לומן הישראלית פיתחה ”ינשוף” לדיאטה והיא מגייסת לזה 8.5 מיליון דולר

אחרי שסחפה את אינדיגוגו, מגייסת Lumen הישראלית כסף, כדי לפתח מכשיר שמתאים לכם תזונה אישית בהתבסס על הנשיפה שלכם

תמונה: Lumen

יכול להיות שבעבר ניסיתם לעשות דיאטה כלשהי בהתאם להמלצה של חבר או משהו שקראתם איפשהו, רק כדי לגלות שמה שעבד להם לא בדיוק עבד עליכם. הסיבה הפשוטה לכך היא שלכל אחד מאיתנו יש מטבוליזם ייחודי. במקום לעשות עוד דיאטה ועוד דיאטה ולקוות שהפעם משהו יקרה, סטארטאפ ישראלי מעניין בשם Lumen (לומן) רוצה שתעצרו רגע לקחת אוויר, תנשמו ותנשפו, ותגלו בדיוק מה כדאי לכם לאכול עכשיו.

11,000 יחידות נמכרו עוד לפני שהמוצר הגיע למדפים

תמונה: Lumen

המכשיר של לומן דומה במקצת לינשוף משטרתי או למתקן אידוי (Vape), ולדברי החברה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לפצח את המטבוליזם שלכם הוא פשוט לנשום דרך המכשיר, להחזיק את האוויר בריאות ל-10 שניות ולנשוף למכשיר. לומן בוחן בזמן אמת את ריכוזי תרכובות הגזים בנשימה שלכם ומסוגל להגיד האם הגוף שלכם ברגע זה מפיק אנרגיה משומנים או מפחמימות. המטבוליזם שלנו משתנה כל העת לפי פעולות שונות שאנחנו עושים, מה שאומר שגם ההשפעה של מאכלים מסוימים עלינו משתנה במהלך היום. לומן אמור לעזור לכם להבין מה כדאי לכם לאכול ממש עכשיו בהתאם למצב הגופני שלכם.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

לפני קצת יותר משנה, פתחה החברה הישראלית בקמפיין מימון המונים באינדיגוגו שהפך לפופולארי למדי, והסתכם בגיוס של 2,354,538 דולרים מכמעט 10,000 משתמשים שונים, שהם כמעט 11,000 מכשירי לומן שנמכרו עוד לפני שהמוצר הגיע למדפים. בקמפיין צוין כי המכשירים הראשונים יישלחו לרוכשים במהלך חודש פברואר, אך בחברה מדווחים כי רק בחודש אוגוסט החלו להישלח היחידות הראשונות: ״כשהשקנו את הקמפיין היתה לנו תוכנית מסודרת שבה הוספנו גם מרווחי בטיחות לא מתוכננים בפיתוח בשביל שנוכל לעמוד ביעד של שליחת המוצרים בזמן״, כך מסביר דרור צדר, מייסד שותף וסמנכ”ל מוצר ושיווק בלומן בשיחה עם גיקטיים. ״בסופו של דבר נתקלנו בהרבה יותר אתגרים ממה שצפינו. היינו יכולים לזרז חלק מהתהליכים ולהתפשר באיכות אבל היה חשוב לנו שכל אחד יקבל את המוצר הטוב ביותר״.

גייסה עוד 8.5 מיליון דולר ממשקיעים מעניינים

תמונה: Lumen

כעת, כשהחברה כבר שולחת את המוצר ללקוחותיה הראשונים, היא מכריזה גם על השלמת סבב גיוס בהיקף של 8.5 מיליון דולר בהובלת H&H, ו-Unorthodox Ventures, ובהשתתפות Disruptive, גיגי לוי-וייס ומשקיעים פרטיים נוספים – סבב שמעמיד את סך הגיוסים שלה החברה על 15.5 מיליון דולר. ״פיתוח המוצר לעולם לא נפסק, הוא תמיד ממשיך. אנחנו שואפים להגדיל את היכולות של המערכת הלומדת עליה מתבססת האפליקציה ולהוסיף שירותים רבים למשתמשים״ טוען צדר, שמוסיף כי החברה מגייסת בימים אלו הון כדי לגייס עוד אנשי פיתוח.

רבים מכם וודאי תוהים האם המכשיר באמת עובד, ולכך צדר מגיב כי בבדיקת בטא שנערכה במשך 8 שבועות בקרב ספורטאים, המשתמשים בלומן הצליחו להשיל 9% שומן מגופם בממוצע. במחקר נוסף, משתמשי המכשיר במשך יותר מ-3 חודשים השילו ממשקלם 3 קילוגרם בכל חודש בממוצע. מבדיקה אחרת עולה כי 79% מהמשתמשים של לומן הצליחו לרדת במשקל במהלך השימוש במכשיר. עם הגעת המוצרים ללקוחות הראשונים, הנתונים הללו עשויים להפוך להרבה יותר מקיפים ומדויקים ונוכל לגלות האם באמת אפשר לבנות לעצמכם את הדיאטה המושלמת ב-10 שניות. בינתיים, ניתן לרכוש את לומן באתר החברה, אך צפי המשלוח עומד כעת על חודש ינואר.

Lumen נוסדה בתחילת שנת 2014 על ידי דניאל טל, מנכ”ל החברה, דרור צדר, סמנכ”ל מוצר ושיווק, אבי סמילה, סמנכ”ל הטכנולוגיות, מירב מור, סמנכ”ל מחקר מטבולי בחברה, ומיכל מור, סמנכ”ל מדע בחברה.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: