Inneractive הישראלית מגייסת 6 מיליון דולרים [גיוס]

אינראקטיב הישראלית, המציעה למפתחים מערכת פרסום לאפליקציות שפיתחו, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 6 מיליון דולרים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית אינראקטיב (Inneractive), העומדת מאחורי פיתוח מערכת פרסום המיועדת למפתחי אפליקציות, מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 6 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו המשקיעים הקיימים בחברה, Evergreen, ביחד עם משקיעה חדשה: Kreos Capital.

עד היום הושקעו באינראקטיב 8.5 מיליון דולרים מ-Evergreen ביחד עם מספר אנג’לים, הכוללים את עידן עופר, אהוד הילמן ואנדי פרוצ’ר, שהשקיע בעבר גם בחברת Shaker. הגיוס הנוכחי מציב את סך הכספים שהושקעו בחברה על 14.5 מיליון דולרים.

פלטפורמה מתפתחת

המוצר של אינראקטיב מציע למפתחי אפליקציות מערכת פרסום ייעודית, בעזרתה יוכלו למצוא את המודל העסקי שיאפשר להם להרוויח כמה שיותר מפרסום באפליקציה שלהם. באמצעות הטמעת SDK, יכולים המפתחים לערוך מכרזים בין מפרסמים ותגמולים שונים, וכך למעשה לבחור את הרווחיים ביותר עבורם ולהציג אותם למשתמשי האפליקציה.

כך למעשה, יכולים מותגים, יצרני מכשירים, ספקים סלולריים וכמובן המפתחים להשיק את שירות המודעות האישי שלהם, המופעל על ידי החברה הישראלית. היא זו שמבצעת את “העבודה השחורה” מאחורי הקלעים הכוללת אינטגרציה עם רשתות הפרסום, ואף מציעה מערכת סליקה משלה. החברה תומכת במגוון הפלטפורמות הסלולריות הקיימות כיום בשוק, הכוללות את iOS, אנדרואיד ו-Windows Phone.

נכון להיום, החברה עובדת עם למעלה מ-120 חברות פרסום שונות, הכוללות שמות גדולים וידועים כגון Inmobi, Xad, Appnexus, Lifestreet, Matomi וחברות פרסום נוספות, ב-200 מדינות מרחבי העולם. בנוסף, החברה מריצה גם רשת פרסום משלה, בשם Inneractive360.

ממשיכה להתרחב

אינראקטיב מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להרחיב את משרדיה מעבר לים, עם התמקדות בפיתוח החטיבה האמריקאית שלה. במסגרת פעולות אלה, היא מתכננת לגייס עובדים לצוותי המכירות, השיווק והפיתוח. בנוסף, החברה מעוניינת להרחיב את הפלטפורמה שלה על מנת להציע למפתחים פתרון מלאה למוניטיזציה של המוצר, שיאפשר להם להרוויח מהיצירות שלהם בהשקעה מינימלית.

זיו אלול, מייסד-שותף ומנכ”ל אינראקטיב הסביר כי החברה מתרגשת לקבל את הבעת האמון ממשקיעיה, כאשר הסכום הנוכחי יעזור להאיץ את תוכניותיה להכנס גם לתחום הפרסום בוידאו.

אינראקטיב נוסדה ב-2007 על ידי עופר יהודאי וזיו אלול ונכון להיום מעסיקה כ-70 עובדים המפוזרים בחמישה משרדים שמחזיקה ברחבי העולם, הכוללים לצד המשרד הישראלי גם משרדים בארצות הברית ובאירופה. החברה מתכננת לפתוח בקרוב משרדים גם בסינגפור ובמומבאי.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Inneractive הישראלית מגייסת 6 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יניב
Guest

יופי של רעיון! מברוכ

אמיר
Guest

כן, רעיון חדש לגמרי. מעולם לא היה דבר כזה. מברוכ, סחטיין, ועלא כייפק.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: