וורנר מיוזיק רוכשת סטארטאפ ישראלי בעשרות מיליוני דולרים

הסטארטאפ הישראלי IMGN יצטרף לאחד מהלייבלים הגדולים בעולם המוסיקה, לאחר שעל פי הדיווחים, כשלו המגעים לרכישה על ידי מפתחת טיקטוק

צילום מסך

Warner Music, אחת מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, הודיעה בסוף השבוע על רכישת הסטארטאפ הישראלי IMGN Media (אימג’ן מדיה) – המפיצה תכנים ברשתות החברתיות בצורה חכמה ומבוססת מידע. סכום הרכישה לא פורסם, אך עפ”י הדיווחים הוא “נמוך מ-100 מיליון דולר”.

אח משלוש הלייבלים הגדולים העולם רוצה בוסט ויראלי

אימג’ן מדיה, הפועלת מתל אביב וניו יורק, הוקמה ב-2015 כ-comedy.com, ועברה ב-2017 מיצירת תוכן קומי בלבד לשלל תחומים המיועדים לייצר תכנים ויראליים המיועדים למיליניאלז ולבני דור ה-Z, וניתוח מידע העולה מצריכת התכנים הללו. אימג’ן מדיה גייסה עד לרכישתה 6 מיליון דולר מאנג’לים וקרנות כמו רודיום, NEXTP ו-Surround Ventures (לשעבר Sababa Ventures), קרן ההון של רנדי צוקרברג והישראלי ירון קניאזר. על פי אימג’ן, לתכנים שמייצרת החברה יותר מ-3 מיליארד צפיות בחודש וכ-40 מיליון מנויים.

על פי TechCrunch, מי ששקלה את הרכישה של הסטארטאפ הישראלי ב-150 מיליון דולר היא חברת ByteDance המפתחת של טיקטוק – אך העסקה לא יצאה לפועל והיא כעת נרשת בסכום נמוך משמעותית. לא מן הנמנע שמה שהשפיע על ההחלטה הוא המצב הלא פשוט של החברה הסינית עם ממשל טראמפ.

מלקוחה לבעלים

על פי הדיווח, אימג’ן מדיה תפעל כחטיבה עצמאית בתוך וורנר, אחת משלוש חברות המוזיקה הגדולות בעולם, ותמשיך לפתח ולנתח תוכן על פני מנעד רחב של פלטפורמות – כשמנכ”ל החברה, ברק שרגאי, ימשיך להוביל את הצוות של אימג’ן בתוך החברה.

בוורנר, שהייתה לפני הרכישה לקוחה של אימג’ן, לא מתכננים להשתמש בחברה הישראלית אך ורק כדי לייצר תוכן המיועד לקדם את האמנים החתומים אצלה. בחברה האמריקאית רוצים להשתמש בה כחטיבת דאטה קטנה שתוכל לספק לה תובנות לגבי תכנים ויראליים באופן ככלי ומה אנשים רוצים לראות ברשת – ככלי לשיפור חטיבת השיווק שלה.

לצד העבודה על סיפוק תובנות לוורנר, באימג’ן ימשיכו לעבוד עם מותגים מחוץ למשפחת וורנר, כשבעבר עבד הסטארטאפ הישראלי עם מותגי ענק כמו EA, מיקרוסופט ובורגר קינג. בחברה עבדו בעבר עם מיקרוסופט על יצירת תוכן סביב שירות הסטרימינג שלה לגיימרים – Mixer – שאותו סגרה בחודש שעבר.

ברק שרגאי, מנכ”ל אימג’ן, הגיב לעסקה ואמר כי “וורנר מציעה לנו לא רק תמיכה והשקעה גדולה, אלא גם סביבה יזמית, בה נוכל להגדיל את העסק שלנו”. שרגאי ציין עוד כי גם לאחר הרכישה ע”י וורנר, לאנשים המנהלים את החשבונות שמפעילה החברה כדי לייצר תוכן תהיה עצמאות בעריכת התכנים העולים לרשת.

כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "וורנר מיוזיק רוכשת סטארטאפ ישראלי בעשרות מיליוני דולרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
403
Guest

אף פעם אי אפשר לדעת מה החברות האלה עושות.
מקווה שוורנר יודעים מה הם עושים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: