הסטארטאפ jeeng ידאג שלא תפספסו את הכתבות שמעניינות אתכם באמת

החברה מאפשרת לקוראים באתרי התוכן לקבל התראות רק כאשר מתפרסמות כתבות שמעניינות אותם

מייסדי החברה שלומי חייבי ורומה ברונשטיין

אתרי תוכן רוצים להציע את התוכן הכי רלוונטי לקהל הקוראים שלהם; מהצד השני, אנחנו רואים את קהל הקוראים שמוצף בתכנים ומעוניין לקבל רק את התוכן שמעניין אותו. כאן נכנסת לתמונה חברת jeeng (ג’ינג) הישראלית.

פיץ’ קצר: מה החברה עושה?

jeeng מספקת לבעלי אתרים פתרון אשר מאפשר למשתמשים שלהם לעקוב אחר נושאים באתר ולקבל התראה כאשר מתפרסמות כתבות חדשות בנושאים אלו.

וקצת יותר בהרחבה…

jeeng פיתחה פתרון אשר מאפשר לכל אתר תוכן להציע למשתמשים שלו לעקוב אחר הנושאים שמעניינים אותו ולקבל נוטיפיקציות כאשר מתפרסמות כתבות חדשות בנושאים אלו ועל ידי כך למעשה לבנות את הפיד תוכן הפרטי שלו. המוצר של החברה אשר מוטמע באתרי חדשות ותוכן, מנתח את התוכן ואת התנהגות המשתמש ומציע לו להרשם לנושאי מעקב רלוונטיים. באפשרות המשתמש לבחור היכן ירצה לקבל את הנוטיפקציות כגון: דוא”ל, פייסבוק מסנגר, הודעות לסלולר או לדפדפן. אחד המוצרים המעניינים של ג’ינג הינו צ׳אט בוט אשר מאפשר למשתמש לנהל שיחה עם הבוט ולבקש לעקוב אחר נושאי מעקב שמעניינים אותו ומותאמים אישית אליו (לדוגמא: תעדכן אותי כל פעם שיש כתבה על אקזיט של סטאראט אפ מתחום הסייבר) ולקבל הצעות לנושאים פופולארים וטרנדים. כיום אתרי התוכן תלויים בפלטפורומות החברתיות כגון פייסבוק וטוויטר להפיץ את התוכן שלהם ולמעשה מאבדים את הקשר הישיר עם הקוראים. הפתרון של ג’ינג מאפשר להם להפיץ את התוכן לגולשים בצורה ישירה ומדוייקת. בחברה מציינים כי בעלי אתרים אשר הטמיעו את הפתרון שלהם הגדילו את הטראפיק לאתר בצורה משמעותית וחיזקו באופן דרמטי את הקשר עם הגולשים.

איך הגעתם לרעיון?

מנכ”ל החברה, כפריק של חדשות טכנולוגיה, מצא את עצמו מאוד לא יעיל בכך שהוא מבלה שעות ביום כדי לחפש תוכן שמעניין אותו. בנוסף, הוא היה מפסיד תוכן שמעניין אותו, אבל לא היה לו את הזמן לחפש אותו. ואז הוא הבין שאתרי התוכן עדיין לא הפנימו שבעולם המובייל המשתמש לא צריך לרדוף אחרי התוכן, אלא הוא צריך לקבל אותו ישירות לנייד – מסונן ולפי הדרישות שלו.

באיזה שלב אתם?

ג’ינג השיקה את המוצר הראשוני שלה עם אתרי תוכן הגדולים בישראל וכיום אנחנו נמצאים בשלבי הטמעה באתרי תוכן גדולים בעולם.

מי המתחרים שלכם?

One signal.

איך אתם מתכננים לעשות כסף?

המודל העיסקי של ג’ינג הינו לשלוח תוכן פרימיום ללקוחות על בסיס תחומי העניין שלהם, מה שלמעשה יהווה תוכן נוסף לגולשים.

האם כבר גייסתם השקעות? כמה? מי השקיע?

גיייסנו סבב סיד בגובה חצי מיליון דולר ממספר משקיעים ביניהם גיגי לוי, קריפטון ונצ’רס, אריה מרג’י, קרן TA Ventures, קרן 500 Startups ומשקיעים פרטיים.

מי המייסדים של החברה?

שלומי חייבי, מנכ”ל החברה ורומה ברונשטיין, ה-CTO.

כמה עובדים אתם? איפה המשרדים?

שישה עובדים, ברמת החייל בתל אביב.

הסטארטאפ השתתף בתחרות ה-Startup Arena בכנס Geektime Next 2017 בשיתוף לאומיטק ואלטשולר שחם בנפיטס.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

5 Comments on "הסטארטאפ jeeng ידאג שלא תפספסו את הכתבות שמעניינות אתכם באמת"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
No body home
Guest

אהבתי את השם של החברה

פגשתי אותם
Guest

יזמים תותחים. בהצלחה !

הספקן
Guest

מפרגן וזה אבל לא ממש הבנתי: חוץ מהבוט הם המציאו קורא RSS?
מדהים שגייסו על זה.
בכל אופן, בהצלחה!

אני
Guest

באמת נשמע כמו rss…

תום לוי
Guest

אגב, נניח וזה קורא rss, למה מפתיע? rss זה כישלון גמור, רק גיקים (מוחלטים) יודעים להשתמש בזה… וזה למעשה מנגיש את זה לכולם, גם למבוגר בן 50 שלא ישתמש ב rss

wpDiscuz

תגיות לכתבה: