אם KSP רוצה להיות האמזון של ישראל, היא צריכה להתחיל בדבר הכי בסיסי

עם מחזורי מכירות ענקיים, מיליוני כניסות בחודש ומלאי ענק, KSP היא הדבר הקרוב ביותר שיש לנו כרגע לאמזון – אז למה היא לא נותנת לנו לקרוא חוויות של משתמשים אחרים?

תמונה: מתוך עמוד הפייסבוק של KSP

נדמה שחוץ מהחנויות והרשתות המקומיות, כולנו היינו רוצים לראות את אמזון עושה כניסה מלאה לשוק בישראל. אנחנו לא מדברים על המשלוחים לישראל או האתר בעברית – אלא ממש מרכזים לוגיסטיים עם משלוחים מהיום להיום של כל מוצר שנרצה. אתם יודעים, אמריקה. אבל בשנתיים האחרונות נדמה שהדבר הכי קרוב שיש לנו לאמזון בישראל זה KSP. וכמו שאמזון התחילה בספרים והתפשטה לכל מוצר בעולם בערך, גם KSP שהחלה בתור מקום לרכוש מקלדת או כבל רשת, מוכרת היום פחות או יותר הכל: מבשמים, לכונני SSD, תבניות אפייה, חומרי ניקוי ואופניים.

אבל יש משהו אחד פשוט ש-KSP לא עושה, שבגללו אתם לא יודעים אם אתם עומדים לקנות מוצר טוב או כזה שפשוט לא מתאים לכם.

מלכודת היתושים ששיגעה אותי

לפני כמה שבועות רכשתי מוצר מאוד לא נוצץ ולא כל כך יקר מ-KSP: מלכודת יתושים. דגם גדול שאמור להגיע עם נורה יעילה. לא משהו מיוחד. אבל אחרי שקיבלתי אותו גיליתי שכבל החשמל שלו קצר כל כך שאי אפשר להניח את המלכודת על שולחן, ושהנורה הכל כך יעילה שלו מושכת פחות חרקים מאשר מלכודת היתושים העתיקה והמעופשת שהייתה לי קודם. בקיצור, לא הרכישה הכי טובה שלי.

ניסיתי לחשוב מה היה יכול למנוע את הרכישה הלא כל כך מוצלחת הזאת, והבנתי שכשחיפשתי "קטלן יתושים" קיבלתי עשרות רבות של דגמים, מ-49 שקלים למלכודת קטנה ועד 769 שקלים למלכודת שנראית כאילו היא יכולה גם לזפזפ חתול, וכל זאת מבלי שום דרך לדעת מי מהם באמת מתאים לי, או מי מהם בכלל מוצלח. אתם יודעים איך כן הייתי יכול להימנע מהרכישה של אותו קטלן לא מוצלח? ביקורות.

לצורך העניין, נצא מנקודת הנחה ש-KSP מושלמת מבחינת מגוון ומלאי המוצרים, השירות ואפילו המשלוחים (כן, זה רחוק מהמציאות, אבל זרמו איתי), ונגיד שהיא אכן נותנת לנו את החוויה האמזונית שכולנו אוהבים. לקוח שלא יודע בדיוק איזה מוצר הוא מחפש, פשוט לא יכול לדעת מה הוא באמת קונה, כי KSP לא מאפשרת לכם לקרוא או לכתוב ביקורות על מוצרים באתר שלה.

כשנותנים לכם את כל הכלים שאתם צריכים

4 מוצרים, 4 מחירים – בלי יכולת להשוות

אם אתם משתמשים באמזון, אתם יודעים שיש לכל מוצר איזור ביקורות שמאפשר לכם לא סתם לקרוא את הכמה ביקורות האחרונות שפורסמו, אלא אפילו למיין אותן לפי מילות חיפוש, לראות תמונות של משתמשים אמיתיים ולמיין את התוצאות לפי מי שדווקא העניק דירוג נמוך כדי לראות מה ממש לא טוב במוצר הזה. אם לא די בכך, יש גם איזור שאלות ותשובות, שבו אתם יכולים לשאול (או לחפש) שאלות לפני שאתם רוכשים, והמוכר או המשתמשים האחרים יכולים לספק תשובות. אתם יודעים, הכל כדי שתקנו ותדעו שמה שאתם קונים מתאים לכם, ותחזרו לקנות עוד בפעם הבאה.

כך למשל, את הקניה המיותרת של מלכודת היתושים הייתי יכול למנוע אם הייתי יכול לחפש את המילה "כבל" או "אורך", אם הייתי יכול לשאול באיזה אורך מגיע הכבל חשמל או אם פשוט הייתי רואה תמונה של מישהו אחר שרכש את המוצר, והוא אולי מאוד מאוד מרוצה ממנו והוא משרת אותו נאמנה – אבל אולי לי ספציפית עדיף לחפש דגם אחר. באמזון אני יכול לבלות עשרות דקות בשיטוט בין ביקורות, שאלות, תשובות ומילות מפתח רק כי אני לא בטוח איזה משקל למטבח מתאים לי.

בינתיים באמזון

נכון, גם איזור הביקורות של אמזון ממש לא חף מבעיות, והיא מתמודדת עם כמות גדולה של ביקורות מזויפות וגם ביקורות מוטות, אבל עדיין – היא נלחמת בתופעה הזו, ובסופו של דבר ידע הוא כוח צרכני מאוד גדול. בניגוד לרכישות בחנויות פיזיות שבהן אתם יכולים לשאול את המוכר שאלות, לראות את המוצרים בתצוגה ולעשות את המעשה הישראלי ולפתוח את הקופסה כשהם לא מסתכלים, ברכישות מקוונות אתם לעיתים נמצאים דווקא בעמדה של חוסר ידע, כשאתם תלויים בכמות המידע שהחנות המקוונת נותנת לכם, בתוספת הסבלנות והיכולת שלכם למצוא דגמים מקבילים במקורות אמינים. אבל כשנותנים לכם את כל הכלים למצוא את האינפורמציה שאתם צריכים לפני הרכישה, חנויות מקוונות יכולות לתת לכם הרבה מעבר למה שחנויות פיזיות נותנות לכם. אז נכון, חלק מהמוצרים ניתן למצוא בגוגל, אבל דגמים רבים הם מוצרי מדבקה או דגמים שלא נמכרים במדינות אחרות או שמדובר במוצר או שם ייחודיים לרשת – כך שלא ניתן למצוא ביקורות מהימנות על המוצר.

עם כוח גדול

אין מה לעשות. KSP היא הדבר הכי קרוב שיש לנו לאמזון נכון להיום. עם עשרות אלפי מוצרים, מחירים לא רעים בדרך כלל (שלפעמים נותנים פייט גם למחירי אמזון), מרלו"ג חדש בדרך והכנסות גבוהות. אבל הגיע הזמן שהיא גם תשדרג את חווית הלקוח שלה, כי אם זה הכי טוב שיש לנו כרגע בישראל, זה עדיין לא מספיק, על אחת כמה וכמה כשמסתכלים על הכוח שלה בשוק הישראלי: בדקנו את נתוני הכניסות של KSP, שעומדים כיום על ממוצע של מעל ל-5 מיליון מבקרים בחודש. לשם השוואה, כל המתחרות העיקריות שלה כמו אייבורי, באג, וואלה שופס, עזריאלי.קום, סופר פארם לא מצליחות להגיע למספרים הללו – ביחד. KSP נראית גדולה פי 5-10 מהשחקניות החזקות האחרות בשוק, ואתם יודעים מה אמר הדוד בן. עם כוח גדול באה אחריות גדולה.

סביר להניח ש-KSP לא רוצה ליצור לעצמה עוד עבודה, ולנהל מערכת ביקורות ומערכות נגד ביקורות מזויפות לעשרות אלפי מוצרים שונים זה לא עניין של מה בכך – אבל לטעמי, זה לא בגדר "Nice to have". עם השאיפות שלה להמשיך לגדול, להפוך לחברה פומבית במיליארדי דולרים ולמצב את כוחה, היא לא יכולה להישאר באותה רמה של החנות האינטרנטית החמודה מהעשור הקודם – היא חייבת לעלות לליגה של הגדולים.

מ-KSP נמסרה לנו התגובה הבאה: 

"ישנו קושי לא מבוטל לאמוד את מידת מהימנות חוות הדעת, ובאתר KSP, עם מיליוני דפים נצפים בחודש (הגדול ביותר במונחי תנועה) יש להניח, שיתקבלו כמויות לא מבוטלות של ביקורות.
בנוסף, כשלוקחים בחשבון שיש מעל ל-60,000 מוצרים השונים מאוד בתכונותיהם – ממוצרים בסיסיים באיפיונם כגון בשמים, פארם וצעצועים, ועד מוצרים בעלי מורכבות טכנית גבוהה כגון כלי עבודה ומוצרי פרזול וסניטציה – האתגר שבבדיקת תוכן ביקורת לכל מוצר השונה באופיו מועצם.

ל-KSP אחריות לתוכן שיפורסם באתרה, ונוכח פרסומים רבים אודות אתרי סחר גלובלים, שסובלים מאחוז לא מבוטל של חוות דעת מזוייפות/מוטות/אינטרסנטיות, אנו בוחרים, בנקודת זמן זו, לא לשלב ביקורות גולשים. במקום אנו דואגים לשלב מידע שאנו יודעים שהוא מהימן, ובכלל זאת סקירות המוצרים המקיפות ביותר מכלל אתרי הסחר בעמוד המוצר, קישור לאתר היצרן, סרטונים אודות המוצר וכדומה".

עוד סיפורים כאלו מחכים לכם עכשיו עוד סיפורים כאלו מחכים לכם עכשיו בערוץ העדכונים הרשמי של גיקטיים

עריכה: גרסה קודמת של הכתבה כללה איזכור שחלק מהקוראים חשו שהוא פוגעני. האיזכור הוסר ואנו מתנצלים בפניהם

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

106 תגובות על "אם KSP רוצה להיות האמזון של ישראל, היא צריכה להתחיל בדבר הכי בסיסי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בניש
Guest

שירות די מזעזע באון כללי

מה הקשר?
Guest

ובגלל השירות שקיבלת אתה תכתוב ביקורת גרועה על המוצר ולכן הביקורת שלך שווה לתחתית.

תנסה להתקשר לשירות לקוחות שלהם
Guest
תנסה להתקשר לשירות לקוחות שלהם

שירות הוא חלק בלתי מבוטל משיקולי הקניה של כל מוצר.
לדוג' שירות יבואן רשמי מול מעבדה קיקיונית לאותו מוצר.
אבל לך תסביר את זה לישראלים שלא ראו שירות מימיהם.
כמו לספר לאפריקאי בכפר על החיים באנטרטיקה.

מיכאל
Guest

בול !

Vbghfnnfhfsh
Guest

שירות הוא לגמרי חלק מהמוצר

KEY
Guest

מישהו שאל האם KSP ואייבורי ובאג הם שותפים בבעלות ?? אז איזה תחרות יכולה פה באמת להיות?

יותר לציין שניתן לבדוק את המידע בהוצאת פלט ברשם החברות. ואז נראה האם יש פה מחדל של הרשות לתחרות. ואז הם יוגדרו כמונופול, ואז יאלצו להתמודד עם תפיעה בגין גביה למחיר מופרז. וגם יבואנים קטנים יקבלו תעדוף וזכויות בשונה מהמפלצת של שלושת הראשים הללו.

מיכאל
Guest

מה הקשר מהמשפחה ?

ארנבון מהרים
Guest

מסכים הם עונים מהר רק כשרוצים לבטל הזמנה

ניר
Guest

בחלק מהתגובה שלם הם צודקים למשל בושם זה טעם אז התגובה לא באמת עוזרת ובמקרה של KSP בגלל שאין ביקורות עדיף פשוט ללכת פיזית לחנות ולשאול אני קניתי מהם מוצר שלא התאים לי החזרתי והחזירו לי את כל הכסף במזומן במקום למרות שאצלי היה חסר חלק אז זה קצת שונה אבל גם תגיע תשאל את המוכר הוא יישמח לענות והם הוא לא יודע אז תבחר דגם אחר

דניאל
Guest

ומה עם השירות? באמאזון אתה מקבל מציג לצ'אט בתוך 3 דקות, בksp עונים לך בוואטסאפ אחרי שבוע

לקוח מתוסכל
Guest

ענו לך?

זו**ן ע״י ksp
Guest

זה מרשים שענו לך בכלל

פליקס
Guest

אתה עובד קיי אס פי?

עמית
Guest

באמת חייבים וואטסאפ? אם כן, אז תודה על האזהרה.

שם כלשהו
Guest

שבוע זה טוב, עלי חזרו במייל אחרי כמעת חודש, כבר שכחתי מה רציתי

מיכאל
Guest

למה רק בוואטסאפ ? עומס ?!
אין כמו שיחה של חצי דקה למרות שהיום כבר אי אפשר להקליט שיחות באמת עדיף בכתב !

תקשיבו גם לצרכן
Guest
תקשיבו גם לצרכן

לפי התגובה שלהם וכמו כותב הכתבה, אין להם עניין לשקף את חוו"ד של הקונים. אגב לא רק אצלם וזה לא בכדי.
מבחינתנו הצרכנים עדיפה ביקורת בינונית באיכותה מאשר ללא ביקורת כלל.
אבל מי סופר את הצרכן הקטן? הוא סתם צרחן והם בטח יודעים יותר טוב מה שטוב בשבילו.

שירן
Guest

א. ההשוואה של ksp לאמאזון היא מחמאה מאד גדולה ואפילו לא מוצדקת, אתר מיושן ללא כל יכולת אינטראקציה הדבר שעומד לזכותם הם המבחר והמחיר אך כאשר יש צורך בשירות כלשהו פה עקב האכילס ולא רק באונליין
ב. תירוץ של כמות מוצאים מגוונים ויכולת שליטה בדעות מוטות היא בדיחה גרועה

חומי
Guest

ניסיתי. ניכוותי. ולא אקנה מהם שוב. נמצאים אי שם בתפיסה של יהיה בסדר. חוץ ממחיר אטרקטיבי במספר הזדמנויות שום חווית קניה והמון כאב ראש וטרטור.

משה
Guest

שכחת לציין שבהזמנת הפריט לאיסוף בסניף הם מחייבים אותך להמתין בתור הארוך יחד עם אנשים שבאו לקנות בסניף. כך שמדובר בהונאה- זה לא נותן שום יתרון והם בכוונה לא יעילים כדי שימאס לך ותשלם להם על משלוח 22 ש״ח לפחות.

אדם
Guest

חכה, זה עוד כלום… כשתזמין אונלין ותשלם את המשלוח אם ותהיה תקלה במוצר, אתה לא יכול להחזיר במשלוח חוזר אתה חייב להגיע לעמוד בתור, לתת את המוצר ל"מעבדה" ולחזור אחרי כמה ימים שוב לעמוד בתור כדי לקבל את המוצר חזרה

מה kspiun
Guest

זה אם יש מעבדה ולא שולחים אותך ליצרן שהמפעל והשירות שלו בצד השני של המדינה.

ליאור
Guest

לא בא להגן עליהם אבל יש הזמנה לחוקר ואז אתה לבד, ויש יותר לוקרים מאשר סניפים

רועי
Guest

זאת השוואה לא נכונה!
KSP היא חנות ומאזור היא פלטפורמה.

כמו להשוות קניון לחנות עצמאית.

השיקולים שלהם שונים.

איזה כתב לץ
Guest

חחחח אמאזון ו KSP באותו משפט.

אאאאריאל
Guest

רוב הביקורות המוטות באמזון מקורן בבעלי אינטרס, כמו המוכרים או היצרנים של אותו המוצר ( או ביקורות שליליות של מתחרים) היות ו- ksp הם המוכרים היחידים ואני בספק אם מי מהיצרנים ישקיע כל כך בלהטות באופן מקצועי את הביקורות באתר ישראלי, אני חושב שהתגובה של ksp לעניין ביקורות הגולשים היא רק כיסוי תחת לכך שאין להם אינטרס מבחינתם שהדבר יקרה. הרי ביקורת לא טובה על מוצר תגרום לו להימכר פחות…

ניר
Guest

נראה לי שכל מתחרה יעשה הכל בשביל לפגוע בהם אל תשכח הוא אמר מדובר על 5מליון בחודש זה כמעט חצי מהמדינה כל חנות שדומה לה תשמח לגנוב פה חלק מהמתחרים כדי להוריד אותם

יגצ
Guest

החברה עם השירות הכי גרוע שנתקלתי.. אני לא קונה מהם יותר

דני
Guest

יש משפט שאתה צריך למחוק מהכתבה. ואולי אפילו להתנצל. מה שאני לא מבין זה איך אתה לא מבין את זה בעצמך.
רמז, המשפט מוקף בסוגרים.

לא הכל שחור
Guest

המלאים שלהם כבר הרבה זמן בחסר, הרבה מוצרים צריך לחכות שיגיעו מהמחסן הראשי. אבל חוץ מזה אני מרוצה מאד מהשירות שלהם, כל עוד ההחזר שלך הוא בהתאם למדיניות שלהם הם לא עושים בעיות, ולפעמים אני מוצא שיש חנות שמוכרת את אותו מוצר זול יותר אני הולך אליהם והם משווים לי.

אדם
Guest

איך החזרת?? חייבים לבוא אליהם

לא הכל שחור
Guest

ברור שהלכתי לחנות, באזור המרכז זה לא ממש בעיה יש להם פריסה סבבה.

אורי
Guest
איך כתבה שלמה על אתר סחר המוביל בארץ (כן KSP זהו אתר הסחר הגדול ביותר) בלי אף מילה על זאפ ששם דווקא כן יש ביקורת, למרות ש KSP עם יותר תנועה מזאפ. גם בזאפ הביקורות לעיתים מוטות וגם בתחום הזה אין ממש תחרות (אתר רט לא ממש מדגדג או מוכר) להשוות לאמזון? ממש לא קרוב, באף פרמטר אבל זה הכי טוב שיש לנו תוצרת הארץ כרגע. אגב, יש מספיק פתרונות חיצוניים לחוות דעת (yotpo למשל) קשה לי להאמין שכל כך קל לזייף ביקורות כי KSP יודעים מי הלקוח שנרשם אצלם, שילם וקיבל את המוצר כך שאני לא קונה את התירוץ.… Read more »
מאור
Guest

קודם שיטפלו בשירות הפח זבל שלהם ויתנו שירות נורמלי, על שירות כמו של אמזון אפשר רק לחלום אבל השירות של ksp הוא ממש פח אשפה ואני מעליב את הפח אשפה

יודע
Guest

אמזון כבר פתחו מחסן בארץ ליד כפר יונה, זה רק עניין של זמן עד שיהיו משלוחים מהירים

רועי
Guest

אני כבר לא קונה מ-ksp כ-9 שנים, ומזהיר כל מי שאני שומע שחושב לקנות מהם שעדיף לו לקנות במקום אחר. גם אם המחיר שלהם יהיה ב-50% יותר זול, אקנה בכל חנות אחרת.
כשעוד קניתי מהם, כל עוד פשוט קניתי ולא הייתי צריך מהם כלום, לא ידעתי עד כמה הם נוראים, אבל ברגע שהבנתי מה קורה כשכן צריך מהם שירות, הפסקתי לקנות מהם לתמיד.

אולי יום אחד אתן להם עוד הזדמנות.. לא יודע. אולי אם תתחלף הבעלות והם יחליטו שאכפת להם מלקוחותיהם.

מיכאל
Guest

בדיוק אולי שינוי מהשורש . או אולי אמזון יקנו אותם ?

קופיקו
Guest

הכתובת פה בדרך כלל מעניינות ולעיניין, אבל להשוות את ksp לאמאזון זאת בדיחה. בעיניין השירות, זה כמו להשוות את תפוזים לחייזרים. אין שום דמייון. השירות ב ksp גרוע, ואם יש לך השגות על מוצר שקנית, חבל על הזמן ואין מה לטרוח ליצור עימם קשר. בסניפים מסויימים יחס המוכרים בדלפקים הוא מתחת לכל ביקורת. בדוק.

איציק
Guest

בעצמי נתקלתי בשירות ירוד בסניף ק.ס.פ. אך לאחר דין ודברים עם שירות הלקוחות העניין הסתדר, ולשמחתי היה מדובר בנציג ספיציפי שככל הנראה לא אהב את עבודתו. למרות זאת המשכתי לרכוש שם, וקיבלתי לא מעט פעמים שירות יוצא מהכלל מנציגים שכן אוהבים את העבודה שלהם, וחשוב שלהם שאצא מרוצה. המחיר קובע אחרי הכל. והשירות הוא תלוי נציג.

אדם
Guest

איך הגעת לדבר עם נציג? אין להם טלפונים יותר.

איציק
Guest

דרך וואטספ ו-SMS ענו די מהר וגם חזרו אלי טלפונית לאחר מכן

מיכאל
Guest

? כמה לחצת ?

מיכאל
Guest

הוא מהמשפחה מפיל את האחריות על נציג !
גם מריח רע התשובה .

זו**ן ע״י ksp
Guest

היי, על תעליב את הפודלים!

עמית
Guest

העסקים שאני מוצא בזאפ שווים לי פי אלף מאמזון. ואת KSP טרם ניסיתי.

ניר
Guest

KSP הופכת לסיוט באילת בעיקר פעם בשנה בבלק פריידי אתה בתור יום שלם בשביל פאקינג אייפון וכל המדינה בא לקנות שמונה מוצרים בכמה שקלים יותר בגלל המעמ ממש סיוט וגם אם הסניף נסגר מוקדם לפני שהתור של מגיע אתה צריך להישאר בסניף שהוא סגור זאת אומרת אתה לא יכול לצאת להסתובב ולחזור אחר קח תישאר עוד איזה חמש שעות סגור בסניף עם עוד 200 איש

קובי
Guest

אז תעברו לקנות בזאפ zap מה הבעיה?

אלון
Guest

ksp שירות איום ….בחיים לא יקנה מהם רק מwalla shop ….לא יקנה מהם כלום

עמית
Guest

וואלה שופס? אתה עובד שם או שקיבלת מהם תשלום על התגובה?
קניתי מהם פעם אחת יותר מידי.שלחו מוצר אחר מההזמנה ועוד התווכחו שזה המוצר הנכון. אחרי עשרות שיחות הסכימו להחליף ושוב שלחו מוצר אחר.
חודש וחצי של סיוט.

EEE
Guest

אתם קוטלים את KSP יותר מדי.
אני קונה שם הרבה ומזמין איסוף לסניף.
גם כשהזמנתי משלוח הביתה זה היה בסדר.
שולחים תגובה ראשונה בהתכתבות תוך כשעתיים – שלוש.
השירות בסניפים שאני מגיע אליהם בסדר גמור.
הם לא מושלמים אבל אתם כנראה מגיעים לסניפים בעייתיים.
אם היו כל כך גרועים אני מניח שכמעט אף אחד לא היה קונה שם.
אני לא חושב שניתן להשוות אותם לאמזון כרגע.

אדם
Guest

כנארה שלא הגעת למצב שיש לך תקלה ואתה צריך תמיכה

EEE
Guest

תמיכה מקבלים מהיבואן / יצרן ובד"כ גם אחריות אז זה לא מטריד אותי.

רועי
Guest

הייתי פעם בצד של הייבואן וניסיתי לתת שירות למישהי שקנתה מחשב נייד ב-KSP. היא התקשרה אליי בוכה מהסניף.. הם ממש התעללו בה שם.

יונתן שין
Guest

במקום לחשוב כמה כסף הם ירוויחו אם יהיו ביקורות הן חושבים כמה יעלה להם להחזיק כמה עובדים

אדם
Guest

הבעיה שהחלטתם לכתוב עלי היא הביקורות? אתם רציניים?
מה לגבי היכולת לקבל שירות? אין טלפונים, אין צ׳ט אונליין לבירורים וברגע שיש תקלה במוצר שהזמנת באינטרנט, אתה צריך לבוא פיזית לחנות (להמתין דקות ארוכות מאוד) כדי שיקחו את המוצר ואז לחזור מספר ימים או שבועות אחרכך לחנות הפיזית (לחכות שוב) ולקחת אותו.
מזכיר מוצר שהזמנת אונליין במשלוח.

Vbghfnnfhfsh
Guest

אם אתה קובע טור זה אמור לצאת פחות זמן כהן המכונה בסניף תעשה עליך מספר 2 אם לא, וזה ממש מעצבן, פעם חיכיתי 50 דקות בסניף לאוזניות, אבל אני עדיין אקנה בksp כי שווה לי לקנות אותן ב275 ולא 555 או משהו, כל מה שלמדתי מזה זה שעליי להזמין טור מראש בס.מ.ס שולחים לכול דבר קטן או אמאזון.
וכן קביעת טור בסניף בגלל תקלה או היעדר שירות זה ממש הערב אכילס, באשר לביקורת משתמשים פחות אכפת לי כי יש את זה בעוד מיליונים של מקומות…

ל..
Guest

בתור לקוח שקנה מאצליהם בעשור האחרון עשרות מוצרים בסכום כולל של יותר מ 60 אלף שח….. חרא של שירות. אבל אין תחלופה אמיתית בארץ. גם לפריסה כזאת בכל עיר שאפשר פשוט לגשת ולקחת, וגם למלאי של המוצרים והמבחר.
הגיע הזמן שתקופ תחלופה הולמת שתפיל את המונופול הזה שגדל פה בשקט בשקט.

אביב
Guest

אם כבר מדברים על אמזון, מי שמכיר Keepa אז יש משהו דומה לksp
http://www.pricedrop.co.il
רק ממעבר על כמה מוצרים פופולריים אפשר לראות שהם עושים לא מעט תרגילים עם "המבצעים שלהם"
רק תשימו לב לפני שאתם קונים …

סאם
Guest

צודק!

007
Guest

שירות גרוע. מחירים בהחלט לא הכי זולים. מספר פעמים קיבלתי מוצר שהיה מלוכלך, פתוח, עם שריטות שכנראה היה בשימוש כאשר שילמתי על מוצר חדש!
בחיים לא אקנה משם כלום. אם רק היה אפשר להזמין הגל מאמזון. ואווו

קונה רק בעלי
Guest

מעניין שלא נכתב דבר על כמות המוצרים המזוייפים באמזון שלא קיימת ב ksp. אבל מה אפשר לצפות מכתבה שכל מטרתה לשסות את המגיבים בחברה? זאת בדיוק הסיבה שהביקורות לא יהיו רלוונטיות ולכן תגובת החברה הגיונית.

אליקו
Guest

כי יש להם דרות קקה

שם כלשהו
Guest
הכתבה עונה בדיוק למה אין להם ביקורות באתר, אחר לא האיתה קונה לפחות מחצית מהמוצרים. למה שיתנו ביקורת שתשאיר להם מאות מוצרים במחסנים שאף אחד לא יקנה לעולם? הרי גם אם לא אהבת את המוצר הם יסכימו לקבל אותו חזרה עם הורדה של 30% כי פתחת אותו, ובמרבית המקרים לא תחזיר את המוצר אלה תחליף במוצר אחר, בנוסף הם משתמשים בגודלם ובונים על זה שגם אם עשיתה כמה קניות לא מוצלחות תמשיך לקנות כי בסופו של דבר אתה לא עשיתה את הבחירה הנכונה, הם כלכך בטוחים בעצמם שהזלזול בלקוח הוא בבסיס המערכת, לאחרונה רוב המוצרים מגיעים באריזות מצ'וקמקות, קרועות או… Read more »
יששכר
Guest

יתושים ומירב החרקים העוקצים לא נמשכים לאור אלא לחום גוף ונשימות

מישהי
Guest

תפסיקו לדבר שטויות המוצרים ב ksp הם הכי זולים אם זה בשמים אלקטרוניקה וכו ברמה שהייטקזון כבר לא כל כך רלוונטי.

עדיף שתהיה תחרות מאשר לא תהיה!

שמואל
Guest

שיתחילו בתודעת שירות.
מתחת לכל ביקורת.
פעם רכשתי טבלט שבפרסום היה כתוב שמי שירכוש בתאריך כזה וכזה יקבל גם עט.
רכשתי אבל שכחתי לקחת את העט…. ובחנות המוכר שכח לגם להצעיע, היחס המזלזל שקיבלתי משירות הלקוחות אחרי זה יכול לפרסם קורס שלם בנושא שירות לקוחות ותודעת שירות בהרוורד.
מאז לא נכנס אליהם (ואני צרכן כבד) גם לא ממליץ לאיש ממכרי.

לא הכל שחור
Guest

אז עם היום שילמת בהפרש המחירים עלות של 20 עטים, מה הקטע לעשות ברוגז עם חנות? תדע עם מי אתה עושה עסק ותפעל בהתאם, אתה לא חייב לקנות שם את כל המוצרים לפעמים באמת עדיף מבחינת אחריות לקנות קצת יותר יקר, אבל החרמה גורפת זה רק פוגע לך בכיס, לא להם.

שמואל
Guest

ומזה הבנת שאני צרכן טיפש?
קונה באותם המחירים בערך (הפרשים זניחים) במקומות בהם יש תודעת שירות, אם הייתי צעיר שמסתכל רק על הצד של הגרוש הייתי כנראה חושב כמוך.
מי שמפסיד ויפסיד ככל שיעבור הזמן זה רק k.s.p
יש אמירה שהביא לקוח חדש עולה פי 9 יותר מלשמר קיים. וזה במקום שהמותג שלו הוא לא מילה נרדפת לחוסר שירות.

בנימה אישית אני עוד זוכר את החנות בהר החוצבים בירושלים מאזור תחילת/אמצע שנות ה2000.
הבדיחה היתה שאתה נכנס לרולטה אם יצא טוב הרווחת ואם יש בעיה נדפקת.

אבי
Guest

אין להם מנגנון שירות בכלל.
מבחינתם, קנית לך ואל תחזור אלינו אם יש בעיות.
הדבר היחיד שהם משחקים עליו זה המחיר.

יוני
Guest

משלוח מאמזון ארה"ב יכול להגיע לפני משלוח מksp. שירות איטי להחריד. מעדיף לשלם עוד כמה גרושים ולהזמין באתרים אחרים או כמובן באמזון.

guest
Guest

טוב שלא השוותם את אמאזון לחצי חינם..

לקוח
Guest

חח יש להם דרך ארוכה להגיע לאמזון

בחור ת״א
Guest

בהצלחה להשיג את שירות הלקוחות שלהם…לפני כמה זמן רציתי רק לשאול שאלה לגבי מוצר מסוים. לשאול אם אמור להגיע למלאי בקרוב. על הטלפון מראש ויתרתי. מנסיון, אין בכלל מה לנסות להשיג אותם בטלפון, אז ניסיתי להתכתב איתם ב- SMS. אחרי התכתבות מייאשת במשך כמה ימים(!) עם איזו פקידה שלא מבינה כלום מהחיים שלה, קיבלתי תשובה שאין להם תשובה.

Raz
Guest

בעבר רכשתי מספר פעמים והייתי מרוצה, הפסקתי לרכוש מהם כאשר פעם אחת רכשתי מקרן וכמה דק' אחר כך החלטתי שעדיף שאוסיף כמה מאות שקלים ואשדרג אותו, אף אחד לא ענה בשום פרוצודורה שניסיתי לגשת אליהם, לא במייל לא בטלפון לא בשום צורה, וניסיתי כל דרך אפשרית, לאחר יותר משבוע חזרו אלי… אחרי שכבר לקחו את הכסף מהחשבון ומבחינתי התעלמו ממני בצורה בוטה, ביטלתי את הקניה והחלטתי לא לרכוש מהם שוב אף פעם.

ערן ברק
Guest

Ksp זה הזילזול הכי גדול שיש בלקוח ריטל ואן ליין

צופה המצד
Guest

זה קטע של עמימות וחוסר שקיפות שקורה כמעט בכל עסק ישראלי
שימו לב שברוב האתרים הישראלים המקומיים לא מוצג מחיר אלא טלפון !!!, ואפילו באתרים של חברות בינלאומיות עם אתרים מותאמים לישראל לעיתים רבות אין ביקורות מוצרים קחו לדוגמא את איקאה ישראל, ביתר האתרים של איקאה בעולם יש ביקורות אך כאן ביטלו ביקורות מוצרים למרות שכאמור יש, ולא רק שאפשר לראות שלכל מוצר שתבחרו איקאה ישראל הכי יקרה גם עם תוסיפו מע״מ במדינות שלא מציגות (למרות שברוב המדינות באירופה המחיר כולל מע״מ ואפילו מעמ יותר גבוה משלנו)

בקיצור חוסר שקיפות עמימות ולך תמצא שירות למוצר באחריות, פה ושם יש ״צדיקים״ אך נדיר

יהודה ריינהרד
Guest

קסב הוא עוד ישראבלופ ישראלי מבחינת השירות והיחס האדיש של המוכרים
הם מתנהלים יותר כמו מחסן צבאי מאשר חברה עם יחס ללקוחות
נקווה שאמזון יבואו ויתנו פה פייט בגלות השירות הציונית וירימו פה את הרמה עם משלוחים תוך24 שעות ומערכת תגובות דמוקרטית וציון גולשים מינימאלית ולא איזה זאפ שרירותי ועריץ כמו המדינה הריכוזיות והמושחתת שבה אנו חיים

הזע
Guest

נלחמתי איתם חודש על קנייה גדולה שבסופה קיבלתי אותם הרוסים, כאילו מישהו אנס את החבילה.

חחחח
Guest
אני לא קונה בKSP עוד מהימים של כונני הסייגייט שהתקלקלו באופן גורף (סדרה שלמה תקולה). קניתי כונן, הגעתי הביתה, הכונן לא עובד. חוזר אלייהם להחליף את הכונן החדש באריזתו המקורית ואז נאמר לי.. צריך לשלוח למעבדה והם מתקנים או שולחים חדש. זה יקח שבועיים לפחות. מה???? אבל זה כונן חדש. קניתי אותו לפני חצי שעה. למה אני צריך לחכות עכשיו שבועיים כדי להנות ממשהו שקניתי במיטב כספי? לא היה עם מי לדבר ואת אף אחד זה לא עניין.. מאז, אני מציע לכל מי ששואל אותי אם לקנות שם, פשוט לא!. ואם אתה ממש חייב.. אז שוב ושוב לא!. כשצריך שרות,… Read more »
Alf
Guest

קרה לי בדיוק אותו הדבר עם הארדיסק שקניתי מהם. שירות נוראי וחברה נוראית

חחחח
Guest

אגב, אני זוכר שפעם לפני הרבה שנים היה אתר בשם פרש-fresh וגם שם היה איזה פוסט ארוך מאוד מאוד שהתחיל בתלונה של מישהו על השרות, למיטב זכרוני זה היה על KSP, אבל לא בטוח.. בסופו של דבר הם תבעו את האתר ואת כותב הפוסט אבל אני לא זוכר מה נסגר עם זה בזמנו..

עילי
Guest

בשביל זה יש את זאפ

רון
Guest

להשוות בין ksp לאמזון? מה אכלת הבוקר תגיד? זה כמו שתשווה את השיפודייה של איצקו לרשת מקדונלדס…

אביאל
Guest

בארץ תמיד כמעט כולם מנסים לחכות את חול אבל במחיר הרבה יותר יקר

מה kspiun
Guest

השירות נוראי. ממש! אחרי מספר רכישות שהיוצר לא עבד והם לא לוקחים טיפת אחראיות או עיניין, לצערי לא אקנה שמה יותר

לירון
Guest

אנשים קונים מוצרים כי זו הדרך הקלה ונתפסים כזולים. זה נוח לרכישה ויש דברים טובים.
בפועל קניתי תחנת עגינה למחשב ב 500 ש"ח שבכלל לא עבדה בכמה מחשבים שונים, המחיר לא הכי זול והשירות לא עזר לי בכלום ונתקעתי עם חתיכת מתכת.
אם כן, צריך לקנות שם רק מותגים כמו לוג'יטק או אחרים כדי להיות בטוחים שזה עובד בלי לדבר איתם אחרי הרכישה. לקחת נסעת.

Disos
Guest

הפערים העיקריים שלהם הם קודם כל איכות שירות ירודה, זמני משלוח ארוכים ומחירי משלוח שלעיתים יוצאים בסדר גודל המוצר אם רוצים קניות קטנות. לכן, קודם כל צריך לסגור את הפערים העיקריים האלו, לפני שהיא יכולה להפוך לאלטרנטיבה מקומית רלוונטית בעיני. הטענה שלה שקשה לנהל ביקורות על 60 אלף מוצרים היא מגוחכת ורק מראה שהחברה אפילו לא מנסה לכוון גבוה.

עלגחק
Guest

*זה* מה שחסר?? אתה צרכן גרוע שלא יודע לבדוק ביקורות בעצמך
יש הרבה דברים אחרים שחסרים בksp

סמי
Guest

היה לי בעיה פעם אחת עם מוצר שקניתי (מארז סירים) , אחת הידיות היתה שבורה , בשירות רק ביקשו תמונות , שלחתי והחליפו לי. הייתי משפר זמן המשלוח , שיהיה תוך 24 שעות , משהו כמו אמזון פריים

אלכס
Guest

השירות של ksp הוא לא שירות של אמזון, אבל השוק הישראלי הוא לא שוק של מאות מליוני אנשים ואי אפשר לבנות תשתיות מידע ותשתיות פיזיות זהות על שוק כזה קטן. בנושא הזה, אין לי טענות לksp.
הבעיה שאני מוצא הוא בנקודת המסירה. חנות מחשבים סימפאטית שנהפכה לבלאגן אדיר ואנונימי, עם עובדים מותשים שנאבקים במציאת מקום לסחורה, סריקת ברקודים ואחזור של מזמרות גינה, סירים ובקבוקי בושם. בסופו של דבר יאבדו גם את השוק שהתחילו ממנו, שוק החומרה למחשבים וטלפונים. בפעמים האחרונות שקניתי מהם חיכיתי הרבה זמן בתור, כדי לקבל מוצר שהיה זול בשני שקלים, הפרש ששווה הרבה פחות מהזמן שלי.

חתול
Guest
KSP מבלבלת את השכל. מה הבעיה שהביקורות יגיעו רק מרוכשים שרכשו את המוצר ברשת? לקונים אונליין אפשר לשלוח מייל, ולקונים בחנות אפשר לשלוח sms עם קישור ייחודי להשארת ביקורת. פרט לעובדה שזה מחסל את הביקורות המזויפות, צריך לזכור גם ש-KSP היא חנות ולא פלטפורמה כמו אמזון כך שאין שום מוכרים אחרים שיש להם אינטרס להשאיר ביקורות מזויפות. האמת המרה היא שדווקא בגלל הזלזול הזה בלקוחות, KSP חיה על זמן שאול. בסופו של דבר אמזון או שחקן אחר יגיעו גם לכאן בצורה מלאה ואם KSP לא תשכיל לעשות מהפכה בשירות הלקוחות הפרימיטיבי ובאתר הצולע שלה, היא לא תשרוד את העשור הבא.… Read more »
מיכאל
Guest

אמזון זה שעון שוויצרי ! שלא יתבעו כשישמעו שניסו לחלל את שמם . כול דקה יודעים היכן המוצר . אבל אסור לישלול פרנסה ותמיד יהיו גם כאלו שיסתפקו בתשובות עד קבלת המוצר .

מיכאל
Guest

לא חבל הם משלמים מס הכנסה !

יאיר
Guest

לפני חודש הזמנתי מחשב מ ksp מחנות שנמצאת בבנין שבו אני עובד.
אחרי שבוע התחלתי לבדוק האם המחשב מוכן. התשובה הייתה החלקים הגיעו אבל אין לנו זמן להרכיב. ובכל מקרה יש לנו שבועיים.
ואז יום לפני שאני אמור לקבל את המחשב. מתקשרים להודיע שהלוח אם תקול. ואז או שתחכה או שתקח דגם יותר יקר.
לקחתם שבועים כדי שיהיה לכם מספיק זמן לבדוק ולא בדקה האחרונה לגלות שהחלקים תקולים.
השירות לקוחות שלהם דפוק בסופו של דבר עלה לי יותר כסף וגם התעצבנתי מהם

ישראלי
Guest

אכן יש להם היצע גדול, אבל השירות שלהם הוא אחד הגרועים! לפני הוספת המלצות, עדיף שיתחילו בלשפר את השירות ואת זמן האספקה.

שמיל
Guest

אמזון היא גם פלטפורמה למכירות ולא סתם "חנות ענקית. קיים ריבוי מוכרים, ולכן מן ההכרח שיהיו ביקורות.
לו אמזון היו מוכר יחיד כמו קי אס פי, כנראה שגם הם לא היו משקיעים בביקורות.

גיל
Guest

לא צריכים להמציא את הגלגל ולפתח את מערכת הביקורות ובדיקת האמינות בעצמם – זה סתם תירוץ.
יש חברות מעולות שעושות זאת כדוגמת יוטפו הישראלית שהיא מובילה עולמית, ויש כמובן עוד שחקנים רבים וטובים. ממש תירוץ..

אל תתבעו אותי
Guest

אני את הרומן עם ksp סיימתי מזמן, עם זאת מי שטוב לו שימשיך לקנות מהם.

עידו
Guest
ב2015 רכשנו מKSP ספק כוח של סיסוניק,הרכבתי אותו במחשב חדש של אחי,הרצנו משחק מחשב בשם CS GO,הספק היה נכבה תוך כדי משחק ונדלק מחדש,באנו עם הספק כוח לKSP,הם אמרו שיעשו בו בדיקות מאמץ,אמרו שהוא תקין למרות שהוא לא נשמע ככה לפי זה שהוא נכבה,סירבו להחליף אותו במסגרת אחריות יצרן בטענה שהוא תקין לטענתם,ומאז אני אישית מאוד חושש לקנות מהם שוב מוצר אלקטרוני,זו פעם ראשונה שרכשנו מהם מוצר אלקטרוני ונראה שלא אחזור אליהם שוב לקנות מוצר אלקטרוני שהאחריות היא חשובה מאוד יש לציין גם שהנציג בחנות צעק על אבא שלי ואיים להזמין לו משטרה וגם אמר לו לצאת מהסניף אמזון הם… Read more »
שימי
Guest

השירות רק בצט, אין מענה אנושי וחבל

אריה
Guest

אני חושב שלפי התגובות כאן אפשר אולי להבין למה הם לא פותחים את האופציה לשיתוף חוויות משתמשים.

עידן
Guest

זאת אותה חברה שברחה מזאפ כי התחילה לקבל ביקורות גרועות נראה לכם שהם ירצו ביקורות בתוך האתר עצמו?

whoamI
Guest

@עידן בן טובים עדיף שתמחק את הכתבה הזו, מישהו עוד יקבל תביעה על מה שהוא כתב פה, מהמפלצת ksp על הוצאת דיבה, למרות שאני חושב שכל מי שכתב פה נכווה ע״י ksp והביקורת מוצדקת לחלוטין (גם אני נכוויתי). שכל אחד יעשה מה שטוב לו וימליץ לחברים הקרובים שלו באופן אישי ללא שיימינג ברשת.

nope@nope.com
Guest

הוצאת דיבה היא במידה ואין אפשרות להוכיח
כל לקוח שנכווה מKSP ומפרט כאן את השתלשלות האירועים הוא הוכחה.
אם KSP רוצה לצאת להרפתקאה הזו, בהצלחה

נוג
Guest

שיתחילו בשירות נורמלי.
ולספק את כל ההזמנה במלואה

גיל
Guest

לא מבין על מה כל המהומה, יש ביקורות בזאפ.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: