גולדמן סאקס משקיעה 30 מיליון דולר ב-Innovid הישראלית

החברה הישראלית מפתחת פלטפורמה לפרסום בטלוויזיות החכמות שלנו; סך ההשקעות בה מאז הקמתה הגיע ל-80 מיליון דולר

מקור: Innovid

אינוביד הישראלית (Innovid), אשר פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשרדי פרסום לכלול מודעות וידאו אינטראקטיביות, הודיעה היום (ב׳) כי בנק ההשקעות הגדול גולדמן סאקס הצטרף כמשקיע לחברה עם השקעה בגובה 30 מיליון דולר. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה הגיע ל-80 מיליון דולר – לא כולל מימון חוב מבנק סיליקון ואלי ו-Triple Point Captial בסך 12.5 מיליון דולר.

פרסומות מותאמות אישית

Innovid פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת למשווקים לפרסם בפלטפורמות דיגיטליות חדשות כמו טלוויזיות חכמות וקונסולות, תוך כדי התבססות על כלי אנליטיקה מתקדמים ותובנות. בין היתר מאפשרת המערכת יכולות אינטראקטיביות כמו בחירה של המתרחש בפרסומת – כמו בפרק המדובר של ”מראה שחורה”.

כיום משתמשים בפלטפורמה שלה כמה מהמותגים הגדולים בעולם ביניהם לוריאל, דיסני, רד בול, טויוטה, Bank of America, מקדונלדס, חברת Campbell’s ועוד. במקביל, אינוביד עובדת בשיתף פעולה עם ספקי תוכן כמו playstation, Xbox Roku, Hulu,  Fox ואחרים במטרה “להמציא מחדש את חווית הפרסום לצרכנים” כפי שמכנים זאת בחברה.

על פי נתוני החברה, היא הגיעה ל-75 מיליון משקי בית בארצות הברית, והיא בעלת דריסת רגל הגדולה ביותר על פני מכשירי טלוויזיה וסטרימרים ועם תמיכה ב-Roku Amazon Fire, Apple TV, Samsung TV ועוד. עוד מתגאים בחברה שהיא אחראית על 1.5 מיליון שעות של וידאו מדי יום ושליש מכלל פרסומות הוידאו שמשודרות בה.

Innovid לא נמצאת לבד בשוק; מולה נמצאות 2 ענקיות כמו פייסבוק ודאבלקליק של גוגל. יתרה מכך, נשאלת השאלה האם צמיחתם של שירותי תוכן בתשלום כמו נטפליקס לא פוגעים במודל שלהם. בשיחה עם גיקטיים הסביר צביקה נטר, מנכ״ל ומייסד שותף, כי שוק הפרסום בטלויזיה (הרגילה) הוא שוק גלובלי של מעל ל-200 מיליארד דולר, שגם אם הוא יצטמצם בגלל שירותים כמו של נטפליקס הוא עדיין ישאר שוק עצום בגודלו. לכן, גם אם הסכום יקטן, עדיין מדובר על תקציבי ענק והזדמנות לגדילה של Innovid בפרסום בטלוויזיה החכמה.

Innovid נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וזק זיגדון. כיום מועסקים בחברה כ-220 עובדים מתוכם 75 במרכז הפיתוח שבתל אביב. היא מחזיקה במשרדים נוספים בניו יורק, שיקגו, סן פרנסיסקו, לוס אנג׳לס, לונדון, סידני וסינגפור. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי Private Capital Investing, זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס. ב-2017 רכשה Innovid את חברת Taykey הישראלית גם כן, שפיתחה טכנולוגיה להתאמה של פרסום לטרנדים ברשתות חברתיות וברשת. המימון האחרון ישמש את החברה להשקעה בשני תחומים: הראשון, התרחבות גלובלית בכל הקשור לאנשים, תשתיות ומכירות. כמו כן, הוא יסייע להם להשקיע בתחום הטלוויזיות החכמות שגדל דרמטית בשנה האחרונה.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

2 תגובות על "גולדמן סאקס משקיעה 30 מיליון דולר ב-Innovid הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד
Guest

נשמע לי קצת חוצפה גם לשלם לנטפליקס וגם לקבל פרסומות

שתיים
Guest

כי אתה ישראלי.
wake up

wpDiscuz

תגיות לכתבה: