אינסטגרם משחררת עדכון ענק לאפליקציות ה-iOS והאנדרואיד שלה

בתוך כל התוהו ובוהו עם פייסבוק וטוויטר, אינסטגרם משחררת את העדכון הגדול ביותר שלה השנה.

מקור: צילום מסך

אינסטגרם שיחררה אתמול בלילה את עדכון אפליקציית ה-iOS הגדול והמשמעותי ביותר השנה. בגירסא החדשה ניתן למצוא שיפורים בחוויית שיתוף התמונות, לחצן צילום חדש ופיצ’רים רבים נוספים ששופרו או התווספו לגירסא הנוכחית (3.2 ב-iOS ו-3.3 לאנדרואיד).

אז מה חדש?

מצלמה מעוצבת מחדש – במקום אפליקציית המצלמה הרגילה של אינסטגרם, שנראתה דומה מאוד לאפליקציית המצלמה הרגילה של iOS, המצלמה בגירסא החדשה של האפליקצייה קיבלה מראה חדש ופרטי משלה לחוויית צילום התמונות. כפתור צילום בדמות לוגו כחול של החברה החליף את כפתור הצילום הישן באפליקציה, ולחצן מותאם אישית מופיע על מנת לפתוח את זרם התמונות אשר מראה את התמונות האחרונות שצילמתם.

אפקט Willow – נוסף אפקט תמונה אל האפליקצייה בשם Willow, אשר נותן לתמונה מראה מונוכרומי שונה וחדש.

שיפורים לאפקט הטשטוש Tilt Shift – בעבר, כאשר החלטתם להשתמש ב-Tilt Shift, גירסאת התמונה אשר הייתה יוצאת אחרי ביצוע האפקט הייתה מעוותת במקצת מבחינת הטשטוש, בניגוד לתצוגה המקדימה של התמונה. כעת, שיפורים משמעותיים בוצעו בפילטר כדי לשפר את האיכות והדיוק של הטשטוש, והתוצאה נראית היטב.

אינטגרציה עם פורסקוור – אינסטגרם חושפת כפתור של פורסקוור בדפי מיקום, כך שבעת חיטוט בתמונות של חברים אשר נמצאים במקום מסויים, ניתן להיכנס אל פרטי המקום ולראות מי מהחברים שלכם נמצאים שם.

עדכונים ושיפורים נוספים – הפיד של אינסטגרם מראה עכשיו תמונות גדולות יותר ועוצב מחדש בשפה פשוטה יותר למשתמש. הגלילה בפרופילי האינסטגרם של המשתמשים הפכה ל”אינסופית”, כמו גם בכל מקום שבו תיתקלו בתצוגת רשת של תמונות. כמו כן, ברגע שהחלטתם להפעיל אפקט על תמונה, העתק של התמונה המפולטרת יישלח באופן אוטומטי לאלבום האינסטגרם שלכם, במקום לזרם התמונות הרגיל שלכם במכשיר הנייד.

מלחמות עם טוויטר, שותפות עם פייסבוק

השבועות האחרונים היו לא קלים, בלשון המעטה, עבור אפליקציית שיתוף התמונות הפופולארית. המלחמה המתמשכת עם טוויטר אשר החלה כאשר אינסטגרם חסמה את התמיכה בכרטיסי טוויטר, כך שתצלומי אינסטגרם כבר לא מוצגים בתצוגה המקדימה כאשר אנשים מצייצים לינקים, והמשיכה בדיווחים על פיתוח אפליקצייה מתחרה, גם על ידי טוויטר.

גם ההצבעה המדוברת באתר פייסבוק, הסתיימה ללא מספיק מצביעים בכדי למנוע מהרשת החברתית אינטגרציה של מידע עם השותפות שלה, שכזכור אינסטגרם היא חלק מהן. משמעות הדבר היא שהחברה עלולה לסלול את דרכן של פרסומות אל אפליקציית אינסטגרם, מכיוון שהאחרונה תהיה מסוגלת להשתמש בנתונים של פייסבוק בכדי להפוך אותן לממוקדות משתמשים.

ניתן להוריד את הגירסא החדשה ל-iOS מה-Appstore ולאנדרואיד מחנות ה-Play כבר מעכשיו.

יש לכם מה להגיד על על הגירסאות החדשות של האפליקציה? נשמח אם תספרו לנו כאן למטה בתגובות.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: