אינוביד הישראלית מגייסת 9.5 מליון דולר [גיוס]

הסטארטאפ Innovid משלים גיוס של 9.5 מליון דולר בהובלתה של קרן סקויה

מקור: יח"צ

הסטארטאפ הישראלי Innovid, העוסק בפרסום תכני וידאו באינטרנט השלים סבב גיוס של 9.5 מליון דולר שהובל על ידי סקויה קפיטל (Sequia Capital) בשיתוף עם ג’נסיס פרטנרס (Genesis Partners) ו-T-Venture.

כחלק מסבב הגיוס, גילי רענן מסקויה קפיטל יחבור לדירקטוריון הסטארטאפ. השקעה זאת מביאה את סך התקציב של Innovid לסכום של 17 מליון דולר.

פרסום דיגיטלי

Innovid נוסדה ב-2007 על ידי צביקה נטר וטל חלוזין כשמטרתה הייתה לקחת את קונספט פרסומות הוידאו צעד נוסף, בכך שיערבו בהן את המשתמשים. היא פיתחה מוצר בשם iRoll המאפשר למפרסמים להפוך את הפרסומות לאינטרקטיביות ומעודד מעורבות מצד המשתמשים. בזמן צפייה בפרסומת, באפשרותם ללחוץ על המותג המופיע ולקבל יותר מידע – ישירות בתוך הסרטון.

במקום להציג למשתמש פרסומת של כמה שניות אותה הוא יכול לשכוח, בעזרת iRoll הוא יכול להשיג את כל המידע המבוקש, כולל נקודות מכירה, אמצעי תקשורת, קישור לדף הפייסבוק ועוד – בלחיצת כפתור. המידע מופיע ישירות בתוך הסרטון והמשתמש אינו צריך להכנס לדף חדש על מנת לקבל את המידע.

72 אחוזים מפרסומות הוידאו בארצות הברית כבר משתמשות במוצר וכיום אפשר למצוא כ-160 קמפיינים שרצים בטכנולוגיה זו. לטענת החברה, הגיוס יעזור לה למקד את כוחותיה בפיתוח המוצר, כמו כן בהתרחבות גלובלית והצעת המוצר למדינות נוספות מלבד ארצות הברית.

בנוסף ל-iRoll, החברה מציעה שרת מודעות (AdServer) ופלטפורמת ניתוח (Analytics) עבור המפרסמים, כך שיוכלו לעקוב מהי רמת החשיפה למוצר שלהם, כמה הגולשים מתעניינים בו ואת כמות המעורבות שמשקיעים בפרסומת. מטרת החברה היא לתת למפרסמים כלי יעיל יותר שיגרום להם להבין למה המשתמשים מגיבים יותר ולמה פחות.

מתרגשים לקראת צמיחה

בהודעה לעיתונות שפרסמה Innovid מוקדם יותר היום, צביקה נטר, מנכ”ל ומייסד שותף בחברה כתב כי החברה הפכה במהירות לפטפורמה פופולארית בקרב מותגים, סוכנויות ומפרסמים ויותר מהם בוחרים להשתמש בה. הוא מוסיף כי העובדה שסקויה נהפכה לשותפה העסקית, תאפשר ל-Innovid להתרחב בשוק העולמי ולהביא את מוצריה לעוד משווקים.

גילי רענן, ,שותף כללי בסקויה קפיטל יצטרף לדירקטוריון החברה, הסביר כי הצמיחה בצריכת וידאו מקוונת כיום מדהימה וממשיכה לעלות. “סקויה קפיטל זיהתה את Innovid ואת הטכנולוגיה שפיתחה כמובילה בתחום הפרסום והיא מצפה לעזור לה בבניית החברה ובהתרחבותה הגלובלית”.

וידאו: iRoll

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: