דובי פרנסס מוביל גיוס של 55 מיליון דולר בסטארטאפ הפינטק הישראלי Lili

סטארטאפ הפינטק הישראלי משלים סבב גיוס שלישי בהובלת דובי פרננס. מנכ”לית החברה: גייסנו בשנה סכום שהיינו אמורים לגייס ב-3 שנים

מייסדי Lili: לילך בר דוד ולירן זילכה | מקור: Lili

סטארטאפ הפינטק הישראלי Lili, המפתח כלים ושירותים לעסקים קטנים ופרילנסרים בארה”ב, הודיע היום (ג’) על השלמת סבב גיוס B בסך 55 מיליון דולר. את הסבב הובילה Group 11 של דובי פרנסס – שזה הסיבוב השלישי של השקעה בחברה שהיא מובילה בשנה האחרונה. בסבב השתתפו גם Target Global, לצד משקיעים קיימים בחברה. החברה השלימה בכך גיוס של 80 מיליון דולר תוך פחות משנה.

הגיעו ל-200 אלף לקוחות בשנה

Lili (לילי) מפתחת פתרון “הכל כלול” שבמסגרתו מקבלים פרילנסרים בארה”ב מכל התחומים את האפשרות לפתוח חשבון בנק דיגיטלי שבו יהיו כל הכלים הנחוצים להם כדי להתנהל כלכלית. דרך לילי יכולים המשתמשים לפתוח חשבון בנק המגיע עם כרטיס חיוב מיידי (Debit) עסקי ללא עמלות חשבון, עמלות משיכת יתר ועמלות עסקאות בינלאומיות. על פי נתוני Lili, מאז תחילת השנה נרשם זינוק של 700 אחוז במספר העסקאות שנעשה דרך הפלטפורמה של החברה, כשכיום מנוהלים בה כ-100 אלף חשבונות שונים.

לילי כוללת גם כלים דיגיטליים לשיפור ניהול החשבון ע”י פרילנסרים, על ידי כלי המאפשר קטלוג ההוצאות השונות של בעל החשבון וכלי המאפשר לשים בצד אחוזים מההכנסות של המשתמשים לטובת תשלום מיסים. בחברה מעריכים שיוכלו לחסוך ללקוחותיהם עד 1,700 דולר וכ-60 שעות של התעסקות בנושאים פיננסיים בשנה.

בסטארטאפ הישראלי אומרים כי בחצי השנה האחרונה הכפילו את בסיס הלקוחות שלהם, הכולל כעת כ-200 אלף לקוחות – המעבירים דרך הכלים של החברה חצי מיליארד דולר בשנה. המודל העסקי של החברה מבוסס על שימושים בכרטיס חיוב אשר עליהם Lili מקבלת עמלה צולבת.

פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

שאלנו את לילך בר-דוד, מנכ”לית החברה ואחת מהמייסדות, מה הוביל את החברה להשלים גיוס שלישי – בסך כולל של 80 מיליון דולר – בפחות משנה? לדבריה, תחום הפרילנסרים – שאליהם מכוונת לילי – הולך להוות חצי משוק העבודה האמריקאי עד סוף השנה. “הגיוס הנוסף יעזור לנו להרחיב את סל המוצרים לקהל לקוחות גדול יותר שצמא לפתרונות חכמים ופשוטים”.

ומה לגבי ההמשך, בהתחשב בקצב הגדילה המהיר של החברה? בר-דוד לא מתחייבת על תוכנית ספציפית כמו הנפקה, רכישה או SPAC – היא אומרת רק כי “אנחנו ממוקדים בבניית מוצר שיפתור כמה שיותר מאתגרי היום יום לכמה שיותר פרילנסרים. ההמשך יגיע”.

בר-דוד אמרה כי הסכומים שגייסה החברה הם בהיקף של מה שהיו אמורים לגייס בשלוש שנים, ולא בשנה – וכי כל ההון שגויס עד כה נכנס לקופת החברה וישמש לצורך הגדלת צוותי המו”פ בישראל, שיווק וגיוס לקוחות בארצות הברית.

דובי פרנסס, שהוביל גם את שני סבבי ההשקעה הנוספים בסטארטאפ הישראלי, אמר עם ההודעה על הגיוס כי “לילי היא כיום פלטפורמת הפינטק היחידה שעוצבה עבור הצרכים של פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים בארה”ב המהווים סקטור צומח במהירות. אנחנו צופים שמגזר הפרילנסרים ימשיך לגדול בקצב מואץ גם ללא רוח גבית משיבושי הקורונה”.

Lili קמה בשנת 2018 על ידי בר דוד ולירן זילכה (CTO), שכיהנו בתפקידים בכירים ב-Pepper עם הקמתו. החברה מעסיקה 40 עובדים, 25 מהם בישראל והשאר בניו יורק. בלילי צפויים להוסיף עוד 50 עובדים לחברה עד סוף השנה – רובם בישראל.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: