קרדיולוג סטנדרט – Sharepoint Analytics למתחילים

חברת התוכנה הישראלית אינטלוק מרחיבה את היצע הגרסאות של מוצר הדגל שלה, קרדיולוג (CardioLog), עם חשיפת גרסת CardioLog Standard המיועדת ללקוחות העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ה-Analytics.

 ממשק המשתמש של קרדיולוג - גרסת 2010חברת התוכנה הישראלית אינטלוק מרחיבה את היצע הגרסאות של מוצר הדגל שלה, קרדיולוג (CardioLog), עם חשיפת גרסת CardioLog Standard המיועדת ללקוחות העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ה-Analytics.

קרדיולוג הוא פתרון ווב (on-premise) מתקדם לניטור תנועה ואנליזה המותאם לפורטלים ואתרי אינטרנט מבוססי תשתית שיירפוינט (Microsoft Office SharePoint Server) של מיקרוסופט, ונחשב למוביל בתחומו בעולם, עם מאות לקוחות בארץ ובעולם, כולל פייזר, קרן המטבע העולמית, אורנג’, הפניקס, ECI Telecom, מכבי שירותי בריאות, סיסמה לכל תלמיד, חברת החשמל הפורטוגזית, משטרת הולנד, Man Investments, דיוק אנרגיה, VHA, וולאנט קולג’ באמסטרדם, Republic Services ואחרים.

גרסת סטנדרט מתאימה ללקוחות עם עד 500,000 דפים נצפים בחודש ומצטרפת לשלושת הגרסאות הקיימות: לייט (גרסה חינמית), פרו ואנטרפרייז. לקוחות אשר ירכשו את גרסת הסטנדרט ייהנו מסט הדו”חות המלא של קרדיולוג: דפים נצפים, מבקרים, זמן ממוצע, מילות חיפוש, דפי כניסה ויציאה, סוגי תוכן, חיפושים מוצלחים לעומת נכשלים, דפים לפי URL, קבוצות משתמשים, bounce rate, רשימת מצאי של הפורטל ואחרים. הדו”חות ניתנים לצפייה דרך ממשק הווב, הפצה בדוא”ל וייצוא לאקסל או web part.

הפתרון של אינטלוק כולל ג’אווה-סקריפט ייחודי המותקן בשרת הפורטל ומשם הוא “נשלח” לכל האתרים, תתי-האתרים, הרשימות ופריטי התוכן בפורטל. ממשק הווב של קרדיולוג יודע להסתנכרן עם העץ של שיירפוינט (SharePoint API) ולהציג מבנה מדויק של כל החוות (farms) הקיימות אצל הלקוח (drill-down עד לרמת המסמך הבודד), עם חיבור לבסיסי הנתונים המנהלים את פרטי העובדים (Active Directory or SharePoint Profiles). ממשק הניהול של קרדיולוג מאפשר, בין היתר, לייצר “רשימה שחורה” של משתמשים (מפתחים, עורכי תוכן ומנהלי אתרים) שלא יכללו בדו”חות, על מנת להציג תמונה אמיתית ככל האפשר על האתר.

דביר רזניק, סמנכ”ל שיווק ומכירות באינטלוק ציין כי “ניטור וניתוח פעילות בווב (web analytics) הוגדרה ע”י גרטנר כאחת מעשר היוזמות העסקיות החשובות לשנת 2010 ואנחנו בהחלט רואים גידול בביקוש לפתרון שלנו. רוב הארגונים בארץ עובדים עם תשתית שיירפוינט לניהול מסמכים ותוכן, חלקם אף משתמשים בתשתית לניהול אתר האינטרנט החיצוני שלהם. קרדיולוג מאפשר לנטר ולנתח את הפעילות שהגולשים עושים באתר – בין אם הם עובדים, שותפים, סוכנים או לקוחות ולמקסם את הערך של האתר. גרסת סטנדרט נותנת מענה לארגונים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם האנליטיקס ומחפשים פתרון יעיל עם גלריית דו”חות מוכנה, בעלות סבירה.”

“גוגל אנליטיקס עושה לנו שירות טוב, כיוון שהוא העלה את המודעות לחשיבות של ניטור וניתוח תנועה. לקוחות באים אלינו אחרי שהם לא הצליחו לנטר בצורה טובה את הפורטל שלהם בכלים האחרים הקיימים בשוק ומחפשים פתרון מאובטח שנמצא מאחורי הפיירוול שלהם (on-premise), ולא בענן. מגוון הגרסאות שלנו מתאים לכל אחד – החל מחברת השקעות עם 100 עובדים, דרך חברת ביטוח עם 1,500 עובדים וכלה בחברת תרופות עם 50,000 עובדים בעשרות מדינות ברחבי העולם. חלק מהלקוחות שלנו התחילו עם הגרסה החינמית, לייט ושידרגו לגרסאות מתקדמות תוך פחות משנה. קרדיולוג עזר להם לשפר את היעילות של האתר ולהציע שירותים מתקדמים המותאמים לאופי הגלישה של הגולשים.” ציין רזניק.

גרסת קרדיולוג סטנדרט עולה 4,900 דולר + מע”מ. ניתן להוריד גרסת ניסיון ל-30 יום באתר החברה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: