Inst-Ore: לקנות מהאינסטגרם בשתי הקלקות [סטארטאפ]

החברה הישראלית מעוניינת לעזור למותגים להגיע ישירות אל הצרכנים, ומציעה פלטפורמה המאפשרת באמצעות 2 קליקים בלבד להוביל את המשתמש מחשבון האינסטגרם שלו לעמוד מכירה ייעודי.

מקור: Inst-Ore

מקור: Inst-Ore

עד כמה שאנחנו אוהבים את אינסטגרם, יש לאפליקציה בעיה אחת משמעותית מבחינת המשתמשים ומבחינת החברות המשתמשות בפלטפורמה כאמצעי פרסום: חיבור בין השניים. בעוד שהמשתמשים יכולים לצפות בפרטי לבוש, מסעדות ואפילו מכוניות פאר, על מנת לעודד אותם לבצע את הרכישה יהיה על המותגים להפנות את המשתמשים לאתרים חיצוניים, ובכך עלולים לאבד את המשיכה המיידית שיצרו באמצעות התמונה המושקעת.

חברת הסטארטאפ הישראלית Inst-Ore מעוניינת לגשר על הפער הקיים ולאפשר למשתמשים לבצע את הרכישה ברגע שהם רואים את המוצר שתפס את עיניהם, באמצעות מספר לחיצות בודדות. אז הכינו את הארנקים והיכונו למסע בזבוזים בחסות הרשת החברתית.

ממצים את הפונטציאל של הפלטפורמה

חברת הסטארטאפ הישראלית Inst-Ore זיהתה את הבעיה הקיימת עבור מותגים באינסטגרם: הם אינם מצליחים למכור את הסחורה אותם הם מציגים, לפחות לא בצורה ישירה. במידה והמשתמש נתקל במוצר שמוצא חן בעיניו בעמוד מסוים, יהיה עליו לצאת מהאפליקציה, לפתוח את הדפדפן, להיכנס לעמוד המותג או החנות ולהתחיל לשוטט בתקווה שאכן ימצא את הפריט שראה, בהנחה שגם החשק לרכוש אותו ישאר, כמובן.

הפלטפורמה אותה פיתחה החברה הישראלית מאפשרת למותגים לבצע את החיבור בינם לבין הרוכשים הפוטנציאלים, מבלי לשנות את הרגלי השימוש שלהם. כלומר, בפעם הבאה שנגלול את הפיד שלנו ונתקל בנעליים מעניינות, שמלה ייחודית או אפילו אביזר לבית, לא נצטרך לצאת מהרשת החברתית על מנת לרכוש אותם, לפחות לא באותה צורה מסורבלת הקיימת כיום.

בפועל, לאחר סימון תמונה כאהובה של אחד מהפריטים הללו, כל מה שנצטרך לעשות הוא להיכנס אל עמוד המותג באינסטגרם וללחוץ על הקישור המופיע ב-Bio שלו. לאחר מכן, נועבר אל אתר המכירה של החברה, ישירות אל עמוד המוצר אותו אהבנו ברשת החברתית. בשלב זה נוכל לקבל פרטים נוספים, לצפות בזוויות נוספות של הפריט וכמובן, נוכל לבצע את הרכישה המדוברת.

הפלטפורמה של החברה מציעה תמיכה במשתמשי המובייל כמו גם במשתמשי הווב, והיא נועדה לספק את היצר האימפולסיבי של המשתמשים לרכוש ברגע זה את מה שראו. כלומר, במידה וסימנו כמה פריטים כאהובים ולאחר מכן לחצנו על אתר הבית של המותג, נגיע אל עמוד המכירה של הפריט האחרון שסומן. עם זאת, כמובן שנוכל להמשיך לשוטט באתר ולמצוא מוצרים נוספים להוסיף לסל, במטרה לאבזר את ארון החורף או הקיץ שלנו.

מקור: Inst-Ore

מקור: Inst-Ore

לא רק שופינג

Inst-Ore (המבוטא כ-In Store) נוסדה על ידי נדב רביב ותמיר רחמים במרץ האחרון. הרעיון ״ישב״ לרביב בראש מאז שאינסטגרם פתחו את אפשרות הפרסום למותגים, לאור העובדה שהמוצר המוגמר לא הציע את חווית השימוש האידאלית לטעמו. החברה עובדת במודל Bootstrap ובשלב זה מתמקדת על מציאת שותפים ומותגים, וכבר יש מספר חנויות איתן עובדת בארץ ובחו”ל.

נכון להיום המשתמשים יכולים להתנסות עם הפלטפורמה של החברה בעמודי האינסטגרם של נעלי אברמייכלות אורבניות או אפילו של אתר התכנים PlayBuzz, על מנת לבצע רכישות או להגיע אל הכתבות הייעודיות.

המודל העסקי של החברה מבוסס על גביית עמלות בסכומים נמוכים עבור חיבור בין המשתמשים לפריטים השונים. בכל הנוגע לתהליך היישום של הטכנולוגיה בעמוד האינסטגרם של המותג, החברה מבהירה כי מדובר בטכנולוגיית ענן וגם הליך ההתקנה עבור המותגים הוא פשוט ומאפשר יישום מהיר וקל באמצעות מספר לחיצות בודדות.

Inst-Ore אינה לבד בזירה המנסה להפוך את אינסטגרם לפלטפורמת קניות ולעזור למותגים להרוויח מהתמונות השונות. עם זאת, היא מבהירה כי המטרה שלה היא לא להציק או להטריח את הצרכנים, אלא לעשות להם את החיים קלים עד כמה שאפשר. אלמנט זה מתבטא ביצירת תהליך רכישה פשוט עבור אותם צרכנים, כמו גם הגדלת הרווח מכמות העוקבים וההשקעה ברשת החברתית מצד המותג.

בנוסף, המטרה של החברה היא לא רק לאפשר לחנויות להציע מוצרים לרכישה, אלא להפוך את אינסטגרם להרבה יותר אינטראקטיבית ואינטואיטיבית. כך, במידה ולמותג מסוים אין חנות מקוונת או שהוא מעוניין בפרסום מעט שונה, ניתן יהיה להעביר את המשתמשים אל פוסט ייעודי בבלוג, סרטון יוטיוב או לכל לינק שרק יבחר.

כלומר, המותג הוא זה שקובע לאן הצרכן יגיע לאחר 2 הקלקות, בהתאם למוצר או האלמנט אותו הוא מנסה לקדם. כך לדוגמה, משתמש המפרסם תמונות של מאכלים שונים יוכל להפנות את המשתמשים לביקורת אודות המסעדות השונות, או לחילופין לעמוד המציג את המתכון למאכל האהוב.

וידאו: Inst-Ore

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: