הסטארטאפ Kidoz מגייס 3.5 מיליון דולר כדי להמליץ על תוכן לילדים

החברה תפתח את הפלטפורמה שלה למפתחי אפליקציות לילדים. בין המשקיעים: המיליארדר רומן אברומביץ’

מקור: Kidoz

מקור: Kidoz

חברת הסטארטאפ הישראלית Kidoz החלה את דרכה ב-2009 ופיתחה מאז פלטפורמת תוכן מוגנת לילדים. מאז, עברה החברה לא מעט שינויים וכעת היא משיקה פלטפורמה להמלצות על תוכן ואפליקציות לילדים. היום (ג’) הודיעה החברה על גיוס של 3.5 מיליון דולר בין היתר מקרן Millhouse Capital של המיליארדר רומן אברומביץ’.

כמו טאבולה ואאוטבריין – רק לילדים

המוצר החדש של החברה הוא מערכת המלצת תוכן ייעודי לילדים, שמאפשר למעשה למפתחים ולמנהלי מותגים לקדם את המוצרים שלהם בפני הקהל הרלוונטי, מבלי לשלב פרסומות באפליקציות שלהם. כך הם יגדילו את האטרקטיביות שלהם ועדיין יוכלו ליהנות מקידום של הפניות ממומנות כמו אלו של Taboola ו-Outbrain הישראליות. בין הלקוחות של Kidoz ניתן למנות חברות ומותגים נחשבים כמו Acer, Hisense, Polaroid, US Cellular, Deutsche Telekom, ו-KURIO.

Kidoz הוקמה ב-2009 על ידי גיא חבקין שהיה באותו הזמן בעלים של חברת פיתוח תוכנה. חבקין, שהיה אז הורה צעיר, חיפש אחר מוצר מתאים לילדיו שמצד אחד יוכל להציע להם אפשרות לגלוש באתרים שונים ברשת ולהציע להם סביבת משחקים והנאה המתאימה עבורם, אך באותו הזמן לשמור עליהם מפני אתרים מזיקים ופוגעניים. לאחר שלא הצליח למצוא בשוק מוצר העונה על צרכיו, החל לפתח את המוצר שהחל כתוכנה למחשב והפך לבסוף ללאונצ’ר בסמארטפון ובטאבלט.

סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Millhouse Capital של המיליארדר רומן אברמוביץ’ וקרן CIG Capital, והוא מביא את סך גיוסיה של החברה מאז הקמתה ל-5 מיליון דולר, לאחר שזכתה כבר להשקעות בגובה מיליון וחצי דולר מקרן Lool Ventures ואנג’לים כמו דב מורן, אריה מרגי. החברה מתכננת להשתמש בהון שגוייס כדי לגייס עוד כוח אדם, שיצטרפו ל-15 העובדים שלה כיום ולפתוח משרדים בניו יורק ובסין בשנה הקרובה.

גיא חבקין, מנכ”ל ומייסד Kidoz, מסר בתגובה לגיוס: “הפלטפורמה שלנו מספקת חוויה יותר אישית עם יותר מעורבות מאשר שירותים רגילים, שמתבססים בעיקר על גיל ומגדר ולכן הם מוגבלים ביכולת שלהם להמליץ על תוכן רלוונטי”. לדבריו, “הפתיחה של הפלטפורמה שלנו למוצרים אחרים, תעזור לנו להביא את היכולות הללו למפתחי אפליקציות לילדים ותעזור להם לייצר מודל עסקי בר-קיימא מבלי להתפשר על החווייה והערכים של המותגים שלהם”.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: