פחות משנה מהסבב הקודם Innovid הישראלית מגייסת 27.5 מיליון דולר

החברה הישראלית מאפשרת להרחיב את מודעות הפרסומות מהטלוויזיה אל המובייל, על ידי שילוב המשתמש בחוויה והפיכתן לאינטראקטיביות הרבה יותר

ad1

דוגמא לפרסומת של Disney Tomorrowland, מקור: Innovid

אינוביד הישראלית (Innovid), אשר פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשרדי פרסום לכלול מודעות וידאו אינטראקטיביות, מודיעה היום (ה׳) על השלמת סבב גיוס חמישי בהיקף 27.5 מיליון דולר בהובלת New Spring Captial. סבב הגיוס הנוכחי מגיע פחות משנה לאחר הסבב האחרון שהושלם בחודש מרץ 2015, אז גייסה החברה כ-10 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי המשיכו המשקיעות הותיקות בחברה: קרן סקויה ישראל, Genesis Partners, Cisco Ventures ו-T-Venture.

הסבב האחרון משלב בתוכו גם מימון חוב מבנק סיליקון ואלי ו-Triple Point Captial בסך 12.5 מיליון דולר. כאמור, מדובר בסבב הגיוס החמישי של החברה מאז הקמתה בשנת 2007, המעמיד את סך גיוסיה עד כה על 52.6 מיליון דולר (לא כולל מימון החוב בסך 12.5 מיליון דולר, עימו היקף הגיוסים מסתכם ב-65 מיליון דולר).

פרסומות מותאמות אישית

הפלטפורמה שמפתחת Innovid מאפשרת למשרדי פרסום שעובדים עבור מותגים ומשווקים לכלול מודעות וידאו אינטראקטיביות לטלוויזיות, מחשבים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים ועוד. המודעות יכולות לכלול אלמנטים אינטראקטיביים כגון משחקים, תחרויות, אפליקציות חברתיות וחיבורים למסחר אלקטרוני. מוצר הדגל של החברה, ה-iRoll, הוא כלי המאפשר למשרדי הפרסום להפוך את הפרסומות שלהם לאינטראקטיביות. בעזרת ה-iRoll, המפרסמים יכולים גם למדוד את הפרסומות שלהם בעזרת כלי המונטיזיציה שמוטמעים במוצר. הפלטפורמה אשר נתמכת בדסקטופ, מובייל וטלוויזיה, מציעה לוח בקרה המאפשר מעקב אחר קמפיינים שבוצעו, כולל פילוח ונתונים דמוגרפים של קהל היעד.

כיום פתרונותיה של החברה משרתים למעלה מ-220 מפרסמים ומותגים ברשימת Fortune 1000, בהם Best Buy, Procter & Gamble ו-Walmart, ומאפשרים לאותן חברות ליצור, לטרגט ולמדוד את השפעות הפרסום שמבצעות דרך וידאו.

חברת Innovid נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וזק זיגדון. החברה מחזיקה 8 משרדים ברחבי העולם: בשיקאגו, סן פרנסיסקו, לוס אנג׳לס, מלבורן, סידני, פריז לונדון ומחזיקה מרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ-70 עובדים, כשסך העובדים בחברה עומד על 200. סבב הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להרחבת בסיס העובדים שלה בשווקים העיקריים בהם היא פועלת ובמטרה להמשיך להשקיע במוצרים חדשים. אגב, בחודש נובמבר האחרון התברגה חברת Innovid ברשימת 50 מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם בתחום הפרסום והתקשורת, רשימה שנבחרה על ידי חברת התקשורת Advertising Age.

צביקה נטר מנכ”ל, ואחד המייסדים של החברה התייחס לגיוס ואמר: ״אנו שמחים לנוכח ההשקעה הזו שתאפשר לנו להגדיל אף יותר את היקף פיתוח המוצר והמכירות שלנו בשוק הפרסום בווידאו ובטלוויזיה אשר מתפתח במהירות. רוב טכנולוגיות הפרסום בווידאו נמצאות בבעלות חברות המדיה כדוגמת גוגל ופייסבוק. Innovid היא בין החברות היחידות המציעות טכנולוגיית פרסום מתקדמת בווידאו ללא כל קשר למדיה ובכך שומרת על ניטרליות ושקיפות גבוהה יותר בעולם האפור של מדיה דיגיטלית. מסיבה זו, המפרסמים הגדולים בעולם מעדיפים לרכוש את הטכנולוגיה מאיתנו ואת המדיה מאחרים״.

וידאו: דוגמא לקמפיין – Innovid iRoll French Connection

 

 

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: