גיוס: Lightico מגייסת 2.2 מיליון דולר כדי לעזור לנציגי מכירות לסגור כמה שיותר עסקאות
לטענת החברה, היא מאפשרת לקצר את תהליך המכירה מ-10 ימים ל-10 דקות
Litghico הישראלית רוצה לסייע לצוותי שירות ומכירות לסגור כמה שיותר עסקאות וכמה שיותר מהר באמצעות מערכת לניהול תהליכי מכירה. כעת, לפי דיווח שפורסם לראשונה בכלכליסט, עולה כי החברה סגרה סבב גיוס סיד של 2 מליון דולר מלול ונצ'רס ו-Mangrove Capital Partners.
לסגור מכירות ״על הדרך״
Lightico (לייטיקו) מציעה מערכת מבוססת ענן המספקת פתרונות לניהול אינטראקציות עם לקוחות. בין הפיצ׳רים שלה ניתן למנות את היכולת להחתים לקוחות על מגוון טפסים אונליין ובזמן אמת, מה שמבטיח לחסוך לא מעט זמן ולקדם משמעותית את סיכוי המכירה.
כמו כן, באמצעותה לקוחות יכולים להעביר צילומי מסמכים, תעודות זהות או כל מסמך רלוונטי אחר ישירות מהסמארטפון, ללא צורך בשליחתם במייל או חלילה בפקס. מכיוון שמדובר במערכת פתוחה, כל עסק יכול ליצור בעצמו טפסים חכמים בהתאם לדרישותיו, ולא להסתפק רק בטפסים קיימים.
יתרונה הבולט של המערכת מתבטא בכך שהיא מאפשרת את כל התכונות שלה ישירות מהדפדפן בסמארטפון, ולא דורשת מהלקוחות להוריד אפליקציה מסוימת כדי לעבוד איתה, או לחתום לדוגמא כדי לאשר עסקה. בצורה זו נציגי מכירות יכולים לסגור עסקאות ״on the go״, הודות לפשטות וקיצור התהליכים שהמערכת מאפשרת.
החברה שהוקמה על ידי צביקי בין ישי, עומרי בראון, ג'סטין ג'וש וולדימיר לוין לא נמצאת לבד בשוק הישראלי; רק בחודש שעבר סיפרנו לכם על הסטארטאפ REACH שגייס 3.5 מיליון דולר מגיגי לוי. הפלטפורמה שפיתחה REACH מאפשרת קיום של פגישות מרחוק כולל אימות זהות לקוח, עבודה על מסמכים וביצוע חתימה דיגיטלית בזמן אמת באמצעות שיחת וידאו מתועדת. כך, הפלטפורמה מונעת את הצורך במפגש פיזי על מנת לסגור עסקאות, גם במקומות שכיום מפגש כזה נדרש.
הגב
8 תגובות על "גיוס: Lightico מגייסת 2.2 מיליון דולר כדי לעזור לנציגי מכירות לסגור כמה שיותר עסקאות"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
נכנסו לתחום סופר צפוף.. יש המון חברות בתחום שמציעות גם פלופורמה וגם תוכן. לא ברור עד כמה המיסדים עשו בדיקת מתחרים ועד כמה המשקיעים באמת מבינים לאן הם נכנסים.
תחזית – ידשדשו עם כמה "לקוחות" ויחיו מסיבוב לסיבוב עד לדילול המייסדים החוצה.
עוד 2 וחצי מיליון לפח.
הקרנות שהשקיעו בסיבוב הזה מכירות את התחום היטב ומבינות מצוין למה נכנסו. תבדוק את הפורטפוליו שלהם ותראה.
תוכל בבקשה לפרט יותר לגבי המתחרים, ומה הם מציעים?
אכן מעניין מי המתחרים ?
הקישור לכלכליסט לא עובד…
גם לא מצאתי דבר בחיפוש בייתר האתרים הכלכליים
תתחילו לחפש ad ones. שפיתו על salesforce וכן על פתרונות המשלבים בין Appian ל documentum.
לא מבין בתחום, אבל הכל תלוי ממשק וקלות תפעול. ויש מספיק מי שיצרוך את זה. הכל שיווק. עם היה בעברית הייתי לוקח. צריך ללקוחות שלי ולהעביר הכל למשרד במקום לצאת החוצה
מה זה "הכל שיווק "?? 90% (ויותר) נכשלים אז זה לא ככ פשוט.
המשקיעים (שכנראה "מבינים בתחום") שמו כאן הרבה כסף על מוצר שכבר יש כמותו בחוץ. ומנסיון, קרנות לא באמת מבינות כי הן רחוק משוק היעד (ז"א נמצאות בישראל) ונשענות על ניתוח היזמים.
במקרה הזה כולם נכנסו לביצה עם המון חברות עם מוצרים דומים.
אבל, כל הכבוד ליזמים והמון בהצלחה