Kupoya: בצעו משימה, זכו בהטבה [סטארטאפ]

דרך חדשה לעודד משתמשים לחשוף את המוצר שלכם בפני כמויות הולכות וגדלות של קהל יעד פוטנציאלי.

מקור: יח"צ

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


חשיפה למותג היא אחד הדברים החשובים ביותר במסגרת מאמצי השיווק של כל עסק. אתגר החשיפה נכון שבעתיים עבור סטארטאפים צעירים, או מפתחים בתחילת דרכם, המעוניינים לקדם את האפליקציה שלהם או את השירותים שלהם בדרך להצלחה מסחרית.

ביצוע משימה וקבלת הטבות

ישנם אפיקי שיווק רבים היום, מהם יכולה כל חברה לבחור. אלה כוללים לרוב חשיפה בדרגה כזו או אחרת ברשתות החברתיות, במטרה לגרום לכמה שיותר משתמשים להיחשף למותג, להוריד את האפליקציה החדשה, או לבצע פעולות אחרות ברשת.

כעת, נפתח מודל חדש לפעולה, מבית קופויה (Kupoya), חברת סטארטאפ ישראלית, שהוקמה באוגוסט 2011. החברה מציעה לכל אחד להשתמש בשירותיה כדי לעודד אינטראקציה וחשיפה עם המשתמשים. המודל החדש מתבסס על ‘מיקרו-עסקאות’, בהן החברה או בית-העסק מציעים הטבה כלשהי, פיזית או ווירטואלית, למשתמשים, ואלה מצידם צריכים להשלים משימה או משימות כדי לזכות בהטבה. לדוגמא, קישור בפייסבוק של קמפיין, או הפניה ללינק מסוים, או שיתוף ספציפי עם עוד מספר חברים, ועוד.

אתם מגדירים את התמורה

את המשימה יכול העסק להגדיר, והוא גם מגדיר את התמורה. רק לאחר השלמת המשימה זוכה המשתמש לקבל, דרך קופויה, את התמורה שהגדיר העסק.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

המודל העסקי של קופויה מתבסס על גביית עמלה מכל מיקרו-עסקה, כאשר כל בית עסק יכול לרכוש מראש בנק של מיקרו-עסקאות. בצורה כזאת, יכול אותו בית עסק, שלעיתים הוא חברה בתחילת דרכה, לתחם מראש את המחויבות הכלכלית שלו לקמפיין ולצפות אגב כך בצורה מדויקת את ההוצאות שלו. בהקשר זה יש להדגיש, כי העמלה נגבית ממיקרו-עסקאות המושלמות, בהן המשתמש הסופי עמד במשימה וקיבל לידיו את התמורה.

דילוג מעל גרופון

אחד הדברים הברורים מהמודל של קופויה, היא הדילוג מעל גרופון. בשונה מהמודל של גרופון, אשר בפועל מחייב את בתי העסק להציע הנחות דרסטיות על מוצרים ושירותים, בסיטונאות, המודל של קופויה מאפשר לעסק להגדיר בצורה גמישה הרבה יותר את התמורה שהוא רוצה להעניק ללקוחותיו.

בנוסף, עידוד המשתמשים לבצע משימות ווירטואליות במטרה לקבל את התמורה נושא ערך מוסף עבור העסק, באמצעות חשיפת המותג לקהל רחב יותר ממה שהכלים הנוכחיים מאפשרים. זאת עושים המשתמשים לאחר שהם סורקים את קוד ה-QR שהכין בעל העסק עבור התמורה שהוא רוצה להעניק דרך קופויה.

וידאו: סרטון הדגמה של קופויה


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

2 תגובות על "Kupoya: בצעו משימה, זכו בהטבה [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Yaniv Presler
Guest

I love the concept. There are lots of competitors in the market (like mobitto.com) but kupoya is a startup from Israel….

Roy Tertman
Guest

@Yaniv, although I'm biased :) the main difference with us, is that we are not dependent on an App… which is at times, a huge block to obtain users… users get can benefits and promotion solely for their friends list.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: