הפיתוח הישראלי שיסדר לכל חברה "הדס מ-Wolt" משלה
הסטארטאפ הישראלי Loris גייס 12 מיליון דולר לטובת מערכת לאנשי שירות לקוחות המנתחת עבורם בזמן אמת צ'אטים של תמיכה, ומייצרת עבורם הצעות כדי לשפר את השירות
אחד הנושאים שמעניינים ביותר כיום חברות צומחות וגדולות הוא כיצד להמשיך לתת שירות טוב גם בסקייל – כשגיוס של עוד נציגי שירות הוא אתגר שאורך זמן וגם יקר. הסטארטאפ הישראלי Loris.ai מאמינים שניתן יהיה לפתור את האתגר הזה בעזרת מערכת מבוססת AI, שתסייע לנציגי השירות, תקצר את זמן הטיפול ותאפשר לכל נציג לטפל ביותר פונים בו זמנית.
עוזרים לאנשי שירות הלקוחות
Loris.ai מפתחת מוצר No-Code שאותו מטמיעות חברות במערכות שלהן עבור אנשי שירות לקוחות שמשתמשים במערכות CRM כמו סיילספורס, Zendesk או LivePerson. המערכת, המשתמשת באלגוריתמי NLP שפיתחה החברה, מסייעת לאותם אנשי שירות לקוחות בזמן אמת – ומספקת למנהלי המחלוקות תובנות על הלקוחות שלכן ומסקנות לצ'אטים עתידיים – בהתבסס על הכוונה והטון בשיחה.
לוריס מנתחת את ההודעות בשיחה, מסווגת את הכוונה והסנטימנט בכל הודעה, ובהתבסס על מידע היסטורי ותרחישים שהוזנו מראש לתוך המערכת. המערכת, כך אומרים בלוריס, חוזה את הצעד הבא שהנציג צריך לבצע בשיחה כדי לקדם אותה בצורה הטובה ביותר ובזמן תגובה מהיר יחסית. בנוסף, לוריס מנתחת את כלל הצ'אטים ומייצרת עבור ההנהלה תובנות לגבי ביצועי הנציגים ושביעות הרצון של הלקוחות כדי שיוכלו לראות מה עובד יותר ופחות, ואיפה החברה יכולה להשתפר.
בשיחה עם גיקטיים, מסביר מנכ"ל החברה ואחד מהמייסדים איתי הרץ כי החברה אמנם נשמעת כמו מתחרה של המגה-חד קרן הישראלי גונג ושל חברות גדולות אחרות, אך לא כך המקרה. "גונג, זום אינפו, מיקרוסופט וגם סיילספורס מתמקדות בעולם המכירות, ספציפית בשיחות מכירה קוליות. המוצר שלהם מספק תובנות למנהלים על השיחות מכירה בארגון, אבל הוא לא נותן עצות בזמן אמת שמסייעות לאנשי המכירות. לוריס פועלת בתחום customer support דרך טקסט, שהצ'אטים בו שונים מאוד משיחות מכירה, הן אמוציונליות, לעיתים מתסכלות ללקוח (הוא מצפה לתשובה מידיית, פרסונלית ואמפתית), ויכולות להשאיר אצלו חוויה שלילית שתגרום לפגיעה במותג של החברה". האתגרים הטכנולוגיים, לפי הרץ, הם במתן הצעות הטקסטואליות, שמותאמות טון וקונטקסט, לנציג שירות, בפחות משנייה. לדבריו, מדובר באתגרים השונות לחלוטין מהדברים שעושות חברות כמו גונג למשל.
לוריס הוקמה ב-2018, והיא מעסיקה כ-30 עובדים במשרד שלה בניו יורק ובמרכז פיתוח בישראל המנוהל על ידי סמנכ"ל הפיתוח של החברה – רון שוורץ. היום (ג') הודיע לוריס על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 12 מיליון דולר בהובלת קרן Bow Capital וחברת התוכנה האמריקאית ServiceNow, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים: Floodgate ו-Vertex Ventures. עד היום גייסה לוריס 7.1 מיליון דולר בסבב Seed ממשקיעים שונים, בהם מנכ"ל לינקדאין לשעבר ג'ף וויינר, Floodgate, Homebrew ו-Kapor Capital.
הגב
3 תגובות על "הפיתוח הישראלי שיסדר לכל חברה "הדס מ-Wolt" משלה"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
לא כל בעיה אפשר לפתור בעזרת טכנולוגיה
זה מאוד רלוונטי בעיקר בישראל מול החברות שלא יודעות לעבוד