הגרפיקה היתה על הקיר: הצצה למשרדים של Inneractive [תמונות]

יצאנו לבקר במשרדי חברת Inneractive בפתח תקווה וזכינו להחשף לגרפיקה מדהימה, משרדים מוארים ומרפסת רחבת ידיים. ויש גם הפתעה בסוף, אל תפספסו

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

כבר עם הכניסה למשרדי Inneractive בפתח תקווה מקבלת את פנייך הקבלה המוארת ופינת ישיבה מקסימה עם גרפיטי על הקיר, סימן לבאות. עוד לא הספקתי להתיישב וכבר המסדרון בעל הקירות השקופים מוביל לאופן ספייס העצום והצבעוני. אני כבר בפנים, ואתם?

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

תפסו לי את הפינה: רונה עינת (שמאלית), מנהלת לקוחות ונעה יערי (ימנית), מנהלת צוות לקוחות אסטרטגיים.

צילום: גיקטיים inneractive

צילום: גיקטיים

תכירו את אינראקטיב (Inneractive), שהוקמה בשנת 2007 ומפתחת טכנולוגיות מתקדמות לפרסום במובייל. בין היתר, החברה מחזיקה את הבורסה העצמאית (Exchange) למסחר בשטחי פרסום. בבורסה נסחרות פרסומות המשולבות בפלטפורמות מגוונות בהן Video ו-Native. החברה מעסיקה כ-80 עובדים ונמצאת במגמת גידול. המשרד הראשי של החברה ממוקם בקרית אריה בפתח תקווה. בנוסף, למשרדי החברה בישראל, תוכלו למצוא משרדים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון. בשנת 2016 יפתח סניף נוסף של החברה בבייג’ינג.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

על משימת עיצוב המשרד היו אמונים בראש ובראשונה עובדי החברה. לבניית קונספט העיצוב, נבחרה קבוצה של עובדים מכל מחלקות החברה אשר חולקו לקבוצות עבודה והיו אחראיים על קונספט של חלל מסוים. לאחר סיום בניית הרעיון העיצובי, צורפה מעצבת קירות, אורלי רונן, מחברת “Wallis”, שעיצבה את הקירות בהתאם. כל הריהוט במשרד נבחר על ידי המעצבת הגרפית של החברה שהובילה את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. מעל כל אלה עומד אדריכל המשרד, מעוז פרייס, מפרייס אדריכלים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

ריהוט שיקי: כורסת הג’ינס באחד מחדרי הישיבות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המטרה הכללית בעיצוב המשרד היתה העברת מסרים טכנולוגיים וערכי החברה דרך הקירות אל העובדים והלקוחות תוך שמירת השפה הגרפית של המותג. כך נצבעו המטבח והמרפסת בצבעי הלוגו.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

האופן ספייס העצום שנמצא במרכז המשרדים זכה להשקעה גדולה באקוסטיקה כדי לתת תחושה נעימה יותר לעובדים. כאן לא תמצאו קירות לבנים – קיר אחד עם בניינים, השני עם טוסטוס וחותמת של תל אביב. העיקר שלא יהיה משעמם בעין.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אם העובדים ירצו “להסתגר” לשיחה אינטימית, הם יוכלו לעשות זאת באחד מהתאים המקסימים בעלי הסלוגנים, הצמודים לאופן ספייס.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אופן ספייס נוסף הינו של צוות הפיתוח שגם הוא זכה לטאץ’ על הקירות והפעם בסימן של גיבורי-על. פותרי הבאגים הם הסופרמן של החברה, לא כך?

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

נתפסו בעודן מצילות את העולם: מיכל יניב (שמאלית), תמיכה טכנית ללקוחות מימין ויערה שוהם (ימנית) תמיכה טכנית ללקוחות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

חדרי הישיבות הציבוריים קיבלו נושא של כלי תחבורה ועוצבו בהתאם: חדר ישיבות קטן נקרא כדור פורח, חדר ישיבות המנכ”ל נבחר להיות “יאכטה” וחדר הישיבות המרכזי הינו מטוס.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

בקרוב ייתלו בחלונות שמעל כל מדינה שעונים שמסמלים את השעה במדינה בה נמצא המשרד של החברה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

האזור הכי שווה במשרד הוא המרפסת רחבת הידיים. החברה משתפת כי אחת הסיבות המרכזיות לבחירת המשרדים היתה המרפסת הגדולה המשקיפה על כל אזור תל אביב. במרפסת מתקיימות החגיגות של המשרד בהן Happy Hours, מסיבות חברה ואירועי לקוחות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המטבח, הצמוד למרפסת, נתפס כאזור הפופולארי במשרד. המטבח, שכולל פינוקים בהם ירקות ופירות, גבינות ומתוקים, כריכים ועוד, מגיע לתפוסה מלאה בצהריים כשפעם בשבוע מוזמנת פיצה לכל הנשארים בשעות הערב.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

בחברה היו שמחים להוסיף עוד שולחנות לאכילה במרפסת. בימים יפים השולחן הגדול שבחוץ מתמלא מהר. בנוסף, הם מספרים כי הם עדיין משדרגים את חדר ה-“training” שהוא גם חדר המשחקים והמנוחה, וכתוצאה מכך, הוא גם הכי מזמין וצבעוני.

מרוצים גם בלי שדרוג: משמאל: אדם אגסי, מנהל מכירות ופיתוח עסקי. במרכז: שלום מיכאלי, מנהל צוות מכירות ופיתוח עסקי ומימין, אסף זיו רון, מנהל לקוחות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

לוקחים את זה בקלות: יובל אורנר (שמאלי), מנהל מוצר מימין גיא יוחננוף (ימני), מנהל מכירות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

ונסיים בפרגון של החבר’ה למשרדים של Wix, שלדעתם משדרים פאן עם קו נקי מאוד בעיצוב (אגב, גם שם ביקרנו אם בא לכם להציץ).

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

הפעם יש לנו הפתעה, כדי שתרגישו את האווירה במשרד בו ביקרנו הבאנו לכם גם וידאו קצר:

>  למדורים נוספים של “הצצה למשרדים”

מדור הצצה למשרדים הוא חלק ממוצר הכלול ב-Geektime Insider, למידע נוסף

רעות שכטר

מאופיינת ב”חיוך יופלה” (אני באמת לא מצליחה להשתלט עליו) ולפעמים מרגישה שההיפרקטיביות שלי הופכת אותי לטז, השד הטזמני (אבל במובן החיובי של המילה). אוהבת מוזיקה, ריקוד, כתיבה,Fashionista ובלוגרית אופנה בזמני הפנוי. בתהליך טרנספורמציה לגיקית במשרד, ללא הצלחה רבה עד כה.

הגב

5 תגובות על "הגרפיקה היתה על הקיר: הצצה למשרדים של Inneractive [תמונות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
kuku
Guest

למה כל הסטארטאפים שלא מייצרים שום דבר שימושי (מודעות, קמפיינים, הורדות…) נראות אותו הדבר???!!!

מתכנת
Guest

ממש עצוב שהמגמה היא Open-space, ככה אתה באמת מרגיש כמו הקופאית בסופר.

plus972
Guest

לאחרונה חברות התחילו להבין שיש להשקיע בתנאים ובאווירה שיוצרים לעובדים, כמעט כמו שמשקיעים בלקוחות, ולעיתים אפילו יותר.
ניתן לראות את זה במשרדי גוגל, פייסבוק, ושאר חברות הענק. באיזשהו מקום, מקום העבודה מראה על החברה עצמה, ויפה שגם Inneractive הבינו את זה. בהחלט מרשים, סחטיין!

null reference
Guest

מושיבים את כל המתכנתים באופן ספייס רועש עם אפס פרטיות/יכולת להתרכז העיקר שיש להם ציורים על הקיר בשביל “האווירה”.

plus972
Guest

נכון. לא השקיעו במשרד לכל אחד. מה לעשות, זה עולה “קצת” יותר.
החוכמה היא לקחת את העובדה שיש אופן-ספייס ולא משרדים לכיוון חיובי, למנף את זה, ולהתמקד ביתרונות ולא בחסרונות.
לגבי זה שעדיף משרדים? אני לא חושב שיש מישהו שחושב אחרת.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: