מהקומה ה-28 אפשר לראות את השקיעה בים: כך נראים המשרדים של החברה שהחלה בעליית גג בפריז

חוץ מהנוף, נהנים העובדים של Contentsquare בישראל ממודל עבודה היברידי, חווית עבודה גלובלית עם צוותים ברחבי העולם, אפשרויות לרילוקיישן ומדיניות של ימי חופש ללא הגבלה

כשאנחנו מדברים על סטארטאפים, אנחנו לרוב מדמיינים 2 יזמים או יזמיות שמעלים רעיון ועובדים מהגראז' בסיליקון וואלי או דירת שותפים מפוצלת בתל אביב. אבל לפעמים הלוקיישן קצת יותר רומנטי. קחו למשל את Contentsquare, שמפתחת פלטפורמה לניתוח חוויית משתמש בתחום של Digital Experience.

החברה הוקמה בעליית גג של דירה בפריז ב-2012 על ידי ג'ונתן צ'רקי, שהוקסם מהפער בין החוויות הדיגיטליות שמותגים חשבו שהם מציעים – לבין מה שהצרכנים קיבלו בפועל. צ'רקי, שהיה אז בן 26, החל לפתח יישום למדידת ביצועים דיגיטליים, שהפך עם הזמן לחברת הענק.

Contentsquare מפתחת פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש שעוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה, המבוססות Big Data. החברה מספקת ללקוחותיה את התשובות ההכרחיות להבנת התנהגות הגולשים, ומתמקדת בראש ובראשונה בלהסביר את ה"למה" אנשים עושים את מה שהם עושים.

לחפש את העובדים על הקיר

משרדי החברה עוצבו בסגנון מודרני, שנועד לייצר מרחב נעים, מרווח ופתוח. כך העובדים מקבלים אפשרות לסביבת עבודה שקטה, אבל גם יכולים בקלות ליצור עבודת צוות ומפגשים חברתיים באופן ספייס ובמטבח. לצד החללים המשותפים יש חדרי ישיבות במגוון גדלים, הקרויים על שם להקות כגון ביטלס, נירוונה, קווין ועוד.

על קיר מרכזי במשרד מודבק טפט ענק שבו מצוירים עובדי החברה מכלל אתריה, וכמובן גם העובדים מישראל. אחד התחביבים של העובדים זה להתבונן בקיר ולחפש אנשים שהם מכירים.

המשרדים של Contentsquare נמצאים בקומה ה-28 של בניין אמות אטריום במתחם הבורסה ברמת גן, הליכה של כ-5 דקות מתחנת רכבת מרכז, והעובדים נהנים מנוף של 360 מעלות של תל אביב והמרכז ומזריחות ושקיעות יפהפיות.

שני גיוסים ורכישות

Contentsquare עובדת במודל היברידי והתרבות הארגונית מבוססת על ביצועים ואמון. מהקורונה היא יצאה עם 700 מיליון דולר בכיס – תוצאה של שני סבבי גיוס מוצלחים – ובנוסף רכשה לאחרונה כמה חברות טכנולוגיה ובראשן Hotjar, מתחרה ומובילה בשוק ה-SMB.

החברה נמצאת בצמיחה משמעותית והציבה יעד מאתגר להכפיל את עצמה ולגייס עד סוף שנת 2022 עוד 1,500 עובדים ברחבי העולם ובתוכם גם למרכז הפיתוח בישראל, להם היא מציעה אפשרויות קריירה רבות – בארץ ובחו”ל. להם היא מציעה אפשרויות קריירה רבות – בארץ ובחו"ל.

ב-Contentsquare מאמינים ב-Work Hard Play Hard. כחלק מהתפיסה הזו, מדי שנה (בניקוי זמני קורונה), כל החברה – העובדים מרחבי העולם – מתאחדים פיסית לאירוע Kickoff נוצץ בלוקיישן אטרקטיבי, בו המנכ”ל וההנהלה מחברים את העובדים לאסטרטגיה וליעדים הארגוניים, אבל בעיקר חוגגים במסיבות לתוך הלילה.

בחברה מכירים בחשיבות האיזון בין החיים הפרטיים לעבודה ומיישמים כבר שנים מדיניות של Take as you need vacation – ימי חופש ללא הגבלה. מדיניות זו מבוססת על מחויבות לתפוקות, אבל לא פחות מבוססת על יחסי אמון, ועל פתיחות והבנה לצרכים המשתנים של כל עובד ועובדת.

ההווי בחברה מהנה, אנרגטי, פתוח, שקוף וממוקד חדשנות. כחלק מהתפיסה המעודדת מחד עבודה מאומצת ומאידך שמה דגש על העובד כאדם ודואגת לרווחתו, נהנים העובדים בקונטנסקוור מהרצאות מעשירות, מגוון הזדמנויות לפיתוח אישי ומקצועי במרחב המקומי והגלובלי, כולל הזדמנויות של רילוקיישן.

אם עשינו לכם חשק – מוזמנים לקפוץ לעמוד המשרות של החברה ולראות אילו משרות פתוחות עדיין. ​

Geektime Insider

קבלו הצצה מבפנים לחברות המובילות בהיי-טק הישראלי. רוצים גם אתם להופיע בגיקטיים אינסיידר? שלחו לנו מייל ונשתף איתכם פרטים נוספים

אין תגובות

התגובות לפוסט סגורות.

תגיות לכתבה: