חברת IntraPosition מגייסת 1.5 מיליון דולר כדי שתפסיקו ללכת לאיבוד בסופר

החברה מאפשרת לתרגם את רשימת הקניות של הלקוח למסלול ניווט בסופר שבמהלכו יוצגו בפניו מבצעים מותאמים אישית

IntraPosition

מקור: IntraPosition

הסטארטאפ הישראלי IntraPosition מפתח מערכת איכון וניווט מדויקת למבנים סגורים, עם התמקדות בתעשיות הקמעונאות והלוגיסטיקה. כעת, מודיעה החברה כי היא מסיימת את דרכה בחממת Terralab של Terra Venture Partners ומגייסת 1.5 מיליון דולר לתמיכה בהמשך הפעילות. ההשקעה התבצעה בהובלת קרן Terra ומשקיעים פרטיים.

Waze לסופר

IntraPosition (אינטרה-פוזישן) מאפשרת להפוך את חווית הקניות הפיזית ליעילה יותר ומותאמת אישית עבור כל קונה באמצעות רכיב פיזי המתחבר לעגלה. בין המוצרים של החברה ניתן למצוא כלי לעדכון מיקום המוצרים בחנות; מסתבר שלא רק ללקוחות קשה לפעמים למצוא מוצרים מסוימים, אלא גם לעובדים. כשרשת מזון מציעה שירותי רכישה אונליין, זמן איסוף המוצרים הופך לסופר קריטי. ״כאשר סופרמרקט גדול טיפוסי מחזיק כ-20,000 מוצרים שונים, תחזוקה של “רשימת כתובות” של כל המוצרים יכולה להיות משימה תפעולית לא פשוטה. IntraPosition מציעה ללקוחותיה כלי פשוט ליצירה ועדכון רשימת כתובות כזו ביעילות ועם אפס טעויות״, הסביר בעבר לגיקטיים המייסד ירון שביט.

מוצר נוסף של החברה היא מערכת לניהול יעיל של מלקטים; ״רשימת כתובות מעודכנת היא תנאי הכרחי אך לא מספיק לאיסוף אופטימאלי ויעיל של סלי הקניות. באופן לא מפתיע, שעות השיא של קניות מזון ברשת מתואמת עם שעות העומס בחנויות. כדי לייעל את איסוף המוצרים, אנחנו מעמידים לרשות עובדי החנות, המלקטים, את סלי הקניות שהוזמנו ברשת, כלי לאופיטמיזציה של האיסוף. ה-Waze של המלקטים, מכוון אותם צעד-אחר-צעד בהתחשב ב’עומסי התנועה’” בחנות בזמן אמת, הוסיף שביט.

IntraPosition חושבת גם על לקוחות הקצה, הקונים בחנות, ומעוניינת לשמש כמעין עוזר אישי בשילוב עם כלי לניווט בחנות. באמצעות המוצר שפיתחה, ניתן לתרגם את רשימת הקניות למסלול ניווט, וכן – יש גם התחשבות בעומסים בחנות, בזמן אמת. פיצ׳ר נחמד הוא שנניח ואתם מעוניינים לרכוש דגים, בשר או גבינות מהמעדניה, אלו ישלחו אל המעדניה באופן אוטומטי וברגע שהם יהיו מוכנים – תנווטו לשם כדי לאסוף את המוצר. כדי ליהנות מתהליך הקנייה המשודרג על הקונה לסרוק באמצעות הסמארטפון קוד QR המופיע על הרכיב המוצמד לעגלה. כלומר טכנית לא מתבצע סנכרון עם הסמארטפון, אין ביניהם תקשורת, אלא צימוד כדי שעל צג הסמארטפון יופיע מסלול הניווט המותאם אישית.

לצד כל אלו החברה מציעה גם כלי אנליטי מאחר שהמערכת מאכנת באופן קבוע ורצוף את כל עגלות הקנייה בחנות בכל רגע נתון. מידע זה מנותח ומוצג בלוח בקרה ניהולי הזמין למנהלי החנות והרשת, מידע אשר מתורגם לכדי תובנות בעלות ערך מסחרי.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

7 תגובות על "חברת IntraPosition מגייסת 1.5 מיליון דולר כדי שתפסיקו ללכת לאיבוד בסופר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Tomer
Guest

מצטער אבל זה לא רלוונטי, פיתוח מיותר.
הסופר בונה על זה שתעבור בכמה שיותר מעברים ותסתכל על כל המוצרים ואולי תקנה אותם.

HNWeb
Guest

לא הבנתי עדיין למה זה מיותר לפי מה שאתה אומר…

shay
Guest

הוא התכוון שאף סופר לא ירצה להטמיע אצלו את המערכת מהסיבה שהוא ציין

גיל
Guest

טוב ששופרסל לא עשתה את זה באפליקציה שלה לפני שנים

קונה אונליין
Guest

העולם לא עובר לקניות אונליין?

קונה אונליין
Guest

העולם לא עבר לקניות אונליין?

ran
Guest

מצויין.
רק שלהחזיק את הנייד כל הדרך אל המוצרים נראה לי קצת מעייף.
אם המשתמש יוכל להכין את הרשימה בנייד ואז להעביר אותה לעגלה חכמה עם
מסך זה יהיה אפילו יותר טוב (במסך אפשר להוסיף מבצעים ככה שבעלי הרשתות יהיו מרוצים).

wpDiscuz

תגיות לכתבה: