אחרי התביעה מגיעה ההשקעה: Leadspace גייסה 46 מיליון דולר

אחרי שהמנכ”ל הקודם ניסה לקדם את מכירת החברה ונתבע ע”י משקיעים, בסטארטאפ הישראלי מודיעים על גיוס שכמעט הכפיל את סך הגיוסים שלהם עד היום

מקור: Leadspace

הסטארטאפ הישראלי LeadSpace המפתח מערכת לאיתור הזדמנויות מכירה (לידים) ברשת, הודיע היום (ד’) על השלמת סבב גיוס D בסך 46 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן JVP. לצד ההודעה על הגיוס, בלידספייס הודיעו גם על מינוי אלכס יודר למנכ”ל החדש של החברה. ההודעה מגיעה אחרי שנה לא פשוטה עבור החברה, שכוללת גם תביעה של שותפים ב-JVP כנגד מנכ”ל החברה הקודם.

המנכ”ל הקודם עזב, והם מגייסים הון

המוצר שפיתחה Leadspace מיועד עבור מחלקות שיווק בחברות שמוכרות לארגונים (B2B), כאשר המערכת בונה עבורם מודל של לקוח אידיאלי. מודל זה משמש בכדי לאתר לידים (Leads) מכירתיים, תוך כדי שימוש נרחב במקורות המצויים ברשת האינטרנט, לצד מקורות מידע חיצוניים ופנימיים נוספים.

באמצעות הפלטפורמה, המשווקים יכולים לחזות ולתעדף את הפרסום שלהם כך שיגיע רק לחברות מובילות ובעלות פוטנציאל גבוהה לסגירת עסקה. לאחרונה השיקה החברה פלטפורמת Audience Management, שנותנת מענה מקצה לקצה לאנשי שיווק ומכירות בעולם ה-B2B, וזאת על ידי איפיון פרופיל של לקוח אידאלי, זיהוי לקוחות אידיאליים, קבלת תובנות על הדרך הטובה ביותר לאינטרקציה עימם, והעשרה של בסיסי הידע הקיימים במידע עדכני ועקבי על אותם לקוחות.

“התביעה הוסרה, והמנכ”ל הקודם סיים את תפקידו בהסכמה”

בשנה שעברה מצאה לידספייס את עצמה בשערורייה לא שכיחה בענף, כששותפים בקרן JVP, המשקיעה בחברה – תבעו את המנכ”ל הקודם, בטענה שניסה לקדם מכירה של החברה מבלי לקבל על כך את אישור הדירקטוריון.

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

בשיחה עם גיקטיים אמר אמנון מישור, אחד ממייסדי החברה וה-CTO שלה, בהתייחסו לסאגה שהובילה למינוי המנכ”ל החדש: “התביעה הוסרה, והמנכ”ל הקודם סיים את תפקידו בהסכמה”. מישור הוסיף כי החברה נמצאת היום במומנטום: “החברה נמצאת בשלבי צמיחה מהירה, גיוס משמעותי של עובדים בישראל ובארה”ב. לקוחות החברה הם תאגידי ענק בתחומי הטכנולוגיה ובתחומים אחרים. לאחרונה נוספו לחברה לקוחות מובילים עולמיים כמו: זום, מיקרוסופט, סלספורס, סיסקו, אמריקן אקספרס ועוד רבים”.

מישור הסביר כי לנהל חברה בימי משבר וסגרים, כשגם העובדים נתקלים בקשיים משפחתיים, הוא אתגר גדול ולא פשוט: “אבל לשמחתנו, כחברה בינלאומית עם משרדים במוקדים שונים בעולם, החברה ידעה עוד לפני הקורונה לעבוד מרחוק, הדבר היותר משמעותי הוא העובדה שמרבית הלקוחות של לידספייס הם לקוחות מעולם הטכנולוגיה שהמשיכו לצמוח מהר גם בתקופת הקורונה”.

לידספייס הוקמה ב-2007 על ידי אמנון מישור וירון קרסיק, שעזב את החברה. עד היום גייסה החברה כ-100 מיליון דולר. בלידספייס אומרים כי הון שגייסו ישמש להגדלת צוות העובדים בישראל ובארה”ב, להרחבת פיתוח מוצרים חדשים ולהאצת קצב הצמיחה שלה.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "אחרי התביעה מגיעה ההשקעה: Leadspace גייסה 46 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
טם בל
Guest

JVP קרן נוראית, שמעתי לפחות 3 סיפורי זועות מפי יזמים של חברות פורטפוליו לשעבר שלהם.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: