חברת Inflowz מגייסת 3.5 מיליון דולר כדי להכניס בינה מלאכותית לתהליכי המכירות של ארגונים

החברה הישראלית מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לשיפור תהליכי המכירות של ארגונים

מקור: Inflowz

חברות רבות שמעסיקות צוותי מכירות מתעסקות בשאלות כמו “מה גורם לדרך מכירה אחת להצליח יותר מהשנייה?”, “איך אפשר שצוות מכירות אחד יהיה מצליח כמו צוות אחר”. חברת Inflowz (אינפלואוז) הישראלית, שמפתחת טכנולוגיית בינה מלאכותית לשיפור תהליכי המכירות של ארגונים, הודיעה היום (ד’) כי השלימה סבב סיד בגובה 3.5 מיליון דולר מ-Glilot Capital Partners.

הזרקה של AI במערכות ה-CRM

טכנולוגית הבינה המלאכותית שמפתחת Inflowz עוזרת למנהלי מכירות לייעל את תהליך המכירות בחברה. היום, אין דרך אפקטיבית להבין איך תהליך המכירה עובד בפועל וכתוצאה מכך לחברות אין גם דרך שיטתית לעשות אנליזה לביצועים שלהן. חברות בדרך כלל בודקות באופן ידני את החריגות מהתהליך, מנתחות אותן ומעדכנות את המדריך לאיש המכירות (playbook) שלהן בהתאם.

הטכנולוגיה של Inflowz מבוססת על שלושה יסודות המאפשרים לפשט את התהליך כולו: CRM Hygiene, Process Socring והמלצות מותאמות. על ידי מעקב אחר כל השלבים במסלול הלקוח בדרך למכירה, וקיבוץ כל המידע בצורה מאורגנת על בסיס פעולותיהם של אנשי המכירות בתהליך (clustering), טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Inflowz מסוגלת לייצר תצוגה חזותית קלה להבנה של המסלולים השונים, ולהציג בפני אנשי מכירות המלצות דינמיות על איך לייעל את תהליך המכירה עבור כל הזדמנות בכל עת.

מקור: Inflowz

Inflowz היא חברה צעירה שנוסדה השנה (2017) על ידי אבינועם נובוגרוצקי, רחל חיים ואורי רוניגר. לפני שהקים את Inflowz, ייסד נובוגרוצקי את Clarizen, שפיתחה פלטפורמה לניהול פרויקטים בענן, והוביל אותה כמנכ”ל במשך 10 שנים. גם חיים וגם רוניגר הם יוצאי Clarizen. את סבב הגיוס הסיד של החברה הובילה קרן Glilot Capital Partners. במשרדי Inflowz שבתל אביב מועסקים 10 עובדים.

בהתייחסו לגיוס מסר אבינועם נובוגרוצקי, מנכ”ל Inflowz: “יישום הבינה המלאכותית, כחלק מפעילות החברה, הופך להיות חשוב יותר ויותר. כאשר חברות מתנסות ולומדות יותר על ההשפעה שיש לבינה מלאכותית על התייעלות התהליכים השונים שלהן, הן יבקשו ליישם את זה כמעט בכל מחלקה בארגון שלהם – במיוחד מכירות. אנחנו רוצים להפוך להיות שירות האופטימיזציה המבוסס בינה המלאכותית עבור חברות אלו, ולעזור להן לבנות תהליכי מכירה מנצחים”.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

5 Comments on "חברת Inflowz מגייסת 3.5 מיליון דולר כדי להכניס בינה מלאכותית לתהליכי המכירות של ארגונים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
משתמש אובונטו
Guest
משתמש אובונטו

לפני שבוע היתה פה כתבת גיוס על חברה שעושה אותו דבר. סה”כ 270 חברות סייבר שמאתרות מזיקים באמצעות עלק AI (שם מכובס לפונקציות של הסתברות) ועוד איזה 100 חברות שעושות אותו דבר למכירות. הטרנד הזה מתחיל לשעמם.

kkkkkk
Guest

אובונטו זה טוב

תומר
Guest

כשחושבים על זה, לא התקדמנו הרבה מהקוף

משקיף מהצד
Guest

כאיש מכירות ותיק ומנוסה וגם מומחה לבינה מלאכותית אני יודע שתהליך הקניה הוא ריגשי ולא ניתן להכנה על ידי מערכת בינה מלאכותית

HAL9000
Guest

כנראה שאינך יודע מהי שאיפת הישגי הבינה “המלאכותית” (לא בטעות הוספתי מרכאות). אם יש לך את הכלים המתאימים – אפשר לנתח הכל…
בסופו של יום, בינה היא בינה היא בינה… ודרך ההגעה אליה או פיתוחה אינו משנה דבר בפועל (באופן תיאורטי).

wpDiscuz

תגיות לכתבה: