הסטארטאפ INTHEGAME גייס 1.2 מיליון דולר
החברה טוענת שהיא יכולה להפוך כל שידור למעניין יותר עם פעילויות אינטראקטיביות, ומצליחה לגייס כספים גם מאחד מגופי שידור הספורט החשובים בישראל
בימים שבהם בעיקר צעירים צופים ביוטיוב ובטוויץ’ יותר מאשר בטלוויזיה, נראה ששוק הטלוויזיה זקוק לזריקה טכנולוגית כדי להשאר רלוונטי, והסטארטאפ הישראלי INTHEGAME מפתח פלטפורמה שעושה בדיוק את זה. היום הסטארטאפ מודיע על השלמת סבב גיוס בהיקף של 1.2 מיליון דולר בהשתתפות כמה משקיעות בהן תוכנית Fusion LA, והקרנות Techstars, PlayLabs@MIT, Shaked Ventures, Big Block Media Holdings. בנוסף, הצטרפה גם צ’רלטון – המחזיקה ב-4 ערוצי ספורט בישראל.
חוויות אינטראקטיביות בשידור חי וגם ב-VOD
החברה מפתחת מערכת שמסוגלת ליצור אינטרקציות בעת שידור חי או אפילו צפייה ב-VOD, כך שהצופה יעשה קצת יותר מסתם לצפות בתוכן. כך למשל, בזמן שידור ניתן להעלות שאלות סקר קצרות או חידות עליהן הצופים יכולים להשיב, או אפילו לדרג למשל את המשתתפים בשלב האודישנים, לנחש האם יהיה גול בדקה הקרובה, לצבור נקודות על ניחושים נכונים, הצבעות ואפילו על עצם הצפיה עצמה. בכך ערוצים יוכלו להציע לצופים חוויות צפיה אינטראקטיביות, ואפילו לחלק פרסים למשתתפים בפלטפורמה.
לטענת החברה, שימוש בפלטפורמה שלה יכול להוביל לעליה של 90% במשך הצפייה, ו-150% ביקורים חוזרים. החברה תפעיל את הפלטפורמה שלה כבר באליפות ארצות הברית בגולף שתתחיל כבר בשבוע הבא, וטוענת כי ניתן לשלב את האינטרקציות המופיעות על המסך גם במתרחש בשידור, אז תדמיינו את העונה הבאה של הריאלטי האהוב עליכם, רק שאתם גם יכולים להצביע ישירות מהשלט.
INTHEGAME הוקמה ב-2017 על ידי אבירם שרון, מנכ”ל החברה, איתי ארבל, CTO החברה, ויורה קופטימן VP R&D. אל השלושה הצטרף גם ירון קוטלר בתפקיד CSO, שאולי מוכר לכם כאחד מהיזמים מאחורי Qualitest שנמכרה ב-2019 ל-Bridgepoint.
הגב
4 תגובות על "הסטארטאפ INTHEGAME גייס 1.2 מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
מה יהיה עם כל הכתבות מימון האלה?
איפה החדשות של הטכנולוגיה?
איפה הגיוון?
סטארט אפ ישראלי מגייס עם חידוש בתחום המדיה בתקופת קורנה.. מותר גם חדשות מפרגנות.. תהיה חיובי תצליח גם אתה
צריך את זה בחדשות דחוף! :)) שנוכל להתבטא מה חושבים על המצב בזמן אמת!
השידור בישראל זקוק לאינטראקציה…מעניין איך מווסתים את השיח האלים של כל הטרולים יש סינון לזה?