת דאטה לאנשי שיווק ומכירות, מגייסת 40 מיליון דולר, אחרי 5 שנים של מימון עצמי. למה עכשיו ובמה היא שונה מהמתחרים?

הצוות של של לושה | צילום: גבע טלמור

הסטארטאפ הישראלי Lusha, המפתח פלטפורמת דאטה לאנשי שיווק ומכירות, הודיע היום (ד’) על השלמת סבב גיוס בסך 40 מיליון דולר. את סבב הגיוס בחברה הובילה קרן ההשקעות האמריקאית  Providence Strategic Growth. מדובר בסבב הגיוס הראשון של החברה אחרי 5 שנות פעילות שבהן פעלה במתכונת Bootstrap, כלומר, מימון עצמי.

המידע שאנשי מכירות צריכים בתוך הדפדפן

הפלטפורמה שפיתחה Lusha (לושה) מיועדת עבור אנשי שיווק ומכירות בכל העולם ומאפשרת להם לשתף מידע עסקי ולספק לאנשי מכירות תובנות על לקוחות היעד שלהם.הפלטפורמה של הסטארטאפ הישראלי יודעת להמליץ לאנשי מכירות על לקוחות וארגונים פוטנציאלים הרלוונטיים עבורם, מקצרת ומייעלת את תהליך איסוף המידע העסקי, ובכך מאפשרת להם להתמקד במכירות. לצורך כך יכולים להתקין אנשי המכירות תוסף לדפדפן שיציג בפניהם פרטים ומידע עסקי לטובת עבודתם, המסתנכרן עם מערכות CRM כמו סיילספורס ורשתות חברתיות כמו לינקדאין. לסטאטראפ הישראלי גם API שאותו יכולים הלקוחות שלה להטמיע ודרכו לקבל את המידע שהם צריכים.

בלושה מתגאים בקהילת המשתמשים בפלטפורמה ברחבי העולם, ובחברה מספרים שקהילת המשתמשים מאמתת באופן שוטף את הנתונים של החברה, במטרה להשאירם מדויקים ומעודכנים לאורך זמן – ובכך מובטחת רמת דיוק גבוהה.

גיוס ראשון אחרי 5 שנים

בשיחה עם גיקטיים מספר יוני צרויה, שותף-מייסד ומנכ”ל Lusha כי היתרון של החברה על פני פלטפורמות מתחרות דוגמת Zoominfo למשל היא איכות הדאטה ומודל השימוש: “היתרון המשמעותי של לושה, כפי שמעידים המשתמשים שלנו, הוא איכות הדאטה”. “בניגוד לזום אינפו” מוסיף צרויה: “אנחנו מנגישים את המוצר לכל משתמש בעולם בלי התחייבות ובלי עסקה שנתית. המודל של לושה מבוסס על אסטרטגיית צמיחה אשר מקורה הוא במוצר עצמו (Product led growth). כל משתמש יכול להיכנס לאתר של לושה, להתקין את המוצר ולהתחיל להשתמש בו בחינם (מודל Freemium). המטרה במודל, היא לאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לקבל ערך מהמוצר בלי התחייבות, ולעבור לתכנית בתשלום בהמשך, כדי לקבל קרדיטים ויכולות נוספות במוצר”

פעלתם 5 שנים כבוטסטראפ. מה בער לכם לגייס עכשיו?

צרויה: “ככל שהתקדמנו, החזון של המוצרים שאנחנו רוצים לבנות הלך והתבהר. ההזדמנות בשוק היא אדירה, ויש לנו את החזון והיכולות לממש את ההזדמנות תוך כדי מתן ערך ללקוח. הבנו שכדי לממש את החזון במלואו, אנחנו צריכים שותפים פיננסים”.

איך ההרגשה, אחרי 5 שנים שאתם קובעים הכל ולא ממש חייבים דין וחשבון לאף אחד, להכניס משקיעים לבורד, להיות מחוייבים ולהקשיב להם? 

צרויה: “ההרגשה מעולה. PSG הם שותפים מדהימים, שמקבלים את ה-DNA של החברה כמו שהוא ועוזרים לנו לעשות עבודה טובה יותר. הכניסה של המשקיעים פתחה דיאלוג שמאפשר לחברה להשתפר ולצמוח מהר יותר.

אתם נמצאים בעולמות הדאטה ומאגרי המידע. האם המגמה שמציגים חוקים כמו ה-GDPR, CCPA לא מאיימים בסופו של דבר על המאגרים, על המידע ועל השימוש בו?

צרויה: “זו מגמה חשובה ביותר ולושה לוקחת בה חלק. תקנות וחוקי הפרטיות נועדו לשמור על המשתמש ולהגדיר איך חברות צריכות להתנהג עם דאטה ולהסדיר את השימוש בו. אנחנו לוקחים את נושא הפרטיות מאוד ברצינות ומיישמים את העקרונות המנחים של GDPR וCCPA באופן מלא.

לושה הוקמה ב-2016 על ידי  יוני צרויה ואסף אייזנשטיין, והיא מעסיקה 120 עובדים במשרדיה שבתל אביב.


כבר הצבעת?

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

2 תגובות על "אחרי 5 שנות בוטסטראפ: Lusha מגייסת 40 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Dan
Guest

באמת לא ברור, המוצר של החברה הוא להשיג מיילים של אנשים מהלינקדין.

אחת
Guest

התראיינתי שם פעם, אחד הפאונדרים שאל אותי למה עזבתי את החבר הקודמת ואמרתי לו שהמנהל שלי הטריד אותי. השאלה הבאה שלו הייתה מה המנהל הקודם שלך היה אומר עלייך? איזה מבאס זה לדבר עם טיפשים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: