Remarkety: פעילות שיווקית אוטומטית גם לעסקים בינונים וקטנים [סטארטאפ]

סטארטאפ ישראלי חדש מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לבצע פעילות שיווקית ללקוחות קיימים בחברה באופן אוטומטי. קוראי גיקטיים יהנו מחודשיים חינם של התנסות במערכת.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

בעלי עסקים רבים מרגישים כי יש פוטנציאל רב בלקוחות הקיימים שלהם לצורך מינוף והגדלת ההכנסות, אך רובם לא מסוגלים לממש את הפוטנציאל הזה. אתרים כמו Amazon, e-Bay ואתרי מסחר אחרים אמנם מחזיקים צוותים גדולים של אנשי שיווק שאחראים לשלוח מיילים בתקופות זמן חוזרות ללקוחות קיימים ובכך להחזיר את חלקם, אך לבעלי החנויות הקטנות אין את הזמן או את המשאבים לעשות זאת.

פעילות שיווקית ללקוחות קיימים

את הבעיה הזו מגיעה לפתור חברת Remarkety, אשר פיתחה שירות מקוון שלמעשה מנתח באופן רציף את נתוני החנות ומוצא הזדמנויות עסקיות חדשות בתוך הנתונים. בהתבסס על הניתוח הזה, ועל מידע מצטבר של כל החנויות האחרות לגבי אילו סוגי פעילויות שיווקיות עובדות ואילו פחות, הפלטפורמה ממליצה לבעל החנות על הפעילויות השיווקיות שצפויות להביא את ההכנסות המירביות, וכן שינויים וכיוונונים לשיפור הפעילויות שכבר מופעלות בתוך החנות.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

בעקבות הלקוחות הרדומים

דוגמא אחת טובה היא הפעלת לקוחות רדומים. הפלטפורמה מסוגלת להציע למשל לבעל החנות להפעיל קמפיין מסויים עבור לקוחות אשר קנו בחנות, אבל לא קנו עוד משהו כבר 90 ימים, לצורך העניין. בעל החנות יכול לראות קמפיינים שרצים אצל חנויות אחרות ומה התוצאות שלהן, ולהסתכל במבט עליו על ROI צפוי כתוצאה מהפעלת קמפיינים מסויימים, ועל ההגדלה בהכנסות החנות כתוצאה מהפעלתם. כל המידע נאסף על ידי Remarkety באופן אוטומטי וללא התערבות המשתמש, אשר רק צריך לאשר את הפעלתם של קמפיינים מסויימים.

“לקוח שקנה מוצר לפני 7 ימים עדיין מרגיש איזשהי שייכות לחנות, ולכן סביר להניח שיפתח מייל רלוונטי” מספר לי צביקה זיו, מנכ”ל החברה. “כאשר אתם רוכשים מוצר מסויים באמזון, יש קמפיינים שיווקיים שמגיעים אליכם לאחר תקופות מסויימות של זמן, ואתם מקבלים מיילים אודות מוצרים משלימים, מוצרים דומים, תודה שקנית, תזכורות על פריטים שיש אצלכם בעגלה וכו’. עבור בעלי עסקים קטנים להרכיב מנוע כזה זה עניין נורא מסובך הדורש פרט ליכולות כספיות גם ידע שיווקי, כגון לאילו לקוחות לשלוח את המיילים ומתי.”

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

Remarkety נוסדה בשנת 2009 בשם Interamind אשר פיתחה ומכרה תוספים בתחום השיווק החכם עבור VirtueMart, אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הנפוצות ביותר בשוק. לאחר שהתוספים הללו הפכו להיות פופולריים והותקנו על גבי אלפי חנויות ב-60 מדינות, ראו בחברה את הבעיה המשותפת של בעלי העסקים הקטנים אשר לא מצליחים לממש את הפוטנציאל השיווקי שלהם מלקוחות קיימים. עד כה, נרשמו ל-Remarkety כ-250 חנויות.

על פי זיו, החברה עובדת במודל Bootstraping כאשר פרט לגיוס סיד לפני כשנה בגובה 150 אלף דולרים משני משקיעים פרטיים הפעילים בתחום ההיי-טק בארץ ובחו”ל, רוב המימון מגיע מהמייסדים עצמם. המודל העסקי של Remarkety מבוסס על תשלום חודשי בהתאם לגודל החנות, אך על פי זיו עדיין נמוך בצורה משמעותית מאתרים מתחרים כגון Infusionsoft. זיו סיפר כי החברה גם עומדת בפני השלמת סבב גיוס נוסף בגובה 250 אלף דולרים ממשקיע נוסף.

“אנחנו פועלים תחת האמונה שבעל חנות שיראה מדי חודש מחדש שהשירות מייצר לו כסף ועסקאות חדשות מלקוחות קיימים, ישלם בשמחה את התשלום החודשי הנמוך. לכן, אנו מאפשרים לבעלי החנויות להתחבר לשירות למשך חודש ללא תשלום, ומראים לבעל החנות בכל רגע ורגע את ההכנסות שהפעילויות השיווקיות ייצרו לו עד כה.”

רוצים לנסות את המערכת של Remarkety? מעבר לחודש חינם שמוצע ללקוחות חדשים, קוראי גיקטיים יקבלו חודש נוסף במתנה. כל מה שעליכם לעשות הוא להירשם לאתר, ולאחר חודש ההתנסות בחינם להקליד את הקוד ‘geektimespecial’ בעת ההרשמה, בהצלחה!

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

6 תגובות על "Remarkety: פעילות שיווקית אוטומטית גם לעסקים בינונים וקטנים [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יניב
Guest

נראה מבטיח מאד. זה בטוח יעיל יותר משליחה לש ניוזלטרים שעולים הרבה ואחוז הפתיחה נמוך. האם אפשר לחבר לכל חנות?

ליאת שליו
Guest

אוטומציה לפעילות שיווקית שוטפת חוסכת המון זמן וכסף לעסקים קטנים וגדולים כאחד. אמזון וחברות גדולות אחרות עושות את זה כבר המון זמן ועכשיו גם הקטנים רוצים… מגניב!

dan
Guest

מגניב ביותר!
רעיון מעולה ומביא ערך ללקוחות. אין לי חנות אינטרנטית בשביל זה אבל אם הייתה לי בטוח שהייתי משתמש.
בהצלחה חברה, נראה מבטיח מאוד!

קובי
Guest

יש לי אתר מג’נטו בעברית. התחברתי לשרות תוך 10 דקות. נראה פשוט ויעיל. נראה איך זה עובד…

שלומי ירון
Guest

אני הורדתי את המוצר והוא ממש עובד! הצלחתי לעשות עוד כסף ואני מבין שיש מודולים נוספים שעליי לקנות, בהחלט אשקול ברצינות אם זה ימשיך לעבוד

גדי קינן
Guest

שרות מדהים, חבל שלא התחברתי אליו מזמן. חוסך זמן וכסף ועושה לבעל חנות אונליין עבודה קלה בשיווק ובהחזרת לקוחות קיימים. כל הכבוד!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: