יונדאי משקיעה ב-Kardome הישראלית ותשלב את מוצריה בכלי הרכב שלה

החברה הישראלית מפתחת אלגוריתמים המשפרים את יכולת זיהוי הקול של רמקולים חכמים ורכבים

מקור: Pixabay

חברת הסטארט-אפ הישראלית Kardome, המפתחת טכנולוגיה לשיפור יכולות ההאזנה של רכבים לטובת שימוש בפקודות קוליות, הודיעה היום (ב’) על השלמת סבב גיוס סיד של מיליוני דולרים. את סבב הגיוס הובילה יונדאי העולמית והשתתפו בו גם קרן NextGear Ventures ו-ATOORO Fund.

האלגוריתמים שישפרו את יכולת ההאזנה של הרכב

Kardome (קרדום) מפתחת אלגוריתמים שמטרתם שיפור היכולות של אביזרים המופעלים על ידי פקודות קוליות, כמו רמקולים חכמים וחלק מהמערכות הנמצאות ברכבים חדשים. האלגוריתמים שפיתחו בקרדום משפרים את יכולות ההאזנה של אותם מכשירים על ידי בידוד קולו של המשתמש, גם בסביבה רועשת.

הטכנולוגיה של קרדום משלבת תוכנה ייעודית, לצד שימוש במיקרופונים הקיימים במוצרים השונים. בחברה אומרים כי התוכנה שלהם “מאפשרת מימוש של דור חדש של ממשקי משתמש קוליים (Voice User Interface), הפועלים בצורה אמינה גם בסביבות רועשות ומרובות דוברים, כמו ברכב, מבני ציבור, מסעדות ואף בבית”.

מנכ”ל החברה דני צ’רקסקי, אמר בשיחה עם גיקטיים כי הפתרון של החברה הוא אלגוריתם המפריד את הדוברים על-פי מיקומם במרחב. “המערכת מאזינה לכלל הדוברים הפעילים סביבה, עוקבת אחרי המאפיינים של כל דובר ומסווגת אותם. לאחר הסיווג, המערכת מוציאה את אותות הדיבור המופרדים בערוצים שונים כמספר הדוברים. כל ערוץ מכיל אות דיבור אשר נוצר במיקום שונה בחלל הרכב או החדר”, הוסיף.

צ’רקסקי אמר עוד כי ההשקעה מיונדאי כוללת תוכנית להטמעת הטכנולוגיה של Kardome במוצרי החברה, בהם הרכבים שלה ורובוטים המפותחים על ידי יונדאי רובוטיקס. בנוסף אמר כי את האלגוריתמים שפיתחה החברה ניתן להטמיע לא רק ברכבים ורמקולים חכמים, אלא גם בטלוויזיות ובמכשירי IoT נוספים.

במה שונה הפתרון שלכם מזה של מתחרות, כמו Hi Auto לדוגמה?

“הפתרון שלהם מבוסס על שימוש במצלמה ובמיקרופון, בזמן ששלנו מבוסס על שימוש במיקרופונים בלבד – מה שמוזיל את המערכת ומפשט את השילוב שלה במוצרים שונים”.

הוא הגיב לגיוס ואמר כי “ההשקעה של יונדאי ב-Kardome מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה שפיתחנו ומעידה גם על הצורך והכמיהה של כלל יצרניות הטכנולוגיה המובילות בעולם לממשק ללא מגע (zero touch interface) הפועל בצורה אמינה בסביבה טבעית ורועשת”.

Kardome הוקמה ב-2019 על ידי היזמים הסדרתיים דני צ’רקסקי, המשמש גם כמנכ”ל החברה, ואלון סלפק. לחברה שמונה עובדים ומרכז הפיתוח שלה נמצא בתל אביב. בחברה מתכננים להשתמש בכסף שגויס להאצת הפיתוח של מערכת לבידוד מרחבי של קולות בסביבות אקוסטיות מאתגרות.

כך עובד המוצר של Kardome:

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: