הכירו את iSale – תעדוף לקוחות ומידע לאיש המכירות בשטח [סטארטאפ]

חברת סטארטאפ ישראלית מגיעה בכדי להקל על אנשי המכירות בשטח את עבודת המחקר ולהגיד להם בדיוק לאיזה לקוחות הם צריכים ללכת, ובאיזו נקודת זמן. הכירו את iSale.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

geekawards

בואו להצביע למועמד שלכם לפרסי ה-Geek Awards לשנת 2013 ולהשפיע מי היו היזמים, המשקיעים, האקזיטים, הסטארטאפים וחברות ההייטק הישראליות שעשו את זה ובגדול השנה


.

מכירות שטח הן ללא ספק עבודה מעייפת מאוד הדורשת בין היתר עבודת מחקר מעמיקה, גם על מוצרי החברה עצמה וגם על הלקוחות. עד התקופה האחרונה, אנשי מכירות שטח סבלו בעיקר מפתרונות פרימיטיביים כגון קטלוגים מודפסים וחומרים פיזיים/דיגיטליים אחרים שעליהם התבססו בכדי לבצע את המשא ומתן ואת תהליך המכירה שלהם.

אמאזון למעשה הייתה אחת מהחברות הראשונות לשנות את תהליך המכירה ולהפוך אותו ליותר חכם, עם מנוע ההמלצות המקוון שלה. חברת הסטארטאפ הישראלית iSale רוצה ללכת באותה הדרך – אך להביא את היכולות החכמות הללו אל אנשי המכירות בשטח.

לדעת לאיזה לקוח ללכת, ומתי בדיוק

״אנשי מכירות שטח מסתמכים על מידע שיש להם בראש, קטלוגים מודפסים יקרים, דפי הזמנות/פקסים בכדי לבצע את המכירות שלהם״ סיפר לנו איציק קרומבי, מנכ״ל iSale בריאיון. ״כתוצאה מכך, הם מתקשים לדעת לאילו לקוחות ללכת, אילו מוצרים להציע לכל לקוח, בנוסף להרבה טעויות בהקלדה של ההזמנות ועיכובים באספקה.״ iSale למעשה לוקחת את המידע שקיים כבר בארגון, ומכוונת את אנשי המכירות בארגון אילו מוצרים למכור, ולאילו לקוחות בדיוק, בזמן אמת.

החברה נוסדה בשנת 2010 על ידי איציק, רב (כן, קראתם נכון) מוסמך ובוגר הטכניון, אשר שימש כמנהל מערכות מידע ומנהל מכירות באחת מחברות הסחר הגדולות בארץ. בתפקידו האחרון כמנהל מכירות, סיפר איציק כי זיהה צורך בכלים שיאפשרו לנהל את אנשי המכירות כך שידעו לאיזה לקוחות כדאי להם ללכת, אילו מוצרים כדאי למכור לכל לקוח, אילו מוצרים ניתן לשדרג ללקוחות קיימים וכו׳.

Dashboard ומפת לקוחות אינטראקטיבית

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

בין הפיצ׳רים השונים שמציעה iSale, ניתן למצוא קטלוג דיגיטלי במסך מגע הכולל תמונות וסרטונים למוצר, ביצוע הזמנות אונליין הנשלחות מיידית לכל ERP/CRM בעסק, יעדי מכירות, דוחות, מלאי, בצורה גרפית מערכת ניווט עם חיבור ל Waze, בניית מסלולים ומפת לקוחות, ניהול משימות, תיעוד ושליחת משימות לסוכן. החברה מציעה ללקוחות חדשים 14 יום חינם ללא התחייבות, כולל חיבור מלא OnLine למערכת המידע של החברה.

״iSale נותנת לאיש מכירות את כל המידע שהוא צריך כקטלוג ויזואלי בכף היד על טאבלט בזמן המכירה, זאת בכדי לתת לאיש המכירות לבצע את המכירה שלו בצורה מהירה, כאשר כל הנתונים מגיעים ממערכת המידע של הלקוח ונשמרים בענן.״ סיפר קרומבי. על פי החברה, ההתקנה עוברת בצורה קלה יחסית ולאחר מספר שעות הלקוח כבר יכול לצאת לשטח עם הטאבלט עליו מותקנת הפלטפורמה של iSale ולמכור בהתבסס על הנתונים שלו, אשר מתעדכנים בזמן אמת.

החברה השיקה את גירסאת הבטא הראשונה של iSale ללקוחות נבחרים ב-2011, כאשר תחילת תנועת המכירות של החברה החלה לקראת סוף שנת 2012. הלקוחות העיקריים של iSale הן חברות להן אנשי מכירות שטח, דוגמאת יבואנים ויצרנים מתחום האלקטרוניקה, אופנה, מזון, אביזרים, חומרי בניין ועוד. המערכת כולה עובדת במודל SaaS בענן, ומתומחרת ב-200 שקלים בחודש ללא עלויות נוספות. ל-iSale כיום כבר כמה מאות לקוחות פעילים ומשלמים, והיא גייסה עד כה מאות אלפי דולרים מ-Kima Ventures ומספר אנג׳לים פרטיים בארץ. iSale אף זכתה במקום הראשון בתחרות Mobility Awards 2012 בקטגורית ״שיווק ומכירות״.

וידאו: הכירו את iSale

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "הכירו את iSale – תעדוף לקוחות ומידע לאיש המכירות בשטח [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עו״ד בן יהודית
Guest
עו״ד בן יהודית

בהצלחה איציק ורפי!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: