חברה ישראלית חוזרת עם התשובה לשאלת מיליון הדולר: למה לקוחות עוזבים

הסטארטאפ Konnecto פיתח מערכת שתסייע לצוותי שיווק להבין בדיוק מה הם צריכים לעשות, ולהפסיק לנחש

הצוות של קונקטו והכלב בלו, שבודק למה כל מי שליטף אותו עבר ללטף חתולים במקום | מקור: Konnecto

צוותי שיווק וצמיחה מנסים כל יום ״לנחש״ מה ההשקעה או המאמץ השיווקי שיעזרו להם לשפר את המכירות בצורה הכי אפקטיבית, בעיקר כי חסר להם לא מעט מידע שיאפשר להם לקבל החלטות יותר מושכלות – ולא על פי הבטן. סטארטאפ ישראלי חדש פיתח פלטפורמה שתעשה בדיוק את זה, כדי להבין בין היתר למה לקוחות של חברה מעדיפים לרכוש דווקא מהמתחרים שלה.

עוקבים אחרי המסע של הרוכשים ברשת

חברת הסטארטאפ הישראלית Konnecto (קונקטו) פיתחה פלטפורמה לצוותי שיווק המאתרת רכישות אצל מותגים שעובדים עם החברה, אצל המתחרים של אותם המותגים וב-Marketplaces ברשת. לאחר מכן מבצעת הפלטפורמה הנדסה לאחור של המידע ומדרגת את כל האינטראקציות הדיגיטליות המשמעותיות כחלק ממסע הרכישה שגרמו לצרכנים להגיע בסופו של דבר לקנייה אצל המתחרים.

כך מייצרת הפלטפורמה לכל צוות שיווק תמונת מצב יומית הבוחנת את נקודות תורפה במסע הרכישה שגורמות לצרכנים להגיע למתחרים, לצד המלצות למה בדיוק הם צריכים לעשות על מנת לסגור את נקודות התורפה ולשפר את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלהם.

מנכ״ל החברה ואחד מהמייסדים, ארז נחום, אומר בשיחה עם גיקטיים כי מאחורי הפלטפורמה נמצאים מודלים שמאפשרים לה לייצר ניתוחים ממוקדים לרמת המוצר הבודד. ״זה מה שמאפשר ללקוחות שלנו לקבל המלצות מאוד ספציפיות עבורם, אבל לא דורש מהם יכולות מחקר או בניית מודלים בעצמם״, מסביר נחום. לדבריו, המערכת של קונקטו חסכה ללקוחותיה בשנה האחרונה בלבד מיליוני דולרים – והיא עושה זאת על ידי הכוונה לאזורי השקעה רווחיים ומשמעותיים יותר לאסטרטגיית השיווק שלהם.

המתחרים העיקריים של קונקטו הם סוכנויות שיווק המספקות המלצות אסטרטגיות וטקטיות ללקוחות, אך נחום אומר כי כרגע אין בשוק פלטפורמות העושות את מה שעושה הפלטפורמה של החברה. הוא מבהיר, עם זאת, כי המוצר הוא לא one-stop-shop, ולקוחות החברה משתמשים בו עם כלים משלימים.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

״השוק נהיה בררן במהלך הסבב״

היום (ג׳) הודיעה קונקטו על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 21 מיליון דולר בהובלת קרן PeakSpan Capital ובהשתתפות המשקיעים הקיימים TPY Capital, Mindset Ventures, SeedIL ו-Differential Ventures.

אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה לא פשוטה של חוסר ודאות. לא נתקלתם בבעיות כלשהן בסגירת הסבב?

נחום: ״השוק השתנה מאוד במהלך סבב הגיוס ונהיה יותר בררן, אבל לשמחתנו חלק משמעותי מהלקוחות שלנו שמחו לעזור בתהליך ולשתף את המשקיעים הפוטנציאלים בתוצאות שקיבלו מהפלטפורמה והמודלים שלנו, ואיך המוצר הפך להיות כלי חשוב במרכז קבלת ההחלטות היומי שלהם״.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: [email protected]

הגב

3 תגובות על "חברה ישראלית חוזרת עם התשובה לשאלת מיליון הדולר: למה לקוחות עוזבים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יסמין
Guest

אני יכולה להגיד למה החלפתי 2 חברות שירות לאחרונה – לא מצא חן בעיני השירות שלהם. בשני המקרים ביקשתי שיעשו משהו, והתעלמו ממני לאורך זמן. אני לא צריכה לרדוף אחרי מי שאני משלמת לו שיטפל בענייניי. תקלות קורות, וגם שגיאות – אבל חוסר היחס מטעם החברה זה מה שמשכנע אותי לעבור לאחרת.

מפרגן
Guest

מדובר בסטראט-אפ שידע להמציא את עצמו מחדש הרבה פעמים, ולבסוף הצליח הרבה בזכות הפאונדרית הנשית שבו, מרני מנדל, שהיא יזמת סדרתית מהסוג שלא ממש רואים בארץ.
הם היו איתנו באחת החממות וכבר אז ידעתי שמדובר בצוות מנצח – כל הכבוד!

מרני את אלופה!
Guest

אמנם לא מוזכרת כאן (כן גיקטיים – יש גם משהו כזה יזמיות), אבל היא הכוח המניע האמיתי מאחורי החברה הזו! לא סתם היא זוכה בכל פעם בתחרויות של יזמיות, כי היא פרזנטורית מעולה – פשוט מלכה!
היא עשתה לי קואוצ'ינג בחינם, ועזרה לי מאוד להגיע לאן שאני עכשיו, ואני יודעת ממקור ראשון שעזרה לעוד המון יזמיות ונשים שעשו קפיצה בקריירה שלהן.
תמיד ידעתי שהחברה שלה תצליח!
מרני – אוהבת אותך!!!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: