כבוד: ישראלים אחראיים על הפרסומת העולמית החדשה של אפל לאייפון 12

צפו בפרסומת המרשימה (והיקרה) שביימו הבמאים הישראליים וניה היימן וגל מוג’ה וכיכבה באירוע ההכרזה של האייפון 12 שערכה אמש אפל

מיליוני צופים התקבצו אמש לצפות באירוע ההכרזה של אפל, במהלכו היא חשפה את סדרת מכשירי האייפון 12 החדשים. בליבו של האירוע – הוירטואלי נזכיר, עקב משבר הקורונה – עמד סרטון ההכרזה המרשים של המכשיר החדש.


אפל חשפה 4 דגמים של אייפון 12 עם עיצוב חדש, תמיכה ב-5G ויכולות צילום מרשימות


מי שאחראים על הסרטון המרשים הם צמד הבמאים הישראליים וניה היימן וגל מוג’ה. השניים אחראיים – ביחד ולחוד – על עשרות פרסומות ישראליות ובינלאומיות וכן קליפים לסי לו גרין, DJ Snake, בוב דילן ורבים ואחרים. הקליפ שביימו ביחד ל-Up&Up של קולדפליי ב-2016 זיכה אותם בפרס ה-MTV באותה שנה ובמועמדות לפרס הגראמי היוקרתי.

סרטון הפרסומת לאייפון 12, שעלות הפקתו מוערכת במיליוני דולרים, עלה רק אמש בעמוד היוטיוב של אפל וכבר זכה ל-2.5 מיליון צפיות נכון לרגע זה. הפסקול שמלווה את הפרסומת – אם תהיתם – הוא Eat Them Apples של המוסיקאית הבריטית סוזי וו.

כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

7 תגובות על "כבוד: ישראלים אחראיים על הפרסומת העולמית החדשה של אפל לאייפון 12"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דוד
Guest

למה שפרסומת כזו תעלה מליוני שקלים?

משה
Guest

מהסיבה שאפל יכולים לשלם…………
——————-
כמעט בלתי קשור, לפני שנים (הרבה) מישהו הציע רעיון פרסומי ל Adobe ועבור הסטורי בורד – הוא קיבל 1.000.000$ (כשמליון היה מליון, לא כמו היום…).
הם מצידם הפיקו את זה אבל כמעט ולא השתמשו בזה.
מי שכן השתמש בזה (תוך כדי ״השאלת״ הרעיון) היו ערוץ 2….
(תזכורת: היה בזה מסגרת של תמונה שהגיע אל לפני הפנים של השחקן. כשזו הוסרה, נשאר הפנים (כצילום) במסגרת…)

בצל שחור
Guest

יש לך מקור לעניין?

צ\'אק נוריס
Guest

מאות אם לא אלפי שעות של עבודה של עשרות אנשים

מישהו
Guest

יפה מאד!…כל הכבוד! ????

דקל
Guest

פרסומת ממש רגילה ואפילו קצת מעצבנת. ממש לא ברור למה עלתה ככ הרבה. אין בה שום מסר מיוחד או מתקדם, שום הומור או תחכום

מעריץ
Guest

וניה אהבה שלי בלב!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: