Jifiti: גיוס המונים למתנת יום ההולדת שלכם [Microsoft Azure]

חברת סטארטאפ ישראלית תקל עליכם את רכישת המתנה לחברים באמצעות כרטיסי מתנה דיגיטליים ישירות מהסמארטפון

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

בכל שבוע נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית Windows Azure @ Startup Nation שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק. רוצים שניוזגיק יכתוב גם עליכם במסגרת הסקירה השבועית של Windows Azure @ Startup Nation? כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס בלינק הבא ולשלוח אלינו

שם: Jifiti

פיץ’ במשפט: Crowd Funding למתנות באמצעות הסמארטפון, במגוון חנויות מותגים.

שימוש ב-Azure: מערכת הדו”חות וה-Data Warehouse של החברה נמצאת על שרתי Azure. בנוסף, שרתי פיתוח ותפעול בהם משתמשת Jifiti עושים אף הם שימוש בפלטפורמה.


קרה לכם פעם שהסתובבתם בקניון על מנת לאתר מתנה לחבר או לידידה ליום ההולדת, ראיתם חולצה ממש יפה שאתם בטוחים שהם יאהבו ואתם מעוניינים לקנות אותה עבורם, אך אין לכם מושג איזה מידה תתאים יותר, Medium או Large? והצבע, איזה יאהבו יותר, כחול או אדום? או שאולי בכלל נתקלתם בפריט ממש מגניב, אך אין לכם את הכסף לקנות אותו ובדיוק היום במקרה זהו יום ההולדת שלכם? ובכן, בדיוק על הצרכים הללו וכאלו הדומים להם מגיעה לענות חברת הסטארטאפ הישראלית Jifti.

גיוס המונים למתנות

החברה לוקחת את הרעיון של מרשמי מתנה משותפים והופכים את המושג לרלוונטי עבור הקונים היום יומיים בקניונים. האפליקציה שפיתחה החברה, זמינה עבור פלטפורמות ה-iOS, Android ו-HTML5, מעודדת צרכנים לתייג פריטים לרשימת החלומות שלהם ולשתפה עם המשפחה והחברים על ידי הרשתות החברתית, Facebook, Twitter, הדואר האלקטרוני והודעות SMS. לנדיבים שמבין המשתמשים יש אפשרות לרכוש את הפריט עבור החברים שלהם, במלוא המחיר או בחלקו בצורה של כרטיס מתנה בחנויות המותגים המופיעות באפליקציה ולשלוח את הקבלה ככרטיס מתנה המתקבל בחנות המותג.

לדוגמא, במידה והמשתמש נמצא באחת מהחנויות של רשת המותג GAP בניו יורק והוא מעוניין לקנות ליום ההולדת חולצה מכופתרת יפה לחבר שנמצא בכלל בקליפורניה, דרך האפליקציה המשתמש יכול לפתוח קריאה לחברים לטובת Crowd Funding למתנה והחברים יכולים לבצע Chip In בשביל להשתתף. לאחר השלמת גיוס הסכום הרצוי לקניית המתנה, האפליקציה שולחת כרטיס מתנה אל החבר המאושר. לאחר מכן, החבר יכול להיכנס לכל חנות ברשת GAP, לבחור את צבע החולצה האהוב עליו ולגשת עם כרטיס המתנה הדיגיטלי הנמצא בתוך הסמארטפון לקופה.

jifiti

מתוך האתר

ענקית הקניונים האמריקנית נרתמה

“אנשים, במיוחד בארצות הברית רוצים לדעת מה חברים שלהם אוהבים כדי לקנות להם את המתנות, והאפליקציה עושה את זה בדיוק” מספר שאול וייסבנד, אחד ממייסדי החברה בריאיון לניוזגיק. “גם הקניונים מחפשים כיצד הם יכולים להיות חדשניים ואנחנו מספקים להם את הפתרון המושלם לחוויית קנייה משופרת של הלקוחות. מה שאנחנו עושים כרגע הוא מציאת המקום שלנו בין כל רשתות כרטיסי המתנה ושירותי ה-Wishlist, על ידי נתינת פיתרון לואקום הנוצר בין חווית הקנייה אונליין לחווית הקנייה אופליין, מכיוון שהקניות בחנויות האינטרנטיות פוגעות ברשתות הגדולות בעיקר.”

הגישה הטכנולוגית המעניינת של החברה לא נעלמה מעיניה של רשת הקניונים הגדולה ביותר בארצות הברית, סיימון, המחזיקה ב-333 קניונים ברחבי צפון אמריקה ואסיה ונחשבת לחברת הנדל”ן הגדולה ביותר בארצות הברית. זמן קצר לאחר מכן, התחילה שותפות בין ענקית הקניונים לבין Jifiti, במסגרתה החברה הביאה את הקונספט לקניונים בבעלות סיימון והפכה אותם לזירת מתנות חיה. עד כה, השיקה החברה מוצר בגירסאת אלפא ובדקה אותו ב-3 קניונים בבוסטון. כעת, החברה מתכוננת אל הסיבוב הבא. במסגרת העדכון החדש לשירות, החברה מבטיחה כי 24 שניות מרגע רכישת המתנה והעברתה אל החבר, המשתמש אשר קיבל את המתנה יוכל לפדות אותה בכל חנות במסגרת הרשת.

חברת Jifiti הוקמה בתחילת שנת 2012 על ידי המייסדים יעקב מרטין, מאיר דודאי ושאול וייסבנד, שלושה שותפים ממודיעין. עד כה, גייסה החברה גיוס סיד ראשוני משני שותפים אסטרטגיים בתחום הריטייל אותם החברה סירבה לחשוף, אך בין הלקוחות שהצטרפו לקונספט החדשני של החברה ניתן למצוא חברות כמו חנות האיפור Sephora, מותג הביגוד Banana Republic וחנות האלקטרוניקה והמשחקים GameStop. לחברה מרכז פיתוח במודיעין ומשרדי שיווק ומכירה באוהיו, בהם מעסיקה 12 עובדים.


בחסותWinAzure_rgb_Cyan_S_Cyan_S


Windows Azure, פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, מאפשרת לכם לבנות ולנהל יישומים במהירות ברשת מרכזי הנתונים המנוהלים של החברה.

הפלטפורמה מאפשרת לבנות יישומים באמצעות כל מערכת הפעלה, שפה או כלי וניתן לעשות בה שימוש בדרכים רבות ומגוונות – החל מהרצת מכונות וירטואליות לפיתוח ובדיקה, ועד לבניית אתרי אינטרנט וניהול והפצת מדיה.

למידע נוסף אודות Windows Azure

Windows Azure ב-4 צעדים פשוטים

לבלוג של Windows Azure בעברית

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

5 תגובות על "Jifiti: גיוס המונים למתנת יום ההולדת שלכם [Microsoft Azure]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אני
Guest

מזכיר את The gift project

עודד
Guest

לא תודה

חן
Guest

כבר קיים. Celebrator ויש לו מאות מותגים בישראל

ממש לא
Guest

celebrator הוא חיקוי גרוע של wrapp

איתי
Guest

אפליקציה מגניבה, חבל שמתאימה רק לארה”ב ולא לארץ

wpDiscuz

תגיות לכתבה: