גיוס: Lightico מגייסת 2.2 מיליון דולר כדי לעזור לנציגי מכירות לסגור כמה שיותר עסקאות

לטענת החברה, היא מאפשרת לקצר את תהליך המכירה מ-10 ימים ל-10 דקות

Lightico

מקור: Lightico

Litghico הישראלית רוצה לסייע לצוותי שירות ומכירות לסגור כמה שיותר עסקאות וכמה שיותר מהר באמצעות מערכת לניהול תהליכי מכירה. כעת, לפי דיווח שפורסם לראשונה בכלכליסט, עולה כי החברה סגרה סבב גיוס סיד של 2 מליון דולר מלול ונצ’רס ו-Mangrove Capital Partners.

לסגור מכירות ״על הדרך״

Lightico (לייטיקו) מציעה מערכת מבוססת ענן המספקת פתרונות לניהול אינטראקציות עם לקוחות. בין הפיצ׳רים שלה ניתן למנות את היכולת להחתים לקוחות על מגוון טפסים אונליין ובזמן אמת, מה שמבטיח לחסוך לא מעט זמן ולקדם משמעותית את סיכוי המכירה.

כמו כן, באמצעותה לקוחות יכולים להעביר צילומי מסמכים, תעודות זהות או כל מסמך רלוונטי אחר ישירות מהסמארטפון, ללא צורך בשליחתם במייל או חלילה בפקס. מכיוון שמדובר במערכת פתוחה, כל עסק יכול ליצור בעצמו טפסים חכמים בהתאם לדרישותיו, ולא להסתפק רק בטפסים קיימים.

יתרונה הבולט של המערכת מתבטא בכך שהיא מאפשרת את כל התכונות שלה ישירות מהדפדפן בסמארטפון, ולא דורשת מהלקוחות להוריד אפליקציה מסוימת כדי לעבוד איתה, או לחתום לדוגמא כדי לאשר עסקה. בצורה זו נציגי מכירות יכולים לסגור עסקאות ״on the go״, הודות לפשטות וקיצור התהליכים שהמערכת מאפשרת.

החברה שהוקמה על ידי צביקי בין ישי, עומרי בראון, ג’סטין ג’וש וולדימיר לוין לא נמצאת לבד בשוק הישראלי; רק בחודש שעבר סיפרנו לכם על הסטארטאפ REACH שגייס 3.5 מיליון דולר מגיגי לוי. הפלטפורמה שפיתחה REACH מאפשרת קיום של פגישות מרחוק כולל אימות זהות לקוח, עבודה על מסמכים וביצוע חתימה דיגיטלית בזמן אמת באמצעות שיחת וידאו מתועדת. כך, הפלטפורמה מונעת את הצורך במפגש פיזי על מנת לסגור עסקאות, גם במקומות שכיום מפגש כזה נדרש.

וידאו: הפתרון של Lightico

אל תפספסו:

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

8 תגובות על "גיוס: Lightico מגייסת 2.2 מיליון דולר כדי לעזור לנציגי מכירות לסגור כמה שיותר עסקאות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קייזר סוזה
Guest

נכנסו לתחום סופר צפוף.. יש המון חברות בתחום שמציעות גם פלופורמה וגם תוכן. לא ברור עד כמה המיסדים עשו בדיקת מתחרים ועד כמה המשקיעים באמת מבינים לאן הם נכנסים.
תחזית – ידשדשו עם כמה “לקוחות” ויחיו מסיבוב לסיבוב עד לדילול המייסדים החוצה.
עוד 2 וחצי מיליון לפח.

מוריס
Guest

הקרנות שהשקיעו בסיבוב הזה מכירות את התחום היטב ומבינות מצוין למה נכנסו. תבדוק את הפורטפוליו שלהם ותראה.

סקרן
Guest

תוכל בבקשה לפרט יותר לגבי המתחרים, ומה הם מציעים?

סקרן 2
Guest

אכן מעניין מי המתחרים ?

מתעניין
Guest

הקישור לכלכליסט לא עובד…
גם לא מצאתי דבר בחיפוש בייתר האתרים הכלכליים

קייזר סוזה
Guest

תתחילו לחפש ad ones. שפיתו על salesforce וכן על פתרונות המשלבים בין Appian ל documentum.

רוןרון
Guest

לא מבין בתחום, אבל הכל תלוי ממשק וקלות תפעול. ויש מספיק מי שיצרוך את זה. הכל שיווק. עם היה בעברית הייתי לוקח. צריך ללקוחות שלי ולהעביר הכל למשרד במקום לצאת החוצה

קייזר סוזה
Guest

מה זה “הכל שיווק “?? 90% (ויותר) נכשלים אז זה לא ככ פשוט.
המשקיעים (שכנראה “מבינים בתחום”) שמו כאן הרבה כסף על מוצר שכבר יש כמותו בחוץ. ומנסיון, קרנות לא באמת מבינות כי הן רחוק משוק היעד (ז”א נמצאות בישראל) ונשענות על ניתוח היזמים.
במקרה הזה כולם נכנסו לביצה עם המון חברות עם מוצרים דומים.
אבל, כל הכבוד ליזמים והמון בהצלחה

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל