קידבוקס תשלח לכם מארז עם מותגי אופנה ותתרום אחד לצדקה

הילדים בוחרים את בגדי המותגים שהם אוהבים, צוות סטייליסטים עושה עבורם התאמות ושולח קופסה עם כ-7 פריטים ומשלמים רק על מה שבוחרים להשאיר. מנכ׳׳לית החברה: ׳׳מסירים חסמים בחוויית הקנייה המקוונת׳׳

מקור: צילום מסך

שם החברה: קידבוקס

שנת הקמה: 2015

תחום פעילות: מארזי בגדים מותאמים אישית לילדים

שוק פעילות מרכזי: ארצות הברית

משקיעים: HDS Capital ו-Firstime

מייסד החברה: חיים דבח

מנכ”לית החברה: מיקי ברארדלי

מספר עובדים: 28 – 20 עובדים בניו יורק ו-8 מהנדסים ומדעני דאטה בתל אביב

מיקי ברארדלי, מנכ״לית Kidbox

קניית בגדים לילדים היא עסק די מסובך. הסיבה הראשונה היא שהם כל הזמן גדלים, ולפעמים הבגדים שקונים בתחילת העונה כבר קטנים עליהם עוד לפני שהיא הסתיימה. איך יודעים איזו מידה תתאים לכל העונה? צריך לקחת אותם לחנות ואיכשהו לגרום להם למדוד את הבגדים שם. מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, וגם אם הצלחתם לעמוד בה, כשתגיעו לקופה תגלו שגם מדובר בעסק יקר מאוד. הפתרון שמצאו הורים רבים הוא לקנות בגדים דרך הרשת, אך גם פה הסיכון הוא שהם יגיעו באיכות לא טובה, במידה לא נכונה ויש גם מקרים שהם פשוט לא מגיעים.

חברת קידבוקס, שמספקת מארזים מותאמים אישית של פריטי אופנה לילדים מגיל ינקות ועד 14, מנסה לפתור את הבעיה הזו. החברה משלבת בין הטכנולוגיה שפיתחה לבין צוות של סטייליסטים, כדי להרכיב את מארז בגדים לילדים על בסיס אופיים וסגנונם הייחודיים. “אנו מציעים מותגים מובילים כמו דיזל, Seven for all mankind, אדידס, ג’סיקה סימפסון, DKNY, פומה וריבוק, במחיר של 98 דולר לקופסה הכוללת 6-7 פריטים. להורים אנו מספקים נוחות, לילדים כיף ולשניהם זמן משותף יחד”, אומרת מיקי ברארדלי, מנכ”לית החברה, “אבל יש לנו גם מטרה חברתית: על כל מארז שנרכש אנו תורמים בגדים לילדים נזקקים, באמצעות שיתוף פעולה עם ארגון Delivering Good. עד כה תרמנו בגדים בשווי 1.6 מיליון דולר לכמה גופי צדקה”.

מי קהל היעד שלכם?

“אנחנו פונים בעיקר למשפחות עם ילדים בארה”ב, אבל בזכות המחיר האטרקטיבי שאנחנו מציעים למותגים מובילים, יש לנו קהל לקוחות דינמי, שמורכב ממגוון קבוצות אוכלוסיה וגאוגרפיות”.

יותר מ-6,000 חנויות אופנה נסגרו השנה

את החברה הקים לפני שלוש שנים חיים דבח (אחיו, אייזיק דבח הוא בעלי דלתא גליל), ומחזור המכירות שלה צפוי להגיע השנה ל-20 מיליון דולר. ברארדלי נכנסה לאחרונה לתפקידה כמנכ”לית החברה, ולפני כן כיהנה כסמנכ”לית השיווק של Tory Burch וכנשיאת חטיבת הדיגיטל וסמנכ”לית השיווק של רשת Chico’s FAS.

לפי איגוד האינטרנט הישראלי, בשנת 2016 95% מהישראלים ביצעו קניות באינטרנט, 65% מהם ציינו כי זו דרכם להתמודד עם יוקר המחיה בישראל. סקטור הביגוד וההנעלה עלה ל-60% בשנת 2016, לעומת 47% ב-2014, סכום הקנייה הממוצע הוא 68 דולר ו-19% מהקניות מיועדים למוצרי תינוקות וילדים. ברארדלי מספרת שבשנת 2017 יותר מ-6,000 חנויות אופנה בארה”ב נסגרו בשל שינוי בהעדפות צרכנים.

איך אתם מתגברים על הבעיה הזו ובמה אתם שונים מהמתחרים שלכם?

“קידבוקס היא המותג היחיד של מארזים אצורים שכולל אופנת בנים ובנות של מותגי פרמיום במחירי חנויות מפעל. אנחנו מביאים מותגים לסף ביתם של לקוחותינו והופכים את הסלון לתא המדידה החדש. אנחנו זמינים דרך הדסקטופ, במובייל ובאפליקציה, וכאמור תורמים בגדים. אנו מציעים 5 מארזים עונתיים מדי שנה ולקוחות יכולים לבחור באילו עונות הם מעוניינים. אנו לא פועלים כשירות מנויים”.

איך בדיוק זה עובד?

הורים וילדים יכולים לגשת ל-Kidbox.com דרך הפלטפורמה שנוחה להם ולמלא את פרופיל הסטייל והעדפות הילדים. הטכנולוגיה והאלגוריתם שפיתחנו מציגים בפני צוות הסטייליסטים שלנו הצעת מארז עם פריטים נבחרים. הצוות מטייב את המארז בהתאם למיקום גיאוגרפי וההיסטוריה של הלקוח, ולאחר מכן נשלח לביצוע ומשלוח. הלקוחות מקבלים את ההזמנה בתוך 7-5 ימים, ויכולים להתלבט במשך שבוע אם לשמור אותו, להחזיר או להחליף. אנו לא גובים תשלום עבור הפריטים עד ההחלטה, והמשלוחים וההחזרות גם הם חינם, כך שאנו מסירים כל חסם בחוויית הקנייה”.

מיקי ברארדלי וחיים דבח ישתתפו בכנס Founders Time – הכנס השנתי של קבוצת thetime של אילן שילוח, יונתן בן ארצי וניר טרלובסקי, שיתקיים ביום ראשון, 22 באוקטובר, במרכז יצחק רבין.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: