גיוס: Jifiti הישראלית, שתעזור לכם לקנות מתנות ברשת, מגייסת 3.3 מיליון דולר

אנשים רוצים לשלוח לחברים ולמשפחה מתנות מהלב שימצאו חן בעיני הנמענים, אבל הסיכויים שיצליחו לקלוע בול לטעם, לצבע, למידה וישלחו לכתובת הנכונה שואפים לאפס. ל-Jifiti הישראלית יש פתרון מוצלח לבעיה

gift

מקור: Jifiti

חברת Jifiti הישראלית, המציעה אפליקציה נוחה לרכישת מתנות עבור כל אחד, הודיעה היום (ד׳) על השלמת סבב גיוס A בסך 3.3 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן Liberty Israel Venture, חברת בת של תאגיד התקשורת Liberty. כמו כן השתתפו בסבב הגיוס המשקיעים הקיימים בהם Schottenstein Store Corporation, Jesselson Investments Ltd, , the Simon Property Group וסטפן מילשטיין, מייסד מפעל המעילים Burlington. ההון שגויס יהווה את ׳הדלק׳ לצמיחתה של החברה וצפוי לסייע להרחבת הצוות בארה״ב ובישראל, ביחד עם שותפויות חדשות עם קמעונאים ופלטפורמות מובילות.

דרך חדשה לרכישת מתנות

קניות דרך האינטרנט הן אלטרנטיבה נוחה במיוחד עבור אלו שאין להם את הזמן הפנוי, הכוח או הרצון ללכת לקניון או למרכז העיר במטרה לעשות זאת, לא להזכיר את העובדה שניתן לערוך השוואה רחבה יותר ולרוב למצוא מחירים משתלמים יותר. הבעיה היא שבעוד שלעצמנו זה יחסית פשוט לרכוש בגדים, נעליים או אקססוריז בצורה זו ,רכישת מתנות עבור חברים או משפחה דרך האינטנרט, זה קצת יותר מסובך. כדי לרכוש לחברה טובה שמלה ׳שתפורה עליה׳ או חגורה אלגנטית לבן הזוג אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה המידה, שכן במידה ורכשנו את המוצר מחו״ל, להחזיר אותו בחזרה ולהחליף ייקר ויסבך את כל העסק. כדי לעזור לכולנו לקנות מתנות בצורה חכמה ומהירה יותר, קם הסטארטאפ הישראלי Jifiti.

הפתרונות של Jifiti לא דורשים כל אינטגרציה, ומציעים לקמעונאים, חנויות ומותגים לפשט את הליך רכישת המתנות דרכם. הפתרונות שמציעה כוללים הליך צ׳ק אאוט שמבטיח לא רק למקסם את ההמרה, אלא גם לייצר תנועה משמעותית, לפתוח את האופציה לרכישת מתנות גם באתרים שאינם מתמקדים בסחר, ולהציע מערכת רישום קצת אחרת המאפשרת לכל משווק להציע ממשק ל-Gift Registry (מעין וויש ליסט של מתנות) עם אפס אינטגרציה.

היתרון של האפליקציה הוא שעוד לפני רכישת המתנה יוכלו המשתמשים לשלוח אותה אל החבר, שיבחר את הצבע, הסגנון והמידה המתאימים לו, או לחילופין יבחר מתנה אחרת לחלוטין, והרוכש יהיה בטוח שחברו יצא מרוצה מהמתנה שיקבל.

התמקדות במקבל המתנה

לדברי CMO החברה שאול וייסבנד, הסיבה ש-Jifiti הצליחה לגייס את הסכום הנוכחי נובעת מכך שהצליחו לזהות כי הליך הצ׳ק אאוט המקוון מתמקד אך ורק בזה שמבצע את הרכישה, ולא במי שמקבל את המתנה בסופו של דבר. פתרונות רכישת המתנות של Jifiti מיושמים כבר באיקאה, DreamWorks Animation, Sears ו-Evite.com. בין השותפים שעושים שימוש בווידג׳ט ה-Gifting נמנים בארנס אנד נובל, נייקי, ואמזון.

ג’יפיטי נוסדה ב-2012 על ידי יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד. לחברה מרכז פיתוח במודיעין ומשרדי שיווק ומכירה באוהיו. כולל הסבב הנוכחי גייסה החברה עד כה כ-7 מיליון דולר, כאשר הגיוס האחרון בסך מיליון דולר הושלם בנובמבר 2013.

״אנו גאים בכך ש-Liberty Israel Venture Fund מצטרפת אלינו בתור משקיעה, ביחד עם כל שאר המשקיעים הקיימים שהוכיחו את אמונם ב-Jifiti על ידי הצטרפות גם לסבב הגיוס הנוכחי. יש לנו עוד כל כך הרבה דברים לשלוף מהכובע, וכולנו רואים עתיד מזהיר בפתרונות החדשניים שאנו מציעים״, אמר יעקב מרטין, אחד מהמייסדים ומנכ״ל החברה.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

4 תגובות על "גיוס: Jifiti הישראלית, שתעזור לכם לקנות מתנות ברשת, מגייסת 3.3 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Omer
Guest

המון מילים גבוהות, אבל תכלס, לא הבנתי מה ואיך הם עושים.
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

אני
Guest

מילא לא הבנו מה עושים אבל יש להם 5000 כניסות בחודש בלחץ לאתר, האפליקציה שלהם מעוצבת רע מאוד וממש לא ברור מי ואיפה כתבו עליהם כמו שרשום בתחתית העמוד. משום מה נראה לי כמו מידע לא מדויק / אמיתי על החברה הזו. מציע למחלקת המחקר שאין לכם, להתחיל לבדוק קצת לפני פרסום ידיעות.

Doron Grinzaig
Guest

אכן אין לך מושג מה החברה עושה, אבל למי שיש מושג החליט להשקיע בה 3.3 מיליון דולר…
במקרה שמעניין אותך, האתר והאפליקציה הם ממש אבל ממש לא מקור ההכנסה והפיתוח של החברה. החברה עובדת על מודל של B2B ולא B2C.

שאול
Guest

תודה על ההתעניינות! אני מבטיח לך שאת ה due diligence עברנו לפני ההשקעה :-) המודל שלנו הוא B2B והפיתרון הטכנולוגי שלנו נמצא באתרים של כמה מהמותגים הגדולים בארה”ב עם מאות מליוני כניסות בשנה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: