Innovid הישראלית מגייסת 11 מיליון דולרים [גיוס]

הסטארטאפ הישראלי המפתח טכנולוגיה להעברת מודעות פרסום על גבי מגוון מכשירים, יביא את הטכנולוגיה שלו למגוון מכשירים

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית אינוביד (Innovid) , אשר מפתחת פלטפורמה טכנולוגית להטמעת פרסומות בתכני וידאו, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 11 מיליון דולרים. בסבב הגיוס השתתפו המשקיעים הקיימים בחברה – קרן הון הסיכון סקויה קפיטל, ג’נסיס פרטנרס ודויטשה טלקום, אליהם הצטרפה חברת ההשקעות וינטג’ כשותפה לסבב הגיוס הנוכחי.

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה, לאחר שבסבב הגיוס הראשון שלה קיבלה 3 מיליון דולרים מג’נסיס פרטנרס, 4.1 מיליון דולרים בסבב ה-Venture מג’נסיס פרטנרס ודויטשה טלקום ו-9.5 מיליון דולרים בסבב הגיוס השני של החברה מסקויה קפיטל, ג’נסיס פרטנרס ודויטשה טלקום. על פי החברה, הכסף ישמש לצורך המשך הצמיחה הגלובאלית שלה והפיכת הטכנולוגיה שמפתחת החברה לנגישה במכשירים רבים ככל האפשר. בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות מוכרות כגון טויטה, ניסאן, קרייזלר, סוני, איביי, טי מובייל ועוד. הצמיחה המהירה של החברה מתבטאת בגידול בהכנסות של 450 אחוזים משנה לשנה.

הכללת מודעות פרסום על מגוון מכשירים

הפלטפורמה שמפתחת אינוביד מאפשרת למשרדי פרסום שעובדים עבור מותגים ומשווקים לכלול מודעות וידאו אינטראקטיביות על שלל מוצרים, כגון טלוויזיות, מחשבים ניידים וגאדג’טים אחרים. המודעות יכולות לכלול אלמנטים אינטראקטיביים כגון משחקים, תחרויות, אפליקציות חברתיות וחיבורים למסחר אלקטרוני. מוצר הדגל של החברה, ה-iRoll, הוא כלי המאפשר למשרדי הפרסום להפוך את הפרסומות שלהם לאינטראקטיביות. בעזרת ה-iRoll, המפרסמים יכולים בנוסף למדוד את הפרסומות שלהם בעזרת כלי המונטיזיציה שמוטמעים במוצר.

צביקה נטר, מנכ”ל החברה, מספר כי העבודה עם קונסולת וטלוויזיות היא מורכבת מכיוון שרבים מהמכשירים הללו משתמשים בטכנולוגיות קנייניות. מעבר לכך, פרסום וידאו אינטראקטיבי בטלוויזיה הוא שוק שנמצא בתחילת דרכו בחיתוליו והמגמה הגוברת לשיתוף וידאו בין טלוויזיות ומכשירים אחרים משנה את הדינמיקה של פירסום בוידאו. “התפקיד שלנו הוא לחבר את הציבור בכדי שנוכל לשלוח את המודעה מטעם סוכנות הפירסם אל מכשירים ספציפיים”

חברת Innovid הוקמה בשנת 2007 על ידי המייסדים צביקה נטר, טל חלוזין וזק זיגדון. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, מתוכם כ-40 במשרדי החברה בישראל ובחודשים האחרונים פתחה Innovid משרדים נוספים בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה אשר הרחיבו את הזרוע השיווקית של החברה.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "Innovid הישראלית מגייסת 11 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Michael Arenzon
Guest

מזל טוב לשכנים מקומה מעל :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: