משרד התקשורת שם סוף ל׳׳מבצעים ללקוחות חדשים׳׳

משרד התקשורת בבשורה חיובית לצרכנים: מעתה והלאה חל איסור אפליה בין לקוחות ותיקים וחדשים במעבר לתכניות או חבילות ושם סוף לתופעת ׳׳תקופת הצינון׳׳ ללקוחות חוזרים

משרד התקשורת

לא פעם אנחנו שומעים על מבצעים של חברות תקשורת שמיועדים אך ורק למנויים חדשים, מה שגורם לנו המנויים הותיקים להרגיש מקופחים. היום משרד התקשורת יצא בהודעה רשמית שאוסרת על המשך האפליה בין לקוחות החדשים ללקוחות ותיקים.

עד נכון לאתמול, לקוח ותיק שרצה להנות מהמבצעים שהוצעו רק ללקוחות חדשים היה נאלץ לעבור נוהל של “תקופת צינון”, כלומר להפסיק את עסקיו עם אותה חברה לפרק זמן קבוע מראש ולאחר מכן לחזור אליה בתור לקוח חוזר כביכול. נוהל זה נועד להקשות על לקוחות ותיקים לממש את ההטבות שמוצעות ללקוחות חדשים.

בעקבות הצטברות תלונות במשרד התקשורת על הנוהל המכעיס והמפלה הזה, החליט המשרד לאסור על אפליית לקוחות על סמך הותק שלהם כמנויים של החברה.

“לאור תלונות צרכנים על אפליה בין מנויים במעבר בין תוכניות או חבילות”, נכתב בהודעה לעיתונות של משרד התקשורת, “משרד התקשורת מבהיר לחברות התקשורת: על חברות התקשורת לאפשר לכל מנוי לעבור ללא אפליה לכל תוכנית בתנאים המוצעים ללקוח חדש”.

ההודעה גם מתייחסת במפורש לנוהל תקופת הצינון, באומרה כי “החברה אינה רשאית לדרוש מלקוח שנטש אותה והמעוניין לשוב והלתקשר עמה לעבור ‘תקופת צינון’, ועליה לאפשר לכל מבקש להצטרף לכל תכנית בתנאים המוצעים ללקוח חדש”.

החברות עדיין יכולות לקבוע תנאי מעבר בין תכניות

חשוב לציין כי האיסור החדש מטעם משרד התקשורת אינו גורע מזכותה של חברת תקשורת לקבוע תנאי מעבר אחרים של הלקוחות שלה בין התכניות השונות שהיא מציעה, לדוגמה גביית תשלום נוסף בגין המעבר.

לסיכום, מצד אחד כל הכבוד למשרד התקשורת שטיפל בבעיית תקופת הצינון המעצבנת וזו בהחלט בשורה מצויינת בשבילנו כצרכנים, אך מצד שני עדיין יש עבודה רבה לפניו מאחר והוא לא מטפל כלל בתופעת גביית דמי מעבר ושאר מסים שונים ומשונים שחברות התקשורת גובות מאיתנו בעת שנרצה להחליף לתכנית אחרת, אטרקטיבית יותר.

קרדיט תמונה ראשית: no via shutterstoc

 

 

עדי פרל

בוגר בית הספר לעיתונאות "כותרת", נכנס עמוק לעולם המחשבים והטכנולוגיה עוד כשאנשים ידעו מה זה דיסקטים.

הגב

5 תגובות על "משרד התקשורת שם סוף ל׳׳מבצעים ללקוחות חדשים׳׳"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Tal druzhinin
Guest

זה היה צפוי

הרוזן ממונטה קריסטו
Guest
הרוזן ממונטה קריסטו

טוב מאוד! פעם ממש היה לי אכפת מרפורמות כאלו. אבל מאז שהצטרפתי לשירות האוטומטי של http://www.sparkee.co.il – הם יכולים לעשות מה שהם רוצים ואני עדיין משלם את המחיר הכי נמוך בשוק – כי אני יודע כמה אני משלם ביחס ללקוחות אחרים עם אותה חבילה אצל אותו ספק בדיוק + ביחס ללקוחות אצל ספקים אחרים עם אותה חבילה שלי. ג-א-ו-נ-י !!

ממליץ גם לכם לנסות. זה מדהים איך הרשמה לשירות מסויים יכולה ככה להרגיע אותך.
http://www.sparkee.co.il

יקיר
Guest

אם יש דמי מעבר תתנתקו ל24 שעות ואז תחזרו, למה להתלונן כל הזמן

Roy Sharabi
Guest

העניין שזה העלות של הסים בתור לקוח חדש. ככה שאחרי 24 שעות גם תצטרך לשלם.

R2D2
Guest

גולן טלקום לוקחים 49₪ בשביל לחדש את החבילה (או מעבר בין חבילות). העיקר גולן תמיד אומר “מספיק להיות פרייאר”. הכול ממוחשב על מה בדיוק לוקחים 49₪?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: