הסטארטאפ שיעזור לכם לקנות בית מגייס 11 מיליון דולר

חברת Localize מפתחת מנוע חכם המנתח אלפי מאגרי מידע בזמן אמת במטרה לסייע לרוכשי דירות לקבל החלטה מושכלת יותר בנוגע לאיזור שבו הם מעוניינים לגור. בין המשקיעים: יזמים שמכרו את החברות שלהם תמורת מיליארדי דולרים

localize

מקור: localize

חברת Localize.city (לוקלייז), מקבוצת מדלן, השיקה לאחרונה מנוע תובנות מבוסס AI המנתח אלפי מאגרי מידע בזמן אמת ומפיק תובנות המסייעות למשתמשים לקבל החלטה כלכלית מושכלת יותר בנוגע לבית אותו הם שוקלים לרכוש או לשכור. כדי לעשות זאת, הפלטפורמה אוספת ומנתחת מידע הקיים במאגרים ציבוריים, מסחרים, ברשתות חברתיות וכן במאגרים שיוצרת החברה בעצמה.

כעת, מודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס ראשון של 11 מיליון דולר על מנת לפתח ולשווק את המוצר בצורת אתר וובי. את סבב הגיוס הובילו אביגדור וילנץ, יזם ותיק ומוכר שעומד מאחורי חברת גלילאו שנמכרה למארוול תמורת 2.7 מיליארד דולר, וזה שייסד גם את אנאפורנה לאבס שנמכרה לאמאזון, וצביקה לימון, ממייסדי קרן ההון סיכון מגמה, מובילת ההשקעה ב-waze. כמו כן לקחו חלק בסבב הגיוס נועם גוטסמן מקרן ההון גידור GLG שנמכרה לקבוצת MAN תמורת 1.6 מיליארד דולר, וליפ בו, הנשיא והמנכ”ל של חברת השבבים Cadence (בעלת שווי שוק 11 מיליארד דולר). אביגדור וילנץ וצביקה לימון מלווים את Localize.city מהקמתה, והובילו לפני כשנתיים גם את גיוס הסיד של Localize.city  שהסתכם ב- 3 מיליון דולר.

תמונה מלאה של סביבת המגורים – כיום בעתיד

על המידע שנאסף Localize.city מריצה שכבת מודלים של למידה ממוחשבת, שיוצרים מהמידע הגולמי ידע, כלומר מסקנות ו״שורות תחתונות״ בנוגע לכיצד צפויה להיוצת חווית המגורים בכל כתובת מבחינת בנייה חדשה, חסימות נוף ותוכניות בניה עתידיות. כך לדוגמא, רוכשי ושוכרי דירות יכולים לדעת מראש האם צפוי שיפוץ או הליך תמ״א בבניין סמוך, כיצד איכות החיים בשכונה ומה היקף הפארקים, הגינות או התשתיות לרוכבי האופניים. ניתן גם לקבל התרעות בנוגע למפגעים כמו מועדון לילה רועש בסביבה, איזור המועד להצפות או צומת מסוכן ליד הבית. נכון לעכשיו השירות זמין רק בניו יורק, אך בכוונת החברה להשיק את מנוע התובנות שלה בשבועות הקרובים גם בישראל.

Localize.city הוקמה בשנת 2016 על אסף רובין (שותף מייסד ומנכ”ל) שהוביל את פיתוח האלגוריתם של טבולה ואמיר ויינשטוק (שותף מייסד ו-CTO). כיום החברה מעסיקה 110 עובדים (90 במרכז הפיתוח בתל-אביב, ו- 20 עובדים נוספים במשרדי החברה בניו יורק). בכוונת החברה לגייס בשנה הקרובה 20 עובדים נוספים בתל-אביב ובניו-יורק ביניהם מעצבים, אנשי דטה סיינס, מפתחים, ואנשי מוצר.

אסף רובין, מנכ”ל Localize.city, מוסיף: “התמודדנו עם מספר אתגרים קשים בפרקים קודמים בצבא ובתעשייה, אך כאן מדובר בטכנולוגיה העמוקה והמורכבת ביותר שיצא לנו לפתח. פיצוח כל מאגר מידע הוא סטארט-אפ בפני עצמו, ובוודאי פיתוח שיטות וכלים המאפשרים לבצע זאת עבור כל מטרופולין משמעותי בעולם. היום אני לא יכול לברר באינטרנט איך זה באמת יהיה עבור משפחתי לגור בבית שאני מתלבט לגביו, ולקבל תשובה מלאה ומעשית. לכן אנשים נאלצים לבצע את העסקה הגדולה של חייהם בלי לדעת באמת לאן הם נכנסים. זו הבעיה הצרכנית הכי גדולה שנותרה עדיין לא פתורה”. רובין ציין כי “לפני הקמת Localize.city ראיינו מאות רוכשי דירות מתוסכלים שסיפרו על טעויות שביצעו שנבעו מחוסר מידע מקדים, וביצענו ניתוח של פורומים ורשתות חברתיות, אשר הציף מגוון עצום של כשלים בתהליך רכישת הדירה”.

לקריאה נוספת:

הסטארטאפ RealX מגייס 1.5 מיליון דולר, כדי לעקוף את מתווכי הנדל”ן

נדל׳׳ן חכם, מדוייק ונגיש יותר: Kensee הישראלית מגייסת מיליון דולר

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "הסטארטאפ שיעזור לכם לקנות בית מגייס 11 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
aviad
Guest

נשמע ממש שימושי ומעניין, מקווה שיעזור לתרום לירידת מחירי הדיור

אני
Guest

עובד בישראל?

מאיר
Guest

כלי מצוין.יקדם הרבה את מדלן יחסית לאתר המיושן של יד2

wpDiscuz

תגיות לכתבה: