13 רעיונות לדיוור מקוון לחג האהבה

יום האהבה הוא זמן מצויין לדיוור מקוון שיעזור לכם לקדם את המותג או המוצר שלכם, הנה 13 דוגמאות שמציגות טכניקות נבחרות

shutterstock love day

מאת אופק גלבוע, מנהל וידאו ותוכן באקטיב טרייל.

ממש עוד רגע ט”ו באב מגיע וזה זמן מעולה לפתוח את הארנק, וכמו באהבה, לקבל החלטות לא רציונאליות. בסקר שנערך בארה”ב עלה כי אנשים מוכנים להוציא 130$ (קרוב ל-500 ש”ח!) כדי לרצות את האהוב/ה בוולנטיין.

בלוח השנה העברי ט”ו באב נופל בשיאו של הקיץ, מה שמאפשר למפרסמים לפנות לקהלים בתקופה שלפני החגים ולהציע להם מבצעים מפנקים ליום האהבה. והשנה, במקרה, ט”ו באב מצויין ביום שישי כך שבמקום יום מכירות יחיד וקצר בעלי עסקים יכולים לעשות מבצעים תחת הכותרת “סוף שבוע של אהבה”.

בואו ונבחן קמפיינים לקידום מבצעים מהשנים הקודמות וננסה לקבל השראה לקמפיין המושלם לכבוד יום האהבה.

ספיישל חג האהבה

אם יש לכם מוצרים שמכוונים לחג האהבה, דוורו אותם בצורת רשימת קניות לבחירה. מינימום טקסט, מקסימום צבע וכולל מחירים. מה יותר מניע לרכישה מאשר לקבל את המוצר עד לתיבת המייל שלך?

חברת Harry & David איגדו את כל המוצרים הרלוונטים לכדי דיוור ממוקד, מעוצב ויפהפה לחג האהבה עם רעיונות למתנות מתוקות.

Harry & David

קמפיין דומה של חברת Williams and Sonoma

Williams and Sonoma
מקס ברנר דאגו להזכיר ללקוחות שלהם על מארזי האהבה החגיגיים שלהם בעזרת הבלטה מיוחדת והנעה לרכישה באתר עם דיוור אלקטרוני אנימטיבי.
מקס ברנר 15

 

צאו החוצה

המקומות הכי עמוסים בט”ו באב הם כנראה המסעדות. הביקוש למסעדה רומנטית וארוחה מיוחדת עולה ואיתו גם התחרות על תשומת הלב כאשר כל מסעדה מנסה להציע את הדיל האטרקטיבי ביותר כדי שתבחרו דווקא בה.

הנה כמה דיוורים של מסעדות משנה שעברה שהציעו מנת ספיישל מיוחדת לחג האהבה. את הדיוור הם כמובן לא שכחו לדוור למועדון הלקוחות הקבוע שלהן, ואף הציעו פינוק מיוחד (קוקטייל אהבה זוגי) לחברי המועדון:

socialclub

angelina

martha

קבלו מתנה באהבה

מה יותר כיף מלפתוח הודעה ולקבל מתנה?

מיכל נגרין דיוורה בט”ו באב של שנה שעברה זר פרחים במתנה בקניה מעל 199 ש”ח. העיצוב העגול שממקד את העין למסר, יחד עם פונט גדול וצבעוני והכיתוב “זר פרחים מתנה!” הוא שימוש נכון במסר קצר, ברור וחד כדי להניע לקוחות לפעולה, לתפוס את תשומת ליבם וגם לגרום ללקוחות הרגשה של “קיבלתי משהו מהפתיחה של המייל”.

michalnegrin
הזמן דוחק

כמו שאתם בטח יודעים, רוב הקניות לחגים נעשות בשניה האחרונה. “פרחי חן” אמנם מדוורים ללקוחות שלהם באופן קבוע, אבל דאגו גם להלחיץ את הלקוחות לפעול ככל שט”ו באב התקרב.

השימוש בכותרת “מלחיצה” יכולה לעזור להגדלת מכירה והנעה לפעולה בטווח המיידי, בין אם מדובר בקופון (“15% עד מחר!”), במועד (“ט”ו באב מחרתיים ועדיין לא קנית לא פרחים?”) או בכמות (“נשארו רק עוד 3 מקומות לכנס הקרוב! מהרו להרשם!”).

פרחי חן
תכינו לבד

אתר המתכונים Food Network יצא בסדרת מתכונים מיוחדת לכבוד יום האהבה. את המתכונים כל אחד יכול להכין בבית. סביר להניח שכל שמי שיפתח את הדיוור מתעניין בקולינריה ובמתכונים מיוחדים ליום האהבה וזאת הזדמנות נהדרת להציע מסעדות רומנטיות לחג האהבה בהמשך המייל.

Food Networkלא קשור אבל…

ומה עם מוצרים שלא קשורים בהכרח לט”ו באב או לוולנטיין? חברות שונות מצאו דרכים נהדרות לקשור מוצרים “לא קשורים” לרוח החג.

חברת הנעליים קונברס (Converse) איגדה מספר עיצובים של החברה לכדי “קולקציית חג האהבה” וגם התחייבה שהמוצרים יגיעו בזמן עד לחג.

convers
חברת Beats הציעה את המוצרים שלה כמתנה נהדרת לוולנטיין עם מודעה המציגה מוצרים בצבעי אדום-ורוד.

beats
ובאותו עקרון גם דיוורה חברת ג’וצי.

gucci
נסו לחשוב איזה מוצרים יכולים להתאים כ”קולקציית חג” או איך תוכלו לאגד מספר מוצרים יחד לכדי “מארז לאוהבים” או “חבילת חג משולבת ומיוחדת” וכך תוכלו אפילו לגבות פרמייה מיוחדת עבור אותם מוצרים, למרות שאין שום דבר מיוחד/שונה בכל יום אחר בשנה.

lavido

אז בין אם אתם מפרסמים שמחפשים “תירוץ” לצאת במבצע או להעיר את הלקוחות, ובין אם אתם לקוחות שמחפשים את הדיל המושלם לט”ו באב – חשבו על הדיוורים שאתם מקבלים או שולחים, מצאו את היתרונות והדילים השווים ביותר ושיהיה חג אהבה שמח!

קרדיט תמונה ראשית: love day via shutterstock

הכתבה בחסות אקטיב טרייל

אקטיב טרייל היא החברה הגדולה בישראל לשיווק ודיוור אלקטרוני, המציעה מענה One Stop Shop לשיווק עסקים גדולים וקטנים כאחד. הפלטפורמה שלנו כוללת מערכת דיוור רב לשונית וקלה לשימוש, דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים, שליחת סמס, כלי סקרים ועוד. אקטיב טרייל משרתת חברות ומותגים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, עם משרדים בישראל, צרפת וגרמניה.
סטארטאפ? לאקטיב טרייל יש הצעה אקסלוסיבית במיוחד: קבלו 6 חודשים של שימוש חינם במערכת, ללא הגבלה! אנו מזמינים אתכם להירשם לתכנית ה-Startup Booster.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: