סטארטאפ ישראלי מציג ביטוח לעסקים שאפשר ‘לכבות ולהדליק’ בכל רגע

המוצר של Jones מאפשר לבעלי עסקים חדשים להפעיל את פוליסת הביטוח שלהם כאשר הם עובדים ולכבות אותה כאשר הם אינם עובדים

Jones

מקור: Jones

כאשר חברה גדולה מעוניינת להעסיק חשמלאי היא תדרוש ממנו להציג ביטוח צד ג׳, זאת למקרה שמישהו חלילה יתחשמל כתוצאה מהעבודה שלו. כיום, האופציה היחידה העומדת לרשותו של אותו חשמלאי היא לקנות פוליסת ביטוח שנתית שעולה כמה אלפי שקלים טובים.

הסטארטאפ הישראלי Jones (ג׳ונס) מאפשר לעובדים עצמאיים ולבעלי עסקים חדשים לקנות ביטוח המותאם אישית עבורם, בהתאם לצורך (On-demand), וכך לחסוך משמעותית בעלויות בהשוואה לביטוח השנתי היקר. כעת, מודיעה החברה כי גייסה 2.8 מיליון דולר במסגרת סבב סיד, בהובלת חץ ונצ׳רס ובהשתתפות JLL Spark, MetaProp Ventures, GroundUp Ventures ו-500Startups.

ביטוח לפי דרישה

בראיון עם גיקטיים, הסביר מיכאל רודמן, מייסד ומנהל הטכנולוגיות של החברה, כי בעזרת המוצר הביטוחי שהם פיתחו, בעלי עסקים יכולים להפעיל את פוליסת הביטוח שלהם כאשר הם עובדים, ולהשהות אותה כאשר הם אינם עובדים. באמצעות האפליקציה של Jones, אותו חשמלאי יכול לשלם $10 עבור פוליסה על-פי-דרישה מותאמת אישית, לשלוח אל המעסיק את תעודת הביטוח בלחיצת כפתור ולהתחיל לעבוד.

״בעלי עסקים חדשים נאלצים לשלם פי 3 בהשוואה לעסקים ותיקים על פוליסה שנתית, משום שהם חסרי נסיון (קצת כמו ביטוח יקר לנהג חדש). לכן רבים מהם לא יכולים להרשות את הביטוח ונאלצים להפסיד לקוחות גדולים שדורשים מהם ביטוח (לרוב, הלקוחות שדורשים ביטוח הם בעצמם עסקים גדולים). האפליקציה מתמחרת את הפוליסה עבור כל פרויקט או חוזה בנפרד באופן אוטומטי, באמצעות מידע שאנחנו אוספים על הפרויקט עצמו כמו למשל כתובת הפרויקט, מי הלקוח והאם הוא נוטה לתבוע, שאר צוות הפרויקט, ההתקשרות החוזית בין הלקוח לעסק וכן הלאה. “ככל שהעסק מבטח יותר פרויקטים עם Jones, הכיסוי שלו משתפר וגם המחיר״, אומר רודמן.

אז אתם בעצם רוצים להיות סוג של חברת ביטוח? כמו למונייד? ״אנחנו סוכנות חיתום או managing general agent, כמו רוב הסטארטאפים בתחום, למשל hippo. בעתיד נרצה להיות full stack carrier, כמו לימונייד.

Jones הוקמה על ידי עמרי שטרן ומיכאל רודמן ומועסקים בה כיום כ-15 עובדים, מרביתם במשרדים ברמת גן והשאר בניו יורק. החברה מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס לצורך השקת המוצר בחודשים הקרובים, ויש לה כבר רישיון למכור את הפוליסה ב-12 מדינות בארה״ב והתכנון הוא להגיע ל-30 מדינות עד סוף השנה. הורטיקל שבו החברה מתמקדת בו כרגע הוא ביטוח עבור עובדי בניין – קבלנים, שרברבים, חשמלאים, שיפוצניקים, צבעים, נגרים וטכנאי מזגנים, אולם עוד השנה היא מתכננת להשיק פוליסה עבור מקצועות העיצוב – מעצבי פנים ואדריכלים.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: